  • 11. Data: 2002-10-17 19:52:08
    Temat: Re: Blokujemy inteligo? ;-)
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:20021017194119.GA26821@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    wrote:

    > No, moze byc jeszcze licencja, jak ktos slusznie zauwazyl. Ale to jest
    > problem tylko wyjecia kasy z kieszeni.

    Moze to jest ten drugi problem, o ktorym Pan Podsiadło mówił wczesniej:
    musza nauczyc bankomaty rozpoznawac klientow Inteligo. Widocznie bankomaty
    PKO BP, choc i tak bardzo zdolne, maja trudnosci w rozpoznawaniu ich, jak
    jest ich baaardzo duzo.
    ;)

  • 12. Data: 2002-10-17 20:15:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > No, moze byc jeszcze licencja, jak ktos slusznie zauwazyl. Ale to jest
    > problem tylko wyjecia kasy z kieszeni.

    Dlatego powiedzial, ze PKO BP bedzie musialo znacznie zainwestowac w rozwoj
    inteligo ;-))
    BTW ciekaw jestem jaka byla cena sprzedazy inteligo ? ;-))

  • 13. Data: 2002-10-17 22:30:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dlatego powiedzial, ze PKO BP bedzie musialo znacznie zainwestowac w
    rozwoj
    > inteligo ;-))
    > BTW ciekaw jestem jaka byla cena sprzedazy inteligo ? ;-))

    Wg. danych Rzeczpopsolitej _potwierrdzoinej_ dzisiaj 10 mln...
    Wiecej ten bank wydal w zeszlym roku na sama reklame :)

  • 14. Data: 2002-10-18 06:43:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 17, 2002 at 09:52:08PM +0200, Robert wrote:

> [...]
    > PKO BP, choc i tak bardzo zdolne, maja trudnosci w rozpoznawaniu ich, jak

    Przeciez to i tak spada do lokalnego systemu, jakie uczenie
    bankomatow?

    Niech zatrudnia te swiete krowy wloczace sie po oddzialach do
    post-procesingu tego co otrzymali z dzialu opiekujacego sie ATMami i
    po BINie zdejmuja kase za wyplaty. A uslugi dodatkowe za jakis czas.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-10-18 06:53:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:20021018064212.GE26821@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    wrote:

    > Przeciez to i tak spada do lokalnego systemu, jakie uczenie
    > bankomatow?

    To bylo ironicznie (o "uczeniu bankomatow" zabawnie mowil Pan P.).

  • 16. Data: 2002-10-18 07:15:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Oct 18, 2002 at 08:53:32AM +0200, Robert wrote:

    > To bylo ironicznie (o "uczeniu bankomatow" zabawnie mowil Pan P.).

    Wiesz, w szczegolach to nie jest glupie (np. mozliwosc sprawdzenia
    stanu konta), ale wiekszosc uslug mozna dac prawie od reki. Tylko komu
    by sie chcialo ...

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-10-18 08:39:59
    Temat: Re: Blokujemy inteligo? ;-) - Okraglutkie liczby ;);)
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Piotr C. wrote:

    [...]

    > Nie wiem na ile jest to prawdziwe, ale wydaje się niedorzeczne. Duże systemy
    > baz danych można rozbudowywać w nieskończoność, a 256000 chociaż wydaje się
    > 'magiczne', nie ma żadnego odniesienia do stosowanej technologii.

    [...]

    Dlaczego 256000 jest liczba "magiczna"? Tego nie rozumiem.
    Jest w prawdzie "okragla", ale z punktu widzenia maszyny
    bardziej "okragla" jest np. liczba 262144. Nie mowiac juz
    o tak "okraglutkich" liczbach jak 65536,16777216 lub 4294967296.

    No ale dlaczego 256000 jest "magiczna"?

    ;););)

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 18. Data: 2002-10-18 18:10:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > rozwoj
    >
    > Wg. danych Rzeczpopsolitej _potwierrdzoinej_ dzisiaj 10 mln...
    > Wiecej ten bank wydal w zeszlym roku na sama reklame :)

    Czytalem o tych 10 mln, ale cos mi sie wierzyc nie chce... Jesli faktycznie,
    to gratulacje dla PKO BP za dobry zakup ;-)))

  • 19. Data: 2002-10-18 19:31:09
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Witek napisal:

    > Czytalem o tych 10 mln, ale cos mi sie wierzyc nie chce... Jesli faktycznie,
    > to gratulacje dla PKO BP za dobry zakup ;-)))

    Rzeczywiscie zakup ze wszech miar dobry, ale nie nalezy zapominac o
    mozliwosci, iz w rachunku jaki zaplacilo pkobp cena za Inteligo (10
    mln) byla tylko jednym z wielu skladnikow ;)

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 20. Data: 2002-11-19 08:16:23
    Od: "kleo" <b...@g...pll>

    test