  • 1. Data: 2002-10-16 21:27:19
    Temat: Nordea wprowadza kartę Visa Clasic charge
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Nie wygląda ona jednak szczególnie konkurencyjnie - dziwne wobec rosnącej
    konkurencji na tym rynku.

  • 2. Data: 2002-10-16 21:56:46
    Temat: Re: Nordea wprowadza kartę Visa Clasic charge
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    e czemu?
    0% - ja bym taka chcial :)

  • 3. Data: 2002-10-16 22:02:06
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > e czemu?
    > 0% - ja bym taka chcial :)

    prawdziwe 0% kosztuje 79 zł rocznie
    55 + 12x2 (IMHO nierewelacyjne ubezpieczenie)

    w sumie dość drogo - nieprawdaż?

  • 4. Data: 2002-10-16 22:04:55
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > e czemu?
    > 0% - ja bym taka chcial :)

    0% jest przy opłacie 55 PLN, za 17 PLN jest 1%. W takim układzie to ja już wolę
    kredytówkę BZWBK za 58 PLN.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-10-16 22:10:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > 0% jest przy opłacie 55 PLN, za 17 PLN jest 1%. W takim układzie to ja już
    wolę
    > kredytówkę BZWBK za 58 PLN.

    Tez bym wolal ;)
    Ale tak miedzy nami to najbardziej VC z Fortisbanku - ta jest fajna :)

  • 6. Data: 2002-10-16 22:12:25
    Od: g...@p...gazeta.pl

    >W takim układzie to ja już wolę kredytówkę BZWBK za 58 PLN.
    >
    > Tez bym wolal ;)
    > Ale tak miedzy nami to najbardziej VC z Fortisbanku - ta jest fajna :)

    Hi,hi ;-))) Na ich miejscu Amra to bym Ci już Golda przysłała kurierkiem żebyś
    nie ciągał banku po różnych forach ;-))) Ale może to taki układ? Przyznaj się
    masz w umowie ePakietowej popularyzację banku na pbb w zakresie kart ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-10-16 22:34:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    się
    > masz w umowie ePakietowej popularyzację banku na pbb w zakresie kart
    ;-))))

    taaa i wylaty dolarow z konta :) 40 minut to robilem z problemami ciaglymi,
    eeech :)
    Ale za to obsluga przez telefon byla bardzo ok. :)

  • 8. Data: 2002-10-17 06:12:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 0% jest przy opłacie 55 PLN, za 17 PLN jest 1%.

    Ooo, jest wybór. IMHO rewela.
    Ta roznica w oplacie to jest 1% od kwoty 3800zl.
    Jesli ktos potrzebuje karty wypuklej np. do sporadycznych platnosci w
    internecie to pewnie przez rok nie uzbiera transakcji na 3800. Bedzie mu
    taniej za 17PLN.
    Do codziennych platnosci w sklepach to raczej ta za 55PLN
    Wybor - "tak powinno byc w kazdym banku"...;-))

    > W takim układzie to ja już wolę
    > kredytówkę BZWBK za 58 PLN.

    Milo, ze wolisz. Ale ktos inny, np. posiadacz konta w Nordei, moze pewnie
    latwiej uzyskac tam charge niz kredytowa w obcym banku.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2002-10-18 10:06:17
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Milo, ze wolisz.
    Mnie również miło ;-))))
    >Ale ktos inny, np. posiadacz konta w Nordei, moze pewnie
    > latwiej uzyskac tam charge niz kredytowa w obcym banku.

    Tyż prawda.

    > Pozdrowienia
    Również
    Glenn

  • 10. Data: 2002-10-24 08:22:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002 08:12:34 +0200, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Milo, ze wolisz. Ale ktos inny, np. posiadacz konta w Nordei, moze pewnie
    >latwiej uzyskac tam charge niz kredytowa w obcym banku.

    Cos mi sie wydaje, ze Nordea wymaga dochodow 2,5kzl na charga !!!
    To porownywalen wylacznie z najbardziej niedostepna kredytowka BPHPBK
    (mowiac oczywisce o standardowych kartach)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730