Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-10-17 07:17:29
Temat:www.kb24.pl ?
Od:LechuP <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie, udalo sie komus wypelnic wniosek internetowy ?
Bo mnie strona sie nie laduje ani w dzien ani w nocy...

Jakies specjalne tricki ??

2. Data: 2002-10-17 08:05:50
Temat:Re: www.kb24.pl ?
Od:"Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

LechuP wrote:
> sluchajcie, udalo sie komus wypelnic wniosek internetowy ?
> Bo mnie strona sie nie laduje ani w dzien ani w nocy...
>
> Jakies specjalne tricki ??

Mi się udało bez tricków, ale ponieważ wymagana jest wizyta
w oddziale (i to jak oddział twierdzi, taka około godzinna),
a w soboty nie pracują, to sobie odpuściłem dalsze załatwianie.

--
Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
----- The signature has been optimized away.

3. Data: 2002-10-17 10:49:26
Od:t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w oddziale (i to jak oddział twierdzi, taka około godzinna),
> a w soboty nie pracują, to sobie odpuściłem dalsze załatwianie.

A jak to sobie wyobrażasz. Przeciez trzeba cos podpisac. Wizyta nie trwa
godzine tylko znacznie krócej i oczywiście tylko raz. Nie chcę reklamowac KB.
Ale w krytyce trzeba mieć troche umiaru i poczucia rzeczywistości.

4. Data: 2002-10-17 11:13:57
Od:"Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl wrote:
[...]
> [...]
> trwa godzine tylko znacznie krócej i oczywiście tylko raz. Nie chcę
> reklamowac KB. Ale w krytyce trzeba mieć troche umiaru i poczucia

Co do wyobrażeń, to nie miałbym nic przeciwko, gdyby wzorem np.
mBanku przysyłali umowę i co tam jeszcze trzeba pocztą.
Skoro skrócili godziny pracy oddziałów, zamykając je w soboty,
to wizyta w oddziale wymaga ode mnie wzięcia urlopu na jeden
dzień.
A co do owej godziny - tak mnie poinformowano w oddziale, gdy
dowiadywałem się kiedy mogę to załatwić. Stwierdzili, że wprawdzie
oddział jest otwarty do 18-tej, ale powinienem być chociaż
godzinę wcześniej, bo inaczej mnie nie obsłużą. Może i w rzeczywistości
pójdzie szybciej, ale jakoś nie palę się do urywania wcześniej
z pracy, żeby potem zostać spławionym w oddziale.

5. Data: 2002-10-17 11:36:19
Od:n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> sluchajcie, udalo sie komus wypelnic wniosek internetowy ?
> Bo mnie strona sie nie laduje ani w dzien ani w nocy...
>
> Jakies specjalne tricki ??

Witam,
zainstaluj:
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recomm
ended/128bit/default.asp
Powinno pomoc.

6. Data: 2002-10-17 13:43:08
Od:LechuP <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl said in

> http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recomm
ended/128bit/defaul
> t.asp

sila poteznego szyfrowania :-)
dzieki, sprobuje

7. Data: 2002-10-17 15:38:10
Od:Radek B <r...@f...inv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Barbaszynski pisze:
>Mi się udało bez tricków, ale ponieważ wymagana jest wizyta
>w oddziale (i to jak oddział twierdzi, taka około godzinna),

Max 1/2 godź. No chyba, że będą kolejki :)

--
mailto:r...@f...inv.pl
! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

8. Data: 2002-10-18 06:36:01
Od:"Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek B wrote:

> Max 1/2 godź. No chyba, że będą kolejki :)

U mnie w oddziale (Siedlce) z reguły są - niezbyt długie,
ale za to baaardzo powoli się poruszające. Może dlatego
sugerowali godzinę?