  • 1. Data: 2002-10-17 07:17:29
    Temat: www.kb24.pl ?
    Od: LechuP <L...@w...pl>

    sluchajcie, udalo sie komus wypelnic wniosek internetowy ?
    Bo mnie strona sie nie laduje ani w dzien ani w nocy...

    Jakies specjalne tricki ??

  • 2. Data: 2002-10-17 08:05:50
    Temat: Re: www.kb24.pl ?
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    LechuP wrote:
    > sluchajcie, udalo sie komus wypelnic wniosek internetowy ?
    > Bo mnie strona sie nie laduje ani w dzien ani w nocy...
    >
    > Jakies specjalne tricki ??

    Mi się udało bez tricków, ale ponieważ wymagana jest wizyta
    w oddziale (i to jak oddział twierdzi, taka około godzinna),
    a w soboty nie pracują, to sobie odpuściłem dalsze załatwianie.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 3. Data: 2002-10-17 10:49:26
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > w oddziale (i to jak oddział twierdzi, taka około godzinna),
    > a w soboty nie pracują, to sobie odpuściłem dalsze załatwianie.

    A jak to sobie wyobrażasz. Przeciez trzeba cos podpisac. Wizyta nie trwa
    godzine tylko znacznie krócej i oczywiście tylko raz. Nie chcę reklamowac KB.
    Ale w krytyce trzeba mieć troche umiaru i poczucia rzeczywistości.

  • 4. Data: 2002-10-17 11:13:57
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    [...]
> [...]
    > trwa godzine tylko znacznie krócej i oczywiście tylko raz. Nie chcę
    > reklamowac KB. Ale w krytyce trzeba mieć troche umiaru i poczucia

    Co do wyobrażeń, to nie miałbym nic przeciwko, gdyby wzorem np.
    mBanku przysyłali umowę i co tam jeszcze trzeba pocztą.
    Skoro skrócili godziny pracy oddziałów, zamykając je w soboty,
    to wizyta w oddziale wymaga ode mnie wzięcia urlopu na jeden
    dzień.
    A co do owej godziny - tak mnie poinformowano w oddziale, gdy
    dowiadywałem się kiedy mogę to załatwić. Stwierdzili, że wprawdzie
    oddział jest otwarty do 18-tej, ale powinienem być chociaż
    godzinę wcześniej, bo inaczej mnie nie obsłużą. Może i w rzeczywistości
    pójdzie szybciej, ale jakoś nie palę się do urywania wcześniej
    z pracy, żeby potem zostać spławionym w oddziale.

  • 5. Data: 2002-10-17 11:36:19
    Od: n...@p...onet.pl

    > sluchajcie, udalo sie komus wypelnic wniosek internetowy ?
    > Bo mnie strona sie nie laduje ani w dzien ani w nocy...
    >
    > Jakies specjalne tricki ??

    Witam,
    zainstaluj:
    http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recomm
    ended/128bit/default.asp
    Powinno pomoc.

  • 6. Data: 2002-10-17 13:43:08
    Od: LechuP <L...@w...pl>

    n...@p...onet.pl said in

    > http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recomm
    ended/128bit/defaul
    > t.asp

    sila poteznego szyfrowania :-)
    dzieki, sprobuje

  • 7. Data: 2002-10-17 15:38:10
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Marek Barbaszynski pisze:
    >Mi się udało bez tricków, ale ponieważ wymagana jest wizyta
    >w oddziale (i to jak oddział twierdzi, taka około godzinna),

    Max 1/2 godź. No chyba, że będą kolejki :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 8. Data: 2002-10-18 06:36:01
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    Radek B wrote:

    > Max 1/2 godź. No chyba, że będą kolejki :)

    U mnie w oddziale (Siedlce) z reguły są - niezbyt długie,
    ale za to baaardzo powoli się poruszające. Może dlatego
    sugerowali godzinę?