  • 1. Data: 2002-10-17 04:34:05
    Temat: mBank: pytanie do wniosku
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Jesli dobrze zrozumialem to na jednym rachunku w mBanku moge
    miec dwa konta: eKonto i eMax. Na wniosku o otwarcie rachunku
    jest rubryka:
    "Wnioskujemy o otwarcie rachunku - zaznaczy krzyzykiem
    ... eKonto ... eMax
    "

    Czy chcac miec docelowo oba konta na rachunku:
    1.moge/musze zaznaczyc oba?
    2.moge zaznaczyc jedno a potem z www zalatwic drugie z nich bez
    przesylania dodatkowych papierow
    3.do kazdego z kont osobna umowa

    Niech mnie ktos naprowadzi.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2002-10-17 06:01:41
    Temat: Re: mBank: pytanie do wniosku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aolejt$k8g$1@flis.man.torun.pl, ab wrote:
    > Jesli dobrze zrozumialem to na jednym rachunku w mBanku moge
    > miec dwa konta: eKonto i eMax. Na wniosku o otwarcie rachunku
    > jest rubryka:
    1 eKonto i 3 eMax oraz 1 izzyKonto

    > Czy chcac miec docelowo oba konta na rachunku:
    > 1.moge/musze zaznaczyc oba?
    mozesz, nie musisz

    > 2.moge zaznaczyc jedno a potem z www zalatwic drugie z nich bez
    > przesylania dodatkowych papierow
    z www nie, musisz zadzwonic, ale jest to od reki (na www sie pojawia nowe
    konto od razu), nie musisz nic przesylac, dostajesz tylko papierowe
    potwierdzenie