  • 1. Data: 2002-10-17 07:16:37
    Temat: Blokujemy inteligo? ;-)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    <Puls Biznesu, str. 9>

    [...]

    - System Inteligo pozwala na otwarcie ok. 250 tys. kont (pewnie jakieś
    takie 256 ;-)) - mój dopisek). Dwie trzecie juz mamy - mowi Tomasz
    Kaźmierowski, członek zarządu Inteligo.

    Biorąc pod uwagę, że w pierwszym kwartale przyszłego roku konta
    Inteligo zostaną zaoferowane 42tys. klientów obecnej bankowości
    elektronicznej PKO BP, możliwości systemu zostną wyczerpane.

    [...]

    No, wszyscy ktorzy nie maja tam jeszcze konta powinni je otworzyc i
    zablokujemy bank ;-)

    --

    --w

  • 2. Data: 2002-10-17 07:30:43
    Temat: Re: Blokujemy inteligo? ;-)
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    > No, wszyscy ktorzy nie maja tam jeszcze konta powinni je otworzyc i
    > zablokujemy bank ;-)

    To muszę się pospieszyć, aby zdążyć z powrotem otworzyć ;-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-10-17 07:47:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aolou6$aa2$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:
    > Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To muszę się pospieszyć, aby zdążyć z powrotem otworzyć ;-))

    Cwanie wykombinowali ci z Inteligo - puścili przeciek typu "pędź panie po
    Inteligo, bo zaraz wykupią".

    Trzymam konto - będę spekulował ;)

  • 4. Data: 2002-10-17 09:31:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Trzymam konto - będę spekulował ;)

    Ja tez ;-)))

  • 5. Data: 2002-10-17 13:52:00
    Od: m...@p...onet.pl

    To co to za system, ze istnieje ograniczenie w zakladaniu kont? Cale PKO BP ma
    gdzies ze 2 miliony kilentow i teraz jak chocby milion rzucilby sie na Inteigo ...

    Czekam na nowy TOiP Inteligo w PKO BP! Oby nadal bylo 0.99/mies. Moze nawet
    zdrozec o 1 grosz do pelnej zlotowki. Jak bedzie wiecej, to podziekuje za
    wspolprace.

  • 6. Data: 2002-10-17 14:02:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 17, 2002 at 03:52:00PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    > To co to za system, ze istnieje ograniczenie w zakladaniu kont? Cale PKO BP ma
    > gdzies ze 2 miliony kilentow i teraz jak chocby milion rzucilby sie na Inteigo ...

    A ja tego nie komentuje. W sumie to nie tyle dziwi mnie ograniczenie
    gorne, ale tak niskie ograniczenie gorne.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-10-17 17:29:38
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) napisał(a):

    > A ja tego nie komentuje. W sumie to nie tyle dziwi mnie ograniczenie
    > gorne, ale tak niskie ograniczenie gorne.

    Podjrzewam ze to "ograniczenie" oznacza po prostu wykupioną licencję u
    Sancheza na 250 tys kont. Jak będzie trzeba zawsze można (płacąc
    więcej) rozszerzyc licencję.

    Pozdr,
    Lukasz

  • 8. Data: 2002-10-17 18:08:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 17, 2002 at 07:29:38PM +0200, Lukasz Bajoński wrote:

    > Podjrzewam ze to "ograniczenie" oznacza po prostu wykupioną licencję u
    > Sancheza na 250 tys kont. Jak będzie trzeba zawsze można (płacąc
    > więcej) rozszerzyc licencję.

    Tyle ze z tego tekstu to wcale nie wynikalo, w sumie wyjmuje sie kase
    i sie ma wiecej kont, tutaj jednak sa jakies 'obiektywne klopoty'.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-10-17 19:25:04
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

> [...]
    >
    > - System Inteligo pozwala na otwarcie ok. 250 tys. kont (pewnie jakie?
    > takie 256 ;-)) - mój dopisek). Dwie trzecie juz mamy - mowi Tomasz

    Nie wiem na ile jest to prawdziwe, ale wydaje się niedorzeczne. Duże systemy
    baz danych można rozbudowywać w nieskończoność, a 256000 chociaż wydaje się
    'magiczne', nie ma żadnego odniesienia do stosowanej technologii. Przeszkodą
    moze być tylko wydajność serwerów, którą zawsze można zwiększyć.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-10-17 19:41:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    skan tutaj: http://www.pingwin.waw.pl/~woju/pb.jpg

> [...]
    > 'magiczne', nie ma żadnego odniesienia do stosowanej technologii. Przeszkodą
    > moze być tylko wydajność serwerów, którą zawsze można zwiększyć.

    No, moze byc jeszcze licencja, jak ktos slusznie zauwazyl. Ale to jest
    problem tylko wyjecia kasy z kieszeni.

    --

    --w