  • 1. Data: 2002-10-17 05:06:39
    Temat: mBank a Netscape
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    Mam Netscape 6.2.3 i probuje wchodzic na strony mBanku (strony
    ogolnodostepne). Trwa to tak, ze mozna dostac malych i
    malutkich. W tym samym czasie przez Internet Explorera wchodzi
    sie blyskawicznie.
    Czy Netscape tak to ma, czy to tylko u mnie?
    A jak to sie zachowuje na stronach obslugi konta? Na razie go
    jeszcze nie mam i nie mam szansy sprawdzic.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2002-10-17 07:17:01
    Temat: Re: mBank a Netscape
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

> [...]
    > A jak to sie zachowuje na stronach obslugi konta? Na razie go
    > jeszcze nie mam i nie mam szansy sprawdzic.

    Uzywam 7.0 i chodzi jak burza.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 3. Data: 2002-10-17 07:56:02
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    [...]

    [...]
    > Uzywam 7.0 i chodzi jak burza.

    Potwierdzam. Netscape 7.0 dziala OK. Problem tylko jest z
    wydrukami potwierdzen przelewow. Drukuja sie na dwoch
    stronach :(.

    A jak drukuja sie z IE?

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 4. Data: 2002-10-17 08:12:11
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > Potwierdzam. Netscape 7.0 dziala OK. Problem tylko jest z
    > wydrukami potwierdzen przelewow. Drukuja sie na dwoch
    > stronach :(.

    Nie stwierdzilem takiej przypadlosci wiec moze zalezy od rozdzielczosci
    monitora lub drivera drukarki.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 5. Data: 2002-10-17 08:16:02
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3DAE70DB.E95374DB@robobat.com, Rafal Gaweda wrote:

    > Nie stwierdzilem takiej przypadlosci wiec moze zalezy od
    > rozdzielczosci monitora lub drivera drukarki.

    Ustaw sobie skalowanie w opcjach drukarki albo drukuj bez nagłówków/stopek.

    W MSIE też jest (bez skalowania) 1 lub 2 strony w zależności od tego
    ostatniego.

  • 6. Data: 2002-10-17 08:45:20
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    ab wrote:

    > Mam Netscape 6.2.3 i probuje wchodzic na strony mBanku (strony
    > ogolnodostepne). Trwa to tak, ze mozna dostac malych i
    > malutkich. W tym samym czasie przez Internet Explorera wchodzi
    > sie blyskawicznie.

    6.2.2 u mnie chodzi wolniej niż IE, ale nie na tyle zeby narzekac z tego
    powodu.
    Pozdr

    Ra-Ash

  • 7. Data: 2002-10-17 15:16:18
    Od: <j...@s...ds.polsl.gliwice.pl>

    ab <b...@i...wroc.pl> wrote:
> [...]
    > malutkich. W tym samym czasie przez Internet Explorera wchodzi
    > sie blyskawicznie.
    > Czy Netscape tak to ma, czy to tylko u mnie?

    netscape 6.2 to b. stara przegladarka ktora bazuje na 'beta wersji mozilli'
    http://www.mozillapl.org

  • 8. Data: 2002-10-21 07:53:03
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <aolggv$mo8$1@flis.man.torun.pl>, ab wrote:

> [...]
    > A jak to sie zachowuje na stronach obslugi konta? Na razie go
    > jeszcze nie mam i nie mam szansy sprawdzic.

    Ja używam Netscape 4.8 i strony obsługi konta działają OK
    - po ostatnic zmianach poprawili jedną usterkę, która pojawiała
    się wcześniej w związku ze szczegółami wykonanej operacji na
    emaksie i poprawili chyba trochę kod, bo działa jakby nieco
    szybciej.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html