  • 1. Data: 2002-12-09 11:46:07
    Temat: Re: Polecony.. spam
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 09, 2002 at 11:16:23AM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Micha=B3?= 'Amra'
    =?ISO-8859-2?Q?Macierzy=F1ski ?= wrote:

    >Dlaczego w regulaminie promocji nie oglosza, ze spamowanie bedzie
    >rownoznaczne z blokowaniem konkursowego "konta" ?
    >W allegro dziala, wszexzie dziala - a Inteligo ma to gdzies.
    >Za malo im jeszcze Gazeta Bankowa swgo czasu dowalila za te akcje.

    Nam to piszesz? Przeciez ja sie z Toba zgadzam.

    >Nawet nie ma komu tego zglosic. Ale teraz kazda "zachete" bede im
    >podsylal na ich adres - w sumie placa ludziom za czytanie tych maili -
    >to nich doplacaja do swojej akcji....

    Nie dziala, na poczatku przepraszali (formulka #4) a potem juz
    przestali. Dlaczego nikt z nich nie zda sobie sprawy ze pewne sposoby
    reklamy odstraszaja od produktu (moj znajomy powiedzial ze nigdy nie
    kupi idei, dlatego ze ciagle powolywali sie na pewnego fizyka, do
    czego nie mieli zadnych podstaw).

    --

    --w

  • 2. Data: 2002-12-09 13:06:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:20021209114540.GK8647@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek wrote:

> [...]
    > reklamy odstraszaja od produktu (moj znajomy powiedzial ze nigdy nie
    > kupi idei, dlatego ze ciagle powolywali sie na pewnego fizyka, do

    Mysle, ze jak najbardziej sobie zdaja sprawe, ze niektorych odstraszaja, a
    niektórych zachecaja. Liczy sie dla nich wszak efekt netto, czyli przewaga
    tych drugich.

    Oczywiscie zgadzam sie z Toba.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-09 13:15:03
    Temat: Re: Re: Polecony.. spam
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 09, 2002 at 02:06:03PM +0100, Robert wrote:

    >Mysle, ze jak najbardziej sobie zdaja sprawe, ze niektorych odstraszaja, a
    >niektórych zachecaja. Liczy sie dla nich wszak efekt netto, czyli przewaga
    >tych drugich.

    No tak, jak disco polo.

    Ciekawe jak to jest sumarycznie, bo IMO nie sadze aby ten czlowiek
    generowal dla nich jakis dochod, a do tego od razu koszty ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-12-09 13:18:15
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

> [...]
    odstraszaja, a
    > niektórych zachecaja. Liczy sie dla nich wszak efekt netto, czyli

    No tak - tylko to jest patrzenie przez pryzmat zdobycia nowych
    klientow.
    Gdzies czytalem - ze rachunki na ktorych sa pprzeprowadzane jakies
    operacje w Inteligo to ok 40-60% (przed problemami z BGB).
    Co zyskaja, gdy zwabia jakiegos mlotka na 50 zl? Jak nie doczyta - to
    ladny debecik na koncie (jesli wczensije zdazy wyplacic te 50 zl).
    A przeciez trzeba zaplci za pakiet startowy, za przesylke itp.
    Co z tego, ze rosnie znajomosc marki, liczba klientow, jak taki klient
    jest nic nie warty - widac to doskonale na przykladzie nawet nie
    mBanku ale VWBanku...

  • 5. Data: 2002-12-09 13:32:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ciekawe jak to jest sumarycznie, bo IMO nie sadze aby ten czlowiek
    > generowal dla nich jakis dochod, a do tego od razu koszty ;-)

    W roznych obliczeniach zazwyczaj podaje sie 20:80 w bankach ten
    wskaznik jest 7:93.
    Mozna tez jeszcze inaczej to podzielic (chociaz juz nie zapamietalem
    samych wartosci) podzielic na trzy:
    tych na ktorych bank zarabia
    tych na ktorych wychodzi na maluy plus
    oraz pozostalych na ktorych traci.

    Oczywiscie najlepiej jest podsyac innym bankom tych ostatnich - i nie
    ma sie co wysilac ;) (Patrzcie jak sie broni przed tym Multi -
    wprowadzil mimimalne wplywy).
    Jednak w przypadku takiego banku jak Inteligo - niekoniecznie musi tak
    byc - czasami warto trzymac klientow deficytowych, bo wtedy ponosza
    oni chociaz czesc kosztow utrzymania calej infrastruktury (ktora i tak
    i tak trzeba utrzymac).

    Jednakze nie tak dawno bylo tutaj glosno o blokowaniu Inteligo - przy
    "okraglej" liczbie klientow. Czyli z drugiej strony do konca nie jest
    to dobre wyjscie

    Jak sie ma do tego sama strategia?

    Przykladowo - nad Place SMS-em - pracowalo ponad 100 osob z 8miu firm.
    Prace rozpoczeto juz 3 miesiace po starcie Inteligo w maju (umowa z
    Polkomtelem).
    Jesli po miesiacu od staru uslugi (kwiecien 2002) skorzystalo az 1000
    osob, to na koniec pazdziernika tego roku tych osob bylo zaledwie 5
    razy wiecej.
    Jednym slowem skora nie warta wyprawki...

    I fakt, faktem. Inteligo pod wzgledem tevchnologicznym bije wszystkie
    banki (o mBanku nawet nie bede wspominal), tyle, ze BGB w samo
    Inteligo wladowo ponad 25 mln Euro. A odebralo... ponizej 10 mln, ale
    zlotych :)

    PKO BP zrobilo swietny interes....

    ale tym bardziej nie rozumiem po diabla im te dzieciaki skuszone na 50
    zl...

    z drugiej strony - patrzac na dynamike wzrostu ilosci klientow -
    Inteligo ma jeszcze duuuze szanse dogonic a nawet przegonic mBank.
    Moze PKO BP zanim wejdzie na gielde chce zostac liderem bankowosci
    elektronciznej? Kto wie - niezly lep na inwestorow. A w sumie przy
    takim molochu jak on, suma wlozona na ten cel w Inteligo jest nic nie
    znaczaca ;)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 6. Data: 2002-12-09 19:53:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > Przykladowo - nad Place SMS-em - pracowalo ponad 100 osob z 8miu firm.
    > Prace rozpoczeto juz 3 miesiace po starcie Inteligo w maju (umowa z
    > Polkomtelem).

    Troche OT ;-) Tak sobie mysle, ze fajna by byla KK z takim serwisem SMS jak
    jest w Inteligo - natychmiast po obciazeniu SMS ;-)

    > I fakt, faktem. Inteligo pod wzgledem tevchnologicznym bije wszystkie
    > banki

    ... i oplatami [bankomaty - pewnie tylko tymczasowo za free ;)] ;D

    > (o mBanku nawet nie bede wspominal), tyle, ze BGB w samo
    > Inteligo wladowo ponad 25 mln Euro. A odebralo... ponizej 10 mln, ale
    > zlotych :)

    Wlasnie sam jestem ciekaw za ile tak naprawde poszlo inteligo ? ;-) Moze w
    raportach/bilansach PKOBP na koniec roku bedzie ;-)