  • 1. Data: 2002-12-09 11:32:03
    Temat: GTFI - pytanie
    Od: "RAFI" <r...@a...com.pl>

    Witam

    Czy fundusze inwestycyjne posiadaja gwarantowany fundusz cos na wzor tego
    bankowego? Innym slowy czy gdy fundusz padnie to moje pieniadze obroca sie w
    nicosc??

    RPiskozub

  • 2. Data: 2002-12-09 12:38:33
    Temat: Re: GTFI - pytanie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Odpowiedz na to i inne pytania znajdziesz tutaj :)
    http://tfi.hoga.pl/tfi_podstawy.asp

  • 3. Data: 2002-12-09 13:07:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    To ja sie podczepie pod watek.

    Po co jest w interfejsie GTFI - efund opcja "nabycie jednostek"?
    Nie doszedlem do konca tych ekranow, ale wybiera sie fundusz i wpisuje
    kwote.
    Przeciez i tak trzeba przelac te kwote z odpowiednim tytulem przelewu?

    W czym lepsze jest wypelnienie tego + przelew od samego tylko przelewu?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-09 13:13:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > W czym lepsze jest wypelnienie tego + przelew od samego tylko
    przelewu?

    ze efund zarabia na posrednictwie? :)

  • 5. Data: 2002-12-09 13:47:24
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at24s9$7pr$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > ze efund zarabia na posrednictwie? :)

    Nie bardzo rozumiem? Kosztem kogo zarabia?

    Nie ma chyba innego interfejsu do GTFI niż przez efund, tyle że "wprost" z
    GTFI odpala się w ramce.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-09 14:20:14
    Od: "RAFI" <r...@a...com.pl>

    > Odpowiedz na to i inne pytania znajdziesz tutaj :)
    > http://tfi.hoga.pl/tfi_podstawy.asp

    Dzieki
    RPiskozub

  • 7. Data: 2002-12-09 17:48:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie bardzo rozumiem? Kosztem kogo zarabia?
    >
    > Nie ma chyba innego interfejsu do GTFI niż przez efund, tyle że
    "wprost" z
    > GTFI odpala się w ramce.

    No wlasnie przez efund. GTFI wie, ze to z efunda i odpala mu jakas tam
    prowizje.

  • 8. Data: 2002-12-09 18:19:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at2kvn$j28$1@news.gazeta.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No wlasnie przez efund. GTFI wie, ze to z efunda i odpala mu jakas tam
    > prowizje.

    Czyli wypelnienie tego w serwisie WWW nie daje nic kompletnie klientowi,
    jest tylko takim milym uklonem w strone OFI-efund. Dobrze zrozumialem?

    --
    Robert

  • 9. Data: 2002-12-09 19:40:01
    Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<

    Tez sie nad tym zastanawialem i nawet dalem zarobic efundowi otwierajac
    rejestr przez efund. Ale z drugiej strony efund nalezy do OFI, ktory jest
    agentem transferowym GTFI i innych. Wyglada na to, ze w ten sposob
    zarabiaja dodatkowo?...

  • 10. Data: 2002-12-09 20:07:59
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at2v2s$eqe$2@shilo.silesia.pik-net.pl, Nikodem Kuźnik wrote:

> [...]
    > otwierajac rejestr przez efund. Ale z drugiej strony efund nalezy do
    > OFI, ktory jest agentem transferowym GTFI i innych. Wyglada na to, ze

    Wąż swój ogon zjada?

    --
    Robert