  • 1. Data: 2002-12-09 11:51:14
    Temat: Re: Przepraszam, ze po raz kolejny
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Amra przestań wreszcie spamować na temat spamu, please ;-))))))))) !

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2002-12-09 11:57:36
    Od: a...@p...onet.pl

    > Amra przestań wreszcie spamować na temat spamu, please ;-))))))))) !
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Hmm - bardzo przepraszam!
    Ale w OE nie widze tylko tych trzech postow (inne wyslalne w miedzyczasie jak
    najbardziej sie pojawiaja) na serwerach news.gazeta.pl, news.chello.pl.
    news.onet.pl
    Przez SSH w pine ogladam news.sgh.waw.pl - i tych widomosci moich nie ma - ale
    co ciekawe sa wasze odpowiedzi...

    Wszystkie zas posty sa dostepne na stronie niusy.onet.pl...

    Nie wiem czym to wytlumczyc

  • 3. Data: 2002-12-09 13:03:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:0fd3.00000321.3df48530@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Nie wiem czym to wytlumczyc

    Niektore serwery/groupy serwerow stosuja jakies filtrowanie, bo ja tez nie
    widze Twoich postow, tylko sie domyslam, ze jakies byly.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-09 13:05:45
    Temat: Re: Re: Przepraszam, ze po raz kolejny
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 09, 2002 at 02:03:46PM +0100, Robert wrote:

    >Niektore serwery/groupy serwerow stosuja jakies filtrowanie, bo ja tez nie
    >widze Twoich postow, tylko sie domyslam, ze jakies byly.

    Za spam go wywalili ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-12-09 13:11:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Niektore serwery/groupy serwerow stosuja jakies filtrowanie, bo ja
    tez nie
    > widze Twoich postow, tylko sie domyslam, ze jakies byly.

    Szkoda byloby, gdyby to bylo filtrowanie "po tresci"...
    Jak jakas lewa, to wycinamy.
    Wysylalem z Onetu i z Gazeta.pl - w zadnym wypadku zaden z 3 postow
    sie nie pojawil - co ciekawe na stronie niusy.onet.pl jest (ale juz na
    www.polnews.pl nie).
    Najciekawsze jednak jest - ze ta wiadomosc - doszla :) czy dwie minut
    wczesniej przed jednym z tych samych trzech postow...

    Wiadomosc musiala dojsc - bo jednak jakies odpowiedzi sa...

    Ale zadnej z tych trzech nie uswiadczylem na:
    news.onet.pl
    news.gazeta.pl
    news.chello.pl
    news.sgh.waw.pl

    Chociaz wszystkie je subskrybuje.

    zobaczymy - poszlo pytanie na pl.news.admin (pojawilo sie ;)

    Ciekaw jestem kto filtruje i jakie stosuje kryteria.. (bo inaczej tego
    nazwac nie potrafie - skoro post jest, ale tylko dla czytajacych via
    WWW).

    Co ciekawe spam sie przeslizgnie zawsze, natomiast zwyklu post nie ;)
    Jak w Orwellu :D

  • 6. Data: 2002-12-09 13:18:48
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > Za spam go wywalili ;-)

    hehehe - ale patrz ten post czytasz, wiec cos nie tak ;)

  • 7. Data: 2002-12-09 13:23:19
    Temat: Re: Re: Re: Przepraszam, ze po raz kolejny
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 09, 2002 at 02:18:48PM +0100, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    >hehehe - ale patrz ten post czytasz, wiec cos nie tak ;)

    Bo odpowiedzialny za kasowanie na obiad poszedl. Poczekaj, jeszcze
    wroci ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-12-09 13:49:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at24qt$7j6$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > sie nie pojawil - co ciekawe na stronie niusy.onet.pl jest (ale juz na

    no to podaj tam link, aby mozna bylo przeczytac!

    > Ciekaw jestem kto filtruje i jakie stosuje kryteria.. (bo inaczej tego
    > nazwac nie potrafie - skoro post jest, ale tylko dla czytajacych via
    > WWW).

    Mi w samych poczatkach wycielo posta jak w tresci byl adres http do strony z
    zasadami konkursu.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2002-12-09 16:14:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Mi w samych poczatkach wycielo posta jak w tresci byl adres http do
    strony z
    > zasadami konkursu.

    Hmm - moze to jest rozwiazanie?
    W takim razie probuje bez podawania adresu strony:

    Chodzi o Inteligo :)
    Ostatnim razem wycwanilem sie i im podeslalem maila z dopiskiem, ze to
    chyba do nich powinno isc ;)
    Odpowiedz (jak zwykle z szablonu):

    "Szanowni Państwo

    Przepraszamy, jeżeli informacja o promocji dotarla do Państwa w
    niewlasciwy sposob. Nie pochwalamy "spammingu", "cross-postowania"
    grup dyskusyjnych itd. Zamieścilismy odpowiednia informacje na ten
    temat na naszych stronach internetowych
    (tutaj byl adres ale wycialem dla testow :). Nie możemy jednak wziąść
    całkowitej odpowiedzialności za to,

    w jaki sposób rekomendujący przesyłają informacje o programie swoim
    znajomym.

    Dziekujemy za zwrocenie nam na to uwagi.

    Pozdrawiamy serdecznie

    Zespół Inteligo"

    BTW :"Nie możemy jednak wziąść" - pewnie wziac nie moga... ;)

    Spamer byl uroczy - dolozyl ladne tlo,dal graficzki, tekscik jak
    cholera.

    Oczywiscie - znajomym spamera nie jestem, adres skas kupil albo zebral
    z grupy dyskusyjnej.

    Wszystko jest ok...

    A ja juz na spam dostaje bialej goraczki. Ostatnio sobie skasowalem
    alias a...@a...com - bo sam spam przylazil.

    Dlaczego w regulaminie promocji nie oglosza, ze spamowanie bedzie
    rownoznaczne z blokowaniem konkursowego "konta" ?
    W allegro dziala, wszexzie dziala - a Inteligo ma to gdzies.
    Za malo im jeszcze Gazeta Bankowa swgo czasu dowalila za te akcje.

    Nawet nie ma komu tego zglosic. Ale teraz kazda "zachete" bede im
    podsylal na ich adres - w sumie placa ludziom za czytanie tych maili -
    to nich doplacaja do swojej akcji....

  • 10. Data: 2002-12-09 16:28:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at2fih$7fq$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Hmm - moze to jest rozwiazanie?
    > W takim razie probuje bez podawania adresu strony:

    I teraz "rozgłosiło się" - podobne rozwiązanie pomogło mi wtedy.

    Bardzo jestem ciekaw, kto decyduje i w którym miejscu o regułach filtrowania
    takich postów.

    --
    Robert