  • 1. Data: 2010-03-13 14:50:51
    Temat: FM bank, szczególy.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Chciałem zasiegnąć informacji na temat na Lokat zakładanych w FM Banku.
    1. Czy jest jakiś podgląd lokaty bez zakładania RORu w FM. (np. tak jak w
    Open.)
    2. Czy jest podglad lokaty po założeniu ROR w FM.
    3. Czy mozna zakłdac lokaty z poziomu własnego ROR w FM, przy pomocy
    przelewów wewnetrznych.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-03-13 14:53:20
    Temat: Re: FM bank, szczególy.
    Od: g...@o...pl

    > 2. Czy jest podglad lokaty po założeniu ROR w FM.

    Tak.

    > 3. Czy mozna zakłdac lokaty z poziomu własnego ROR w FM, przy pomocy
    > przelewów wewnetrznych.

    Jak próbowałem to zrobic, pokazywał się komunikat, że nie uruchomiłem kanału
    dostępu, nie mam uprawnień albo coś takiego, ale nie zgłębiałem tematu i
    poszedłem założyc w placówce.

  • 3. Data: 2010-03-13 15:50:52
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-13 15:50, wiatrak pisze:
    > Chciałem zasiegnąć informacji na temat na Lokat zakładanych w FM Banku.
    > 1. Czy jest jakiś podgląd lokaty bez zakładania RORu w FM. (np. tak jak w
    > Open.)

    Założyłem lokatę bez ROR i nie znalazłem takiego podglądu.

  • 4. Data: 2010-03-13 16:06:33
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    g...@o...pl napisal(a):

    > Jak próbowałem to zrobic, pokazywał się komunikat, że nie uruchomiłem kanału
    > dostępu, nie mam uprawnień albo coś takiego, ale nie zgłębiałem tematu i
    > poszedłem założyc w placówce.

    dołączam się do pytania. Na stronie jasno stoi, że założyć lokatę można
    online, ale nie próbowałem (a mam zamiar).

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2010-03-13 16:23:07
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Czyli podsumowując, prawdopodobnie wyglada to tak:
    1.Nie ma podglądu lokaty założonej online przez www, jeśli nie ma sie u nich
    RORu.
    2.Nie da się założyć lokaty z poziomu RORu, a jedynie porzez przelew z
    obcego banku?
    3.Jest z poziomu RORu podglad lokaty , której nie da sie z poziomu tego RORu
    założyć?

    To idiotyczne .

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-03-13 16:55:49
    Od: g...@o...pl

    > Czyli podsumowując, prawdopodobnie wyglada to tak:
    > 1.Nie ma podglądu lokaty założonej online przez www, jeśli nie ma sie u nich
    > RORu.

    I chyba jak założysz ROR, to też założonych wcześniej lokat nie widac (moje
    domysły).

    > 2.Nie da się założyć lokaty z poziomu RORu, a jedynie porzez przelew z
    > obcego banku?

    W placówce robili mi z ROR-u, na którym już miałem środki, tylko kiedy
    próbowałem zrobic to sam w domu, to pojawiał się komunikat, że z jakiegoś powodu
    nie mogę.

    > 3.Jest z poziomu RORu podglad lokaty, której nie da sie z poziomu tego RORu
    > założyć?

    Podgląd jest. Pewnie się jednak da założyc z roru, tylko na razie nie wiem jak.

  • 7. Data: 2010-03-13 20:14:11
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    wiatrak pisze:
> [...]
    > obcego banku?
    > 3.Jest z poziomu RORu podglad lokaty , której nie da sie z poziomu tego RORu

    Bo pan, to byś chciał mieć zimną wodę osobno, ciepłą osobno, kafelki,
    duperelki, kraniki, dywaniki. Chamstwo i drobnomieszczaństwo z pana wylazło!

    A na p.b.b. już dawno odkryliśmy prawidłowość streszczającą się w
    powiedzonku "albo rybka, albo pipka" ew. "albo akwarium, albo rybki".

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek.

  • 8. Data: 2010-03-14 14:59:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > Podgląd jest. Pewnie się jednak da założyc z roru, tylko na razie nie wiem jak.

    Podgląd via net? U mnie nie ma. I to są smutki startu przedwczesnego!
    Najpierw należało dopracować ofertę, a dopiero później otwierać placówki.
    Ale to nie jest mój bank.

    No i po co lokaty, skoro można je zrywać bez tracenia odsetek?
    (a takie nietracenie odsetek jest najwyraźniej wynikiem umyślnej
    działalności, nie skutkiem ubocznym, czyli czyimś przeoczeniem)

    Nie lepiej dać konto z odsetkami, na dodatek kapitalizowanymi codziennie?
    Opracowany ROR z takimiż subRORami -- z kapitalizacją dzienną.

    -=-

    Oprocentowane RORy są dla ludzi świadomych i pracowitych.
    Lokaty są dla leniwych i gnuśnych, lecz łakomych. Gnuśny
    nie zabierze pieniędzy, choćby były mu potrzebne -- bo
    to ,,męczy''. Ale wrzuci je na lokatę, bo to daje zysk. :)

    A pieniądz powinien z jednej strony dać zysk przez samo leżenie,
    zaś z drugiej być stale pod ręką. A stale pod ręką jest tylko
    wtedy, gdy go można w każdej chwili puścić w obieg bez wysiłku
    związanego z udaniem się do placówki banku.

    I najwyraźniej w Polsce nie ma dobrych ofert. Alior blokuje nocą
    połowę środków, przez co nie można zlecić przelewu, na dodatek ;)
    daje niskie oprocentowanie.

    Eurobank nie pozwala na bezpłatne przelewanie z oszczędnościowych na zewnątrz.

    A mBank pozwala tylko na jeden w miesiącu bezpłatny przelew z eMax+ gdziekolwiek.

    Polbank nie daje praktycznie możliwości przelewania via net.

    Dlaczego nikt nie da po prostu oferty:

    -- dowolna liczba RORów z kapitalizacją dzienną na
    poziomie średniego krajowego oprocentowania
    z możliwością wielokrotnego przelewania
    bezpłatnego na zewnątrz banku, do Polski
    -- wszystkie operacje (poza gotówkowymi) via net
    -- wszystko bezpłatnie (poza przelewami za granicę Polski)
    -- karta debetowa do co najmniej jednego takiego RORu
    -- karty kredytowe za darmo, z możliwością jakiegoś
    gratyfikowania

    Dlatego, że tacy są klienci. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-03-14 15:02:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bogdan B." hngcdp$r29$...@a...news.neostrada.pl

    > Założyłem lokatę bez ROR i nie znalazłem takiego podglądu.

    Ja mam i lokatę, i ROR -- nie mam podglądu lokaty.
    Ponoć informatycy pracują nad tym, aby podgląd
    (a nawet możliwość przelewania) był.

    Do przelewani mają być karty TAN.
    (wspominane prze mnie TANkietki -- przypominające grę w statki)
    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-03-14 15:29:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hniuh1$oi3$2@inews.gazeta.pl

    > mają być karty TAN.
    > (wspominane prze mnie TANkietki -- przypominające grę w statki)

    czyli getin2 :)