  • 1. Data: 2005-07-12 16:47:55
    Temat: BePeHahaha - pliterki na kartach wypukłych
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Czy karty wypukłe wydawane przez BPH mają polskie ogonki w imieniu i nazwisku?

  • 2. Data: 2005-07-12 16:56:40
    Temat: Re: BePeHahaha - pliterki na kartach wypukłych
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Czy karty wypukłe wydawane przez BPH mają polskie ogonki w imieniu i
    > nazwisku?

    Moja nie ma.

    MichalL

  • 3. Data: 2005-07-12 17:10:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy karty wypukłe wydawane przez BPH mają polskie ogonki w imieniu i nazwisku?

    Nie. I dobrze (ostatnio się na tym przejechałem z Visą Multibanku i
    formularzem, który pozwalał tylko na wpisywanie znaków ASCII).
    Na początku traktowałem to jako wadę, ale teraz widzę w takim rozwiązaniu
    plusy.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 4. Data: 2005-07-12 19:38:28
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > formularzem, który pozwalał tylko na wpisywanie znaków ASCII).
    > Na początku traktowałem to jako wadę, ale teraz widzę w takim

    Jakie?

    L.

  • 5. Data: 2005-07-12 19:45:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jakie?

    Wykorzystuję tę kartę głównie do płatności w sieci.
    Nie mam już problemów z autoryzacją płatności z powodu błędnego kodowania
    polskiej litery w imieniu.
    To może się wydawać śmieszne, ale jest niestety częstym problemem.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 6. Data: 2005-07-12 20:59:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

> [...]
    > polskiej litery w imieniu.
    > To może się wydawać śmieszne, ale jest niestety częstym problemem.

    Ale gdzie? Zawsze wpisuję w te różne (zwłaszcza zagraniczne) rubryczki
    "Michal", na kartach mam wytłoczone "MICHAŁ" i nigdy nie miałem z tym
    najmniejszego problemu...

    MJ

  • 7. Data: 2005-07-12 21:27:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

> [...]

    > polskiej litery w imieniu.
    > To może się wydawać śmieszne, ale jest niestety częstym problemem.

    Watpliwe. Nawet bardzo watpliwe, biorac pod uwage ze polskie litery
    sa tylko tloczone, nie ma ich np. na pasku...

    ... co i tak ma sie nijak do platnosci w sieci, oczywiscie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2005-07-12 21:31:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Ale gdzie? Zawsze wpisuję w te różne (zwłaszcza zagraniczne) rubryczki
    > "Michal", na kartach mam wytłoczone "MICHAŁ" i nigdy nie miałem z tym
    > najmniejszego problemu...

    A ja i owszem. Kilkukrotnie. A że kupuję sporo w zagranicznych sklepach, to
    wolę ich nie mieć.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 9. Data: 2005-07-12 23:33:01
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > ... co i tak ma sie nijak do platnosci w sieci, oczywiscie.

    ...gdzie w zadnym pl banku nie jest to weryfikowane. i tak plus na pko ze
    wprowadzili wreszcie weryfikacje cvv w przeciwienstwie do bre.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 10. Data: 2005-07-13 09:51:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Piotr" <p...@c...cz> writes:

    [Nazwisko posiadacza karty]

    > ...gdzie w zadnym pl banku nie jest to weryfikowane.

    Oczywiscie. Ale niektore terminale to wyswietlaja. Mozna sie niezle
    zdziwic jesli ktos ma karte z napisem "Kubus Puchatek" a sprzedawca
    zagada "panie Adamie" :-)

    > i tak plus na pko ze
    > wprowadzili wreszcie weryfikacje cvv w przeciwienstwie do bre.

    To powinni weryfikowac. Ale masz na mysli CVV czy CVV2 (czy jak sie
    one tam nazywaja)?
    --
    Krzysztof Halasa