  • 1. Data: 2005-07-12 07:35:50
    Temat: CPN i odmowa autoryzacji...
    Od: gollum <n...@u...pl>

    ... co w takim przypadku powinienem zrobić? Jak mam zapłacić za
    zatankowane paliwo, jeśli wydawca karty nie odpowiada? Czyja to jest
    wina - moja, bo nie mam gotówki, sklepu (bo przecież zobowiązali się
    przyjmować płatności kartą), PEKAO (jako właściciela terminala) czy
    wreszcie mojego banku?

  • 2. Data: 2005-07-12 07:50:33
    Temat: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Od: "Tomasz" <t...@g...net>

    gollum wrote:
> [...]
    > wina - moja, bo nie mam gotówki, sklepu (bo przecież zobowiązali się
    > przyjmować płatności kartą), PEKAO (jako właściciela terminala) czy

    zalezy od stacji paliw... szczerze powiedziawszy to nie slyszalem nigdy o
    jakiejs 'procedurze postepowania na wypadek...', zwykle zalezy od kierownika
    stacji. Czasami wystarczy napisanie oswiadczenia ze spisaniem danych, ze
    jesli w ciagu x czasu (zwykle kilku godzin) nie dostarczysz pieniedzy to oni
    zglasza na policje kradziez, czasami pracownik moze sie wybrac z toba na
    wycieczke do bankomatu (najblizszego zwykle...).

    no chyba ze ktos z obslugi cie zna i poreczy za ciebie ;)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2005-07-12 08:13:59
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    ... co w takim przypadku powinienem zrobić? Jak mam zapłacić za

    mi się raz tak zdarzyło w moim mieście - zadzwoniłem po kolege i podjechał z
    kasą
    i raz poza miastem - spisali moje dane z dowodu, dali numer konta i zapłaciłem

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-07-12 08:15:36
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał
    w wiadomości news:davrmm$25v$1@news.ats.pl...

    [...]
    ... co w takim przypadku powinienem zrobić?

    Może poprosić o wystawienie faktury za paliwo
    z maksymalnie krótkim terminem płatności?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2005-07-12 08:27:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    gollum wrote:
> [...]
    > wina - moja, bo nie mam gotówki, sklepu (bo przecież zobowiązali się
    > przyjmować płatności kartą), PEKAO (jako właściciela terminala) czy
    Weksel ?
    KJ

  • 6. Data: 2005-07-12 08:40:32
    Od: sidorowski <s...@i...pl>

    gollum napisał(a):
> [...]
    > wina - moja, bo nie mam gotówki, sklepu (bo przecież zobowiązali się
    > przyjmować płatności kartą), PEKAO (jako właściciela terminala) czy

    kiedyś tak miałem na BP. Laska na stacji nie robiła problemów,
    zostawiłem swój dowód osobisty i pojechałem do bankomatu.
    Mój elektron był wadliwy chyba bo kilka razy miałem z nim problemy w
    sklepie. Swoją drogą ciekawe są reakcji sprzedawców. patrzą się na
    człowieka podejrzliwie a jeden to nawet kiedyś chciał mi ciąć karte.

    pzdr

  • 7. Data: 2005-07-12 09:01:45
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    gollum <n...@u...pl> napisał(a):

    > =2E.. co w takim przypadku powinienem zrobi=E6? Jak mam zap=B3aci=E6 za=20
    > zatankowane paliwo, je=B6li wydawca karty nie odpowiada? Czyja to jest=20
    > wina - moja, bo nie mam got=F3wki, sklepu (bo przecie=BF zobowi=B1zali si=
    > =EA=20
    > przyjmowa=E6 p=B3atno=B6ci kart=B1), PEKAO (jako w=B3a=B6ciciela terminal=
    > a) czy=20
    > wreszcie mojego banku?

    mozna sprobowac autoryzacji glosowej (sprzedawca-CA-bank), ewentualnie
    poprosic telefonicznie w banku o awaryjne podniesienie limitu/przeforsowanie
    transakcji (taka możliwość jest np w Citi)

  • 8. Data: 2005-07-12 09:03:43
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > mozna sprobowac autoryzacji glosowej (sprzedawca-CA-bank), ewentualnie
    > poprosic telefonicznie w banku o awaryjne podniesienie
    limitu/przeforsowanie
    > transakcji (taka możliwość jest np w Citi)

    nie dopisałem ale chodzilo mi oczywiście o kredytówki, w przypadku debetowej
    zostaje gonic po gotówkę albo prosic o fakture z odroczenym terminem platnosci

  • 9. Data: 2005-07-12 10:27:30
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

> [...]
    wina - moja, bo nie mam gotówki, sklepu (bo przecież zobowiązali się
    przyjmować płatności kartą), PEKAO (jako właściciela terminala) czy

    Ja zostawiłem żonę na stacji i pojechałem do bankomatu. Ale najbardziej mnie
    wk... jak się okazało, że sami sobie podczas "mołego remontu" przecięli
    kabel!!! A jakie miny mieli, jak im pokazałem!

    Grzexs

  • 10. Data: 2005-07-12 16:19:10
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > wina - moja, bo nie mam gotówki, sklepu (bo przecież zobowiązali się
    > przyjmować płatności kartą), PEKAO (jako właściciela terminala) czy

    Ja mialem taki przypadek 3 razy. Na stacjach Esso oraz Statoil 2 razy . W obu
    przypadkach byla chamska obsluga. Na Esso to moja wina, bo nie zauwazylem malej
    karteczki (5cm x 5cm), ale grzecznie podszedlem do obslugi i powiedzialem, ze
    zatankowalem, ale nie mam gotowki, bo chcialem zaplacic karta, a info o braku
    akceptacji kart zauwazylem jak juz zaczalem tankowac i moja dziewczyna zostanie
    na stacji, a ja pojade do bankomatu po gotowke, a tu odrazu zaczal sie krzyk, ze
    skad ona ma miec pewnosc ze przyjade, bo ja jestem zlodziejem, co wyludza na
    benzyne. Chciala mi ta kobieta zabrac dowod osobisty, prawo jazdy i jeszcze
    najlepiej komorke i dowod rejestracyjny, co bym nie zrobil nigdy. Zaczela nawet
    wolac swoich kolezkow w dresikach. Wkurzylem sie jak nigdy... wsiedlismy z
    dziewczyna do samochodu i pojechalismy po kase, chociaz oni (ta kobitka i
    dresiki) grozili, ze zadzwonia na policje, ale olalem to kompletnie. Przywiozlem
    kase w ciagu 10min i zaplacilem. Potem caly koszyk produktow zapakowalem i dalem
    kobicie do wstukania na kasie, a potem powiedzialem, ze brak gotowki i dziekuje
    i dowidzenia :) [taka mala zlosliwosc]

    Drugi przypadek to na stacji Statoil. Panowie z obslugi grzecznie chcieli
    gotowki, a jak ich zlewalem, to kazali do bankomatu po kase, bo telefonicznie
    sie nie da (barany jedne nie chcieli), ale mi sie nie chcialo przyjezdzac
    spowrotem i wyjezdzac benzyne, ktora dopiero chcialem kupic. Oddalem po paru
    dniach. Nastepna przygoda miala miejsce pare dni temu, tez na statoil. Nie byla
    mozliwa komunikacja z bankami. Wypisali kwitek, ze zobowiazuje sie zaplacic,
    chociaz ja jechalem na lotnisko wtedy i nie wracalbym do tego lotniska, nie
    chcieli mi podac nr konta, na ktore bym wplacil, a wiec nie otrzymaja gotowki do
    mojego powrotu (pewnie za pol roku :P ). Nikt z rodziny tez nie pojedzie zaplacic.

    Generalnie to powinni ciachac zelazkiem po wypuklych, a faktury dla plaskich.