  • 11. Data: 2005-07-13 10:17:01
    Temat: Re: BePeHahaha - pliterki na kartach wypuklych
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Oczywiscie. Ale niektore terminale to wyswietlaja. Mozna sie niezle
    > zdziwic jesli ktos ma karte z napisem "Kubus Puchatek" a sprzedawca
    > zagada "panie Adamie" :-)

    I tak powinno byc - sprzedawca moze sobie od razu zweryfikowac - w jakis
    sposob by to utrudnilo podrabianie kart.

    > To powinni weryfikowac. Ale masz na mysli CVV czy CVV2 (czy jak sie
    > one tam nazywaja)?

    cvv2 - pko weryfikuje od kliku m-cy po wpadce z kartami - przynajmniej dla
    visy - nie wiem jak z mc. natomiast bre (mbank i multi) jakos polowicznie -
    w krajowych sieciach wyglada na to ze jest weryfikowane, natomiast
    zagraniczne ca zwraca odpowiedz ze nie uzyskano z banku potwierdzenia cvv2 -
    co jest klopotliwe - sklepy boja sie realizowac takiej transakcji pomimo
    pozytywnej autoryzacji i ja odrzucaja.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 12. Data: 2005-07-13 11:08:50
    Temat: Re: BePeHahaha - pliterki na kartach wypukłych
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > A ja i owszem. Kilkukrotnie. A że kupuję sporo w zagranicznych sklepach, to
    > wolę ich nie mieć.

    Ale przecież sklep internetowy nie wie, co masz wytłoczone na karcie!
    A zresztą na pasku tak czy owak jest przez "l"...

    MJ

  • 13. Data: 2005-07-13 19:51:18
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    "Piotr" <p...@c...cz> napisał(a):

> [...]
    > cvv2 -
    > co jest klopotliwe - sklepy boja sie realizowac takiej transakcji pomimo

    Jakiej wpadce ? Wyciekły jakies numery ?