  • 1. Data: 2005-07-12 01:01:15
    Temat: Jeszcze raz 116 dni w BPH - początek okresu rozliczeniowego
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    BlankWitam grupowiczów!

    Mam pytanie odnośnie początku okresu rozliczeniowego - załóżmy że przy
    podpisywaniu umowy określam go na początek miesiąca - formalności załatwiam
    teraz i kartę dostaje w połowie sierpnia. Kiedy rozpoczyna się ten pierwszy
    (3 miesięczny) okres rozliczeniowy? 1 września, czy 1 sierpnia (i tym samym
    jest skrócony o pół miesiąca) ?

    I jescze pytanko odnośnie wymogu czterech transakcji w jednym okresie
    rozliczeniowym. Czy w tym wydłużonym (3 miesięcznym) też trzeba wykonać 4,
    czy np. 12 ?

    Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-07-12 05:09:35
    Temat: Re: Jeszcze raz 116 dni w BPH - poczštek okresu rozliczeniowego
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Coś z kodowaniem masz nie tak

    Kiedy rozpoczyna się ten pierwszy
    > (3 miesięczny) okres rozliczeniowy? 1 wrzeœnia, czy 1 sierpnia (i tym
    > samym

    Od sierpnia

    > I jescze pytanko odnoœnie wymogu czterech transakcji w jednym okresie
    > rozliczeniowym. Czy w tym wydłużonym (3 miesięcznym) też trzeba wykonać 4,
    > czy np. 12 ?

    Cztery transakcjie nie liczą sie dla cyklu rozliczeniowego tylko
    miesięcznie - w każdym z tych miesięcy musi być conajmniej po 4 transakcje
    rozliczone w danym miesiącu.

    Darek

  • 3. Data: 2005-07-12 06:52:11
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie odnoœnie poczštku okresu rozliczeniowego - załóżmy że przy
    > podpisywaniu umowy okreœlam go na poczštek miesišca - formalnoœci
    > załatwiam

    1. ustaw sobie poprawne kodowanie :)
    2. sprawdź datę upływu 116 - system automatycznie wstawia datę złożenia
    wniosku+116 i jeśli przez bałagan odbierzesz kartę po miesiącu, to jesteś
    miesiąc w plecy
    ja przy podpisywaniu od razu zażądałem skorygowania tego punktu co
    zrealizowano - zobaczymy co będzie na wyciągu

    dodatkowo pamiętaj, że to miesięcznie (kalendarzowo) trzeba wykonać te 4
    operacje, aby 2,5 nie pobrało - nikt nie wie, czy w ramach konta czy każdą
    kartą
    dodatkowo pamiętaj, że aby ni została pobrana opłata za kartę, operację
    należy wykonać w kolejnym miesiącu po miesiącu w którym karta została wydana
    :)))

    w TOiP na www są jeszcze jakieś dziwne opłaty za obsługę zadłużenia 0,1%,
    ale chyba to już nie obowiązuje

    no i to co ważne, to te 116 liczy się od pierwszego dnia

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2005-07-12 08:26:24
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    plusz napisał(a):

    > 2. sprawdź datę upływu 116 - system automatycznie wstawia datę złożenia
    > wniosku+116 i jeśli przez bałagan odbierzesz kartę po miesiącu, to
    > jesteś miesiąc w plecy

    Czyli tak jak ja ;-)

    > ja przy podpisywaniu od razu zażądałem skorygowania tego punktu co
    > zrealizowano - zobaczymy co będzie na wyciągu

    I SKORYGOWALI Ci cokolwiek na umowie??

    Ja czekałem dwa tygodnie na umowę, byłem w tym czasie 4 razy w banku.
    Nikt nic nie wiedział. Widzieli w systemie, że mam kartę, widzieli, że
    mam odebrać PIN i podpisać umowę u nich, ale nie wiedzieli, kto ma tę
    umowę ("jakiś pracownik pewnie przejął tę sprawę, ale ja nie wiem kto").
    Po dwóch tygodniach ktoś do mnie zadzwonił (jak już sprawa trafiła do
    dyrektora oddziału) i poinformował, że "umowa przyszła z centrali
    nieczytelna, ale jutro będzie nowa, proszę przyjść". Nieco się
    zdziwiłem, że NAPRAWDĘ była następnego dnia. Ale nie śmiałem już
    cokolwiek sugerować, by zmieniać choćby literkę w niej - pewnie znów
    musiałbym czekać dwa tygodnie na "umowę z centrali". Pal licho 116 dni ;-)

    A przy tej okazji jeszcze wspomnę, że pierwszy PIN, jaki dostałem do
    mojej karty, okazał się być dla innego klienta o takim jak ja nazwisku -
    zorientowałem się po dwukrotnym wpisaniu go w bankomacie (w celu
    aktywacji karty) i dwukrotnej informacji, że PIN jest nieprawidłowy.
    Przyjrzałem się kopercie, a tam numer zupełnie innej karty. Oczywiście
    po chwili dostałem prawidłowy PIN. Z tego miejsca pozdrawiam innego pana
    Marka M. z Krakowa, który będzie musiał czekać jakieś 2-3 tygodnie
    dłużej na swoją NOWĄ kartę z nowym PINem. :-)

    > dodatkowo pamiętaj, że to miesięcznie (kalendarzowo) trzeba wykonać te 4
    > operacje, aby 2,5 nie pobrało - nikt nie wie, czy w ramach konta czy
    > każdą kartą

    Z tego co ja rozumiem ich TOiP - dowolną kartą klienta (jeśli masz karty
    dodatkowe, to każdą kartą dodatkową, jeśli masz debetową i kredytową na
    swoje nazwisko, to dowolną z nich).

    > w TOiP na www są jeszcze jakieś dziwne opłaty za obsługę zadłużenia
    > 0,1%, ale chyba to już nie obowiązuje

    TO dotyczy CHYBA tylko kart płaskich (VE BPH Interia.pl i MCElectronic).

    > no i to co ważne, to te 116 liczy się od pierwszego dnia

    Ten marketing...

    MarekM

  • 5. Data: 2005-07-12 08:51:05
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości
    > I SKORYGOWALI Ci cokolwiek na umowie??

    oczywiście - datę okresu promocyjnego (ale nic więcej nie chcieli)

> [...]
    > odebrać PIN i podpisać umowę u nich, ale nie wiedzieli, kto ma tę umowę
    > ("jakiś pracownik pewnie przejął tę sprawę, ale ja nie wiem kto").

    :))) typowe dla BPH

    > TO dotyczy CHYBA tylko kart płaskich (VE BPH Interia.pl i MCElectronic).

    podobno już tego nie ma
    a na stronach pisało, że dotyczy karty Premium Club - którą właśnie posiadam

    co ciekawe, punkty będzie liczyło dopiero jak dopiszą mnie do programu -
    nikt nie wie kiedy, ale nie wcześniej niż za dwa tygodnie

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2005-07-12 19:35:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    plusz napisał(a):
    > :))) typowe dla BPH

    Skarga przez www czyni cuda, sprawdzone.

    > podobno już tego nie ma
    > a na stronach pisało, że dotyczy karty Premium Club - którą właśnie
    > posiadam

    Nie ma tej opłaty (na bph.pl jest pełna, nowa TOiP).

    > co ciekawe, punkty będzie liczyło dopiero jak dopiszą mnie do programu -
    > nikt nie wie kiedy, ale nie wcześniej niż za dwa tygodnie

    Ja czekałem równo 14 dni.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-07-12 20:36:06
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Skarga przez www czyni cuda, sprawdzone.

    Szkoda, że nie wiedziałem tego wcześniej.

    > Nie ma tej opłaty (na bph.pl jest pełna, nowa TOiP).

    Faktycznie, na pierwszym wyciągu jest nawet informacja, że zapis ten
    został skreślony z TOiP. Nawiasem mówiąc, mój pierwszy okres
    rozliczeniowy trwał od 02.06 do 01.07, mimo że kartę odebrałem... 08.07.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2005-07-12 20:43:03
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Nawiasem mówiąc, mój pierwszy okres
    > rozliczeniowy trwał od 02.06 do 01.07, mimo że kartę odebrałem... 08.07.

    (nie)stety pierwszy okres rozliczeniowy jest uzależniony od wygenerowania
    karty a nie od faktu jej odebrania. Chociaż wyciag nie powinien być wysłany
    gdy nie ma dokonanych transakcji. Cóż, błąd Matrixa.

    Darek