  • 1. Data: 2009-03-05 16:20:39
    Temat: Baza BIN
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Co wy na to aby stworzyć bazę numerów BIN polskich kart?

    Potrzeba by tylko kogoś z zacięciem, kto by jakiś interfejs do tego stworzył
    i można by wspólnie taką bazę zbudować. W sumie łącznie na grupie to mamy
    chyba prawie wszystkie polskie karty.

    Wprawdzie innego celu istnienia takiej bazy oprócz zabawy za bardzo nie
    widzę, ale może komuś by się chciało.

    marekz

  • 2. Data: 2009-03-05 17:16:27
    Temat: Re: Baza BIN
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    A po co jak juz sa ?

  • 3. Data: 2009-03-05 17:20:21
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> napisał w wiadomości
    pl...
    >A po co jak juz sa ?

    A gdzie są?

  • 4. Data: 2009-03-05 21:39:23
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > A gdzie są?

    No właśnie, gdzie są?

    Było kiedyś coś takiego ale posiałem gdzieś link (chodzi mi o taką
    nieaktualizowaną stronkę gdzie wpisując np. BIN VE Inteligo pokazywało jeszcze
    ten niemiecki Ge*** Bank). Jest coś nowszego?

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 5. Data: 2009-03-05 22:19:08
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeszcze
    > ten niemiecki Ge*** Bank). Jest coś nowszego?

    Mnie się wydaje, że aktualnej bazy nie ma. W tamtym starym wątku karrtę z
    T&T akurat miałem sam, a inne BINy znalazłem przy użyciu programu Mars Bank
    Base, ale tam dane są bardzo wyrywkowe i nie ma w zasadzie żadnych BINów z
    PL. Więc czekamy na info Camisa.

    marekz

  • 6. Data: 2009-03-05 22:29:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 5 Mar 2009 17:20:39 +0100
    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Wprawdzie innego celu istnienia takiej bazy oprócz zabawy za bardzo
    > nie widzę, ale może komuś by się chciało.

    Miejsce na serwerze i jakiś kawałek domeny się znajdzie, coś tam mogę
    postawić w stylu drupal/wordpress/wahtever, ale na więcej nie mam czasu
    niestety.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-03-06 12:26:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "xbartx"
    >Miejsce na serwerze i jakiś kawałek domeny się znajdzie, coś tam mogę
    >postawić w stylu drupal/wordpress/wahtever, ale na więcej nie mam czasu
    >niestety.

    nie ma potrzeby, po wpisaiu w google "bin number database" dostalem
    wiele odpowiedzi, ale żywcem różne BINy również Polskie można zobaczyć
    na stronie wikipedii:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bank_Identifica
    tion_Numbers
    *** blad ***