  • 1. Data: 2009-03-05 11:34:35
    Temat: wypłata z karty kredytowej
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Witam, czy są jakies sposoby aby otrzymać bez opłat gotówkę wyciągniętą
    z karty kredytowej ?

  • 2. Data: 2009-03-05 11:42:57
    Temat: Re: wypłata z karty kredytowej
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, czy są jakies sposoby aby otrzymać bez opłat gotówkę wyciągniętą
    > z karty kredytowej ?

    kupic towar w sklepie www na karte i zaraz zrezygnowac z niego i podac numer
    konta do zwrotu :)
    nieladne ale skuteczne.

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 3. Data: 2009-03-05 11:52:56
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    > kupic towar w sklepie www na karte i zaraz zrezygnowac z niego i podac
    > numer konta do zwrotu :)
    > nieladne ale skuteczne.

    No tak, a czy to nie wraca "jakos" na konto karty kredytowej?

  • 4. Data: 2009-03-05 11:55:31
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > kupic towar w sklepie www na karte i zaraz zrezygnowac z niego i podac
    > numer konta do zwrotu :)
    > nieladne ale skuteczne.

    A ja od pana nie przyjmę zwrotu
    i co mi pan zrobisz?

  • 5. Data: 2009-03-05 11:57:12
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 05 mar 2009 o 12:34 GMT, Tomek napisał(a):

    > Witam, czy są jakies sposoby aby otrzymać bez opłat gotówkę wyciągniętą
    > z karty kredytowej ?

    Posiadac karte z mozliwoscia robienia bezplatnych przelewow, przelac sobie
    na konto i wyciagnac debetowka...

    PS. ostatnio PKO SA wprowadzilo przelewy z karty, prowizja dosyc malutka,
    tylko 0.5%

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 12:54:27 up 8 days, 13:44, 5 users, ]

  • 6. Data: 2009-03-05 11:59:28
    Od: "jareka" <j...@i...pl>

    "K.K." <z...@h...oraz.pl> wrote in message
    > A ja od pana nie przyjmę zwrotu
    > i co mi pan zrobisz?
    Poprosze o podstawe ...
    --
    pozdr jareka

  • 7. Data: 2009-03-05 12:15:17
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Poprosze o podstawe ...
    Z księżyca dopiero co po latach wróciłeś, czy faktycznie nie wiesz?
    http://wiih.dotbasket.com/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=309&Itemid=53
    czyli brak podstawy prawnej zobowiązującej do przyjęcia zwrotu wszędzie
    tam, gdzie fizycznie jednocześnie odbierasz towar i za niego płacisz.

  • 8. Data: 2009-03-05 12:18:57
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:49afc25e$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > Itemid=53 czyli brak podstawy prawnej zobowiązującej do przyjęcia
    > zwrotu wszędzie tam, gdzie fizycznie jednocześnie odbierasz towar i
    w lokalu sprzedawcy - by nie było wątpliwości, bo pod linkiem jest to
    opisane precyzyjniej.

  • 9. Data: 2009-03-05 12:25:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kotlet mielony pisze:

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > kupic towar w sklepie www na karte i zaraz zrezygnowac z niego i podac
    > numer konta do zwrotu :)
    > nieladne ale skuteczne.

    W takich przypadkach sprzedawca ma możliwość zwrotu pieniędzy
    bezpośrednio na konto karty kredytowej. Wtedy też jest anulowana płacona
    przez niego prowizja.

    Nie oczekujesz chyba, że sprzedawca będzie zwracał ze swoich środków
    100% kwoty, a ponadto będzie jeszcze płacił prowizję za transakcję kartą?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-03-05 12:28:51
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    K.K. <z...@h...oraz.pl> popełnił(a):

    nt&task=view&id=309&
    > w lokalu sprzedawcy - by nie było wątpliwości, bo pod linkiem jest to
    > opisane precyzyjniej.

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania :).

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org