  • 1. Data: 2009-03-05 13:56:23
    Temat: Limitowe absurdy Citibanku
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Kilka miesięcy temu Citi wydało mi LotGolda z limitem aż 6000 PLN. Na
    więcej ponoć nie starczyło "zdolności". Teraz bombardują mnie oferta
    pożyczki na kwotę 74000 PLN. Nie rozumiem tego. To na kartę z większym
    limitem nie mam zdolności, natommiast mam ją na pożyczkę 74000 ? Od
    czego zależy zdolność kredytowa w pojęciu Citibanku ? Moim skromnym
    zdaniem, karta to mniejsze ryzyko, bo najwyżej spruję te kilkanaście
    tysięcy i tyle, a pożyczkę wezmę i zwieję do Paragwaju, szukaj wiatru
    w polu. Co o tym myślicie ?

  • 2. Data: 2009-03-05 14:01:40
    Temat: Re: Limitowe absurdy Citibanku
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 5, 2:56 pm, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > zdaniem, karta to mniejsze ryzyko, bo najwyżej spruję te kilkanaście
    > tysięcy i tyle, a pożyczkę wezmę i zwieję do Paragwaju, szukaj wiatru

    Nie wiem ale mialem podobnie. A jak zrezygnowalem z karty to dwa razy
    dzwonili zeby zostac i oferowali promocyjne warunki ;)

  • 3. Data: 2009-03-05 14:06:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 15:01, BK <b...@g...com> wrote:

    > Nie wiem ale mialem podobnie. A jak zrezygnowalem z karty to dwa razy
    > dzwonili zeby zostac i oferowali promocyjne warunki ;)

    Kiedyś byłem dumny z tego, że mam Golda Citi. Ale to było dziesięć lat
    temu. Teraz przyglądam się temu bankowi z pobłażaniem nie wolnym od
    zdumienia...

  • 4. Data: 2009-03-05 14:09:58
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
[...]

    tam tak mają. Ja również mam oferty kredytu wielokrotnie wieksze od limitu
    KK a jak zblizylem sie do wykorzystania limitu w calosci nie chcieli mi go
    podniesc bo widac bali sie mimo tego ze splacam zawsze wszystko w calosci. W
    efekcie stracili nieco transakcji kartowych bo musialem korzystac z innych
    kart kredytowych. Po prostu limit w Citi trudno sie uzyskuje, w innych
    bankach szybko mozna uzyskac limit 2x wiekszy przy identycznych dochodach.
    Widac Citi chce duzo kart z malymi limitami zamiast malo z duzymi

  • 5. Data: 2009-03-05 14:24:09
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 15:09, "sensei" <n...@n...pl> wrote:

    Dziesięć lat temu prowadziłem działalność gospodarczą, uzyskując
    dochody zbliżone do dzisiejszych. Wówczas Citek wydał mi golda z
    limitem 20000 PLN, którego używałem przez sześć lat, kończąc z limitem
    30000. Wniosek z tego taki, że kiedyś tak nie było. Co się zmieniło ?
    Przejechali się na kartach ? Ale to też nie tłumaczy tej limitowej
    urawniłowki. Zamiast komfortu używania tej karty jest tylko stres z
    owodu nieopatrznego przekroczenia limitu i związanych z tym opłat
    sankcyjnych. Na mnie, podobnie jak na Tobie, citek traci, ponieważ
    zamiast niego, używam innych kart, zarabiają inne banki. Citek
    altruista ?

  • 6. Data: 2009-03-05 14:58:10
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 5 Mar, 15:01, BK <b...@g...com> wrote:

    > Nie wiem ale mialem podobnie. A jak zrezygnowalem z karty to dwa razy
    > dzwonili zeby zostac i oferowali promocyjne warunki ;)

    Kiedyś byłem dumny z tego, że mam Golda Citi.
    ***
    Dumny? A dlaczego? Przecież to powinno być odwrotnie.

  • 7. Data: 2009-03-05 15:03:28
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 15:58, "RK" <b...@o...pl> wrote:

    > ***
    > Dumny? A dlaczego? Przecież to powinno być odwrotnie.

    Wówczas, w 1998 roku, była to rzadka karta, podobnie jak inne goldy,
    co mile łechtało moją próżność. Dziś nie zwracam uwagi na kolor karty,
    tylko jej parametry...

  • 8. Data: 2009-03-05 15:50:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > sankcyjnych. Na mnie, podobnie jak na Tobie, citek traci, ponieważ
    > zamiast niego, używam innych kart, zarabiają inne banki. Citek

    Ja miałem podobnie. Limit mi podnieśli i już mam tyle, że mi całkowicie
    wystarcza :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-03-05 16:30:39
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    No nie wiem, mi rok temu podnieśli o kolejne 5k - zobaczymy jak będzie w tym
    roku.

    k.

  • 10. Data: 2009-03-05 16:35:32
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    kashmiri pisze:
    > No nie wiem, mi rok temu podnieśli o kolejne 5k - zobaczymy jak będzie w
    > tym roku.
    po 9 miesiącach korzystania z karty dzwoniłem z pytaniem o podniesienie
    limitu. Odpowiedź standardowa: zaświadczenia. Jak po roku nie podwyższą
    to wyrabiam dodatkową kartę u konkurencji. A ponieważ będzie to karta z
    cashbackiem, więc raczej większość transakcji będzie szła przez tą nową.
    I Citi się przejedzie...