  • 1. Data: 2009-03-05 14:17:24
    Temat: uwaga dzwonią z Polbanku!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    bo mają SUPER lokatę ELDORADO, 7% na 4 m-ce

    pani twierdziła, że to najlepsza oferta na rynku (o Getin Banku ani
    Eurobanku nie słyszała) i ponoć w przypadku zerwania lokaty przed
    terminem nie traci się odsetek (po chwili rozmowy wyszło, że tylko za
    pełne miesiące)....

    natomiast na pytania dlaczego rozpatrują moją reklamację już 1,5 m-ca
    oraz dlaczego dodzwonienie się na ich infolinię b.trudno się dodzwonić -
    nie potrafiła odp.

    życzyła mi udanego dnia i rozłączyła się

    tel. był z numeru zastrzeżonego więc nie zdziwcie się jak ktoś z
    Polbanku do Was zadzwoni!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-03-05 14:25:58
    Temat: Re: uwaga dzwonią z Polbanku!
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 15:17, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > tel. był z numeru zastrzeżonego więc nie zdziwcie się jak ktoś z
    > Polbanku do Was zadzwoni!
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Nigdy nie odbieram telefonów "zastrzeżonych", co to za pomysł, żeby
    bank ukrywał numer, z którego dzwoni do klienta ?

  • 3. Data: 2009-03-05 15:00:01
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > nie potrafiła odp.
    >
    > życzyła mi udanego dnia i rozłączyła się
    >
    > tel. był z numeru zastrzeżonego więc nie zdziwcie się jak ktoś z

    Do mnie również był taki telefon. Co mnie wkurzyło, to że jak
    powiedziałem, że nie skorzystam z oferty, to musiałem się tłumaczyć
    dlaczego.
    Bank jeżeli nie zaakceptuje propozycji klienta, prośby czy wniosku,
    nie musi się tłumaczyć ze swoich decyzji zasłaniając się "tajemnicą
    bankową".
    W końcu podałem powód, podobny pewnie do Twojego, ponieważ zasłoniłem
    się ofertą Gentibanku i Pocztowego. Potem zorientowałem się, że dałem
    bankowi darmową informację na temat zachowania konsumenta.
    Postanowiłem, że przy następnym takim telefonie wdrożę u siebie
    "tajemnicę konsumencką".

  • 4. Data: 2009-03-05 15:08:08
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > bo mają SUPER lokatę ELDORADO, 7% na 4 m-ce

    a nie jest tak że te 7% jest gwarantowane przez 4 miesięcy a 8 na 3 m-ce w
    getinie zmienne?

  • 5. Data: 2009-03-05 16:05:18
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Co mnie wkurzyło, to że jak
    > powiedziałem, że nie skorzystam z oferty, to musiałem się tłumaczyć
    > dlaczego.

    Sprytna sztuczka marketingowo-psychologiczna. Nie dałeś się nabrać ;-).

    Ale mnóstwo ludzi się nabiera:
    - Dlaczego? Sam nie wiem...
    - No widzi pan/pani!
    - No to wezmę.

  • 6. Data: 2009-03-05 16:49:46
    Od: g...@o...pl

    > a nie jest tak że te 7% jest gwarantowane przez 4 miesięcy a 8 na 3 m-ce w
    > getinie zmienne?

    w obu przypadkach oprocentowanie stałe.

  • 7. Data: 2009-03-05 17:00:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Sprytna sztuczka marketingowo-psychologiczna. Nie dałeś się nabrać ;-).
    >
    > Ale mnóstwo ludzi się nabiera:
    > - Dlaczego? Sam nie wiem...
    > - No widzi pan/pani!
    > - No to wezmę.

    w przypadku zainteresowania ofertą kobieta chciała mnie umówić na
    spotkanie z pracownikiem w placówce,
    czyżby ta lokata była dostępna tylko w oddziale banku?

    nie wnikałem, bo i tak nie byłem nią zainteresowany, w każdym razie
    wybaczyłem bankowi, że dzwonią z numeru prywatnego, gdyż nie pytali mnie
    o żadne "wrażliwe" dane nt mojej osoby, gdyby pani zaczęła takie zadawać
    to pewnie nie doszlibyśmy do sedna czyli do celu jej telefonu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-03-05 21:01:04
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Nigdy nie odbieram telefonów "zastrzeżonych", co to za pomysł, żeby
    > bank ukrywał numer, z którego dzwoni do klienta ?

    Ale przeciez przy uzyciu prostego softu i sprzetu (nawet prostej
    bramki voip) moza pokazac dowolny numer osobie do ktorej
    sie dzwoni, niekoniecznie wlasny. Czesc centralek telefonicznych
    w firmach ma zla konfiguracje i pokazuja sie glupoty, czesc
    ma taki zamiar by niezaleznie ktory z pracownikow dzwoni
    na telefonie docelowym pokazywal sie numer
    recepcji.
    Podobnie jest z smsami.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2009-03-05 21:09:51
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

> [...]

    > Do mnie również był taki telefon. Co mnie wkurzyło, to że jak
    > powiedziałem, że nie skorzystam z oferty, to musiałem się tłumaczyć

    Mogles tez nacisnac czerwona sluchawke albo odlozyc sluchawke...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2009-03-06 20:23:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mogles tez nacisnac czerwona sluchawke albo odlozyc sluchawke...

    Niczego nie musiałeś, pani zapytała a Ty mogłeś odp. cokolwiek. Bank nie
    musi się tłumaczyć dlaczego nie dał Ci kredytu tak samo Ty nie musisz
    niczego uzasadniać. Nie bo nie i tyle ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS