  • 1. Data: 2009-03-05 11:14:54
    Temat: Serwis umożliwiający przelewy na konto z KK
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    Orientuje się może ktoś czy pojawił się już serwis oferujący możliwość
    przelewu na dowolne konto przy pomocy KK, aby transakcja była traktowana
    jako bezgotówkowa?

    Wiem, że paypal, MB itp. wchodzą ewentualnie w grę, ale druga strona
    transakcji nie ma tam kont.

    Istnieją jacyś pośrednicy? Oczywiście wiarygodni i sprawdzeni :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

  • 2. Data: 2009-03-05 16:24:18
    Temat: Re: Serwis umożliwiający przelewy na konto z KK
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "robal" <r...@B...pl> wrote in message
> [...]
    > jako bezgotówkowa?
    >
    > Wiem, że paypal, MB itp. wchodzą ewentualnie w grę, ale druga strona

    MB traktuje transakcje jako gotówkowe, a PayPal od wpłat z karty pobiera
    prowizję ok. 4%. Jeśli się rozumie system opłat pobieranych przez wystawcę,
    acquirera i Visę/MC przy każdorazowym obciążeniu karty kredytowej, będzie
    jasne, dlaczego takie coś jest niemożliwe (byłoby nieopłacalne).

    k.

  • 3. Data: 2009-03-05 17:38:47
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    robal pisze:
> [...]
    > transakcji nie ma tam kont.
    >
    > Istnieją jacyś pośrednicy? Oczywiście wiarygodni i sprawdzeni :)

    Moneybookers - prowizja 1,9 %

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man