  • 1. Data: 2009-03-05 17:36:27
    Temat: [info] Alior
    Od: xbartx <b...@h...net>

    1) Dzisiaj sprawdziłem na sobie i działa automatyczna spłata kk.

    2) Widać już wyciągi z kont i kk (do pobrania w pdf)

    3) Doszła nowa opcja 'umowy i wnioski' kilka dni temu widziałem tam
    wniosek o konto walutowe. Dzisiaj go nie ma, jest za to wniosek o kartę
    debetową (mam dwa konta, ale tylko do jednego kartę, więc może dlatego)

    4) Stary bankomat BGŻ napisał, że karta Aliora się nie nadaje. W nowym
    jakimś BGŻ pamiętam wypłacałem i było ok. Także z tymi bankomatami
    'wszystkimi darmowymi' to różnie bywa ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-03-05 18:04:23
    Temat: Re: [info] Alior
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

[...]

    pracują nad jakością.
    dzisiaj zadzwonił do mnie doradca z oddziału,
    który otwierał mi rachunek.
    Dopytywał się czy wszystko ok, czy mam jakieś zastrzeżenia.
    Pogadaliśmy z 15 minut, przyjemna rozmowa.
    Podobno wszystkie uwagi mają trafić do centrali,
    gdzie zostaną przeanalizowane. Zobaczymy

  • 3. Data: 2009-03-05 18:27:34
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >4) Stary bankomat BGŻ napisał, że karta Aliora się nie nadaje. W nowym
    >jakimś BGŻ pamiętam wypłacałem i było ok. Także z tymi bankomatami
    >'wszystkimi darmowymi' to różnie bywa ;)

    niektore PKOBP rowniez odmawiaja wspolpracy z kartami Aliora, mowili
    ze pracują nad tym problemem

  • 4. Data: 2009-03-05 18:31:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 05 Mar 2009 19:27:34 +0100
    sunwick <s...@W...op.pl> wrote:

    > niektore PKOBP rowniez odmawiaja wspolpracy z kartami Aliora, mowili
    > ze pracują nad tym problemem

    Mi odmówił już Eurobank, Polbank (bankomaty w oddziale) i teraz trzeci
    do kolekcji BGŻ.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-03-05 18:36:54
    Temat: Re: Alior
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 19:31, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Mi odmówił już Eurobank, Polbank (bankomaty w oddziale) i teraz trzeci
    > do kolekcji BGŻ.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    A to dziwne. Mnie Polbank wyplacił na Aliora 10 dwudziestek pod rząd..!

  • 6. Data: 2009-03-05 18:42:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 5 Mar 2009 10:36:54 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > A to dziwne. Mnie Polbank wyplacił na Aliora 10 dwudziestek pod
    > rząd..!

    No a mi taki nowy bankomat w nowym oddziale nie wypłacił. Jak będę w
    okolicach innego oddziału to z ciekawości sprawdzę.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-03-05 19:06:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 19:42, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Zapraszam do mojego, ul. św. Bonifacego róg Powsińska, Warszawa !

  • 8. Data: 2009-03-05 20:25:30
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    Mi regularnie odmawia POLBANK wypłaty z karty Multi...

  • 9. Data: 2009-03-06 06:13:48
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Mar, 19:31, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Mi odmówił już Eurobank, Polbank (bankomaty w oddziale) i teraz trzeci
    > do kolekcji BGŻ.

    Ja z nową kartą miałem odmowę w starym bankomacie BZ WBK ale teraz
    będę sprawdzał z ciekawości też inne bankomaty.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-03-06 06:15:15
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 5 Mar, 21:25, filip lach <f...@g...pl> wrote:
    > xbartx pisze:> On Thu, 05 Mar 2009 19:27:34 +0100

    > Mi regularnie odmawia POLBANK wypłaty z karty Multi...

    A jak jest z kartą Nordea w kontekście wypłat z innych bankomatów ?

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus