  • 1. Data: 2023-06-15 19:27:58
    Temat: Bankster domaga się zwrotu kapitału ale + inflacja
    Od: _Master_ <...@...pl>

    OOOOOO to nowe ale wygląda jak łapanie się brzytwy

    Skurwensyny

  • 2. Data: 2023-06-15 19:35:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jun 2023 19:27:58 +0200, _Master_ wrote:
    > OOOOOO to nowe ale wygląda jak łapanie się brzytwy
    > Skurwensyny

    Ogolnie kazdy sposób jest dobry, aby zniechęcic/zachęcic do
    ugody/odwlec w czasie :-)

    Tylko jak sie domaga? Bo to raczej dodatkowe koszta, niemałe, a
    zaplaci je bank. Jak przegra ... i o ile przegra :-)

    Frankowicz twardy musi być :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-06-15 19:39:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    I jebany w to brnie.

    Dobrze ale jak wpłacam na lokatę to proszę mi oddać zgodnie z inflacją

    Ja pierdolę ;-)

  • 4. Data: 2023-06-15 19:44:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-15 o 19:35, J.F pisze:
    > Tylko jak sie domaga? Bo to raczej dodatkowe koszta, niemałe

    https://www.youtube.com/watch?v=J1we7PRSrBw

    Najpierw usiłował sfalandyzować pojecie oddać kapitał

    A potem jak to "nie robi" żeby mu oddać ale razem z inflacją.

    Ale przecież w tej materii był wyrok TSUE.

    Bank nie może rekompensować sobie przegranej sprawy bo KARA będzie
    nieskuteczna i nie odstraszająca ;-)

    To mamy czekać na kolejny wyrok TSUE że bank nie może żądać kapitału
    razem z inflacją.

    W sumie rozumiem taktykę odciągania w czasie

    Ale czy warto?

    Bo przegrany proces dzisiaj to zwrot nadpłaconych rat + rekompensata za
    szkodę

    a za 10 lat to może być jeszcze + odestki ;-)

    Warto? ;-)

  • 5. Data: 2023-06-15 20:59:13
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 6. Data: 2023-06-15 21:17:31
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ogolnie kazdy sposób jest dobry, aby zniechęcic/zachęcic do
    > ugody/odwlec w czasie :-)

    Nie rozumiem, że ludziom chce się życie marnować na walkę w sądzie z
    bankiem.
    No chyba, że kwoty kredytów, które brali są z gatunku 'nie mieszczących
    mi się w głowie'.
    W umowach frankowych nie podobało mi się tylko to, że spłata jest po
    kursie dnia ustalanym sobie jednostronnie przez bank.
    Jak wprowadzili odgórnie nakaz przyjmowania wpłat w walucie to z mojego
    punktu widzenia umowy frankowe stały się już całkiem sprawiedliwe - bank
    nie miał już nic do tego gdzie i po ile kredytobiorca kupi sobie franki.
    Chyba, że były tam jakieś haki, o których nie słyszałem.
    P.G.

  • 7. Data: 2023-06-15 21:53:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-15 o 21:17, Piotr Gałka pisze:
    > Nie rozumiem, że ludziom chce się życie marnować na walkę w sądzie z
    > bankiem.
    > No chyba, że kwoty kredytów, które brali są z gatunku 'nie mieszczących
    > mi się w głowie'.

    Ja już dawno pisałem że czekam na propozycję ugody a grę chodzi mniej
    niż 100 tysi. ;-)

    > W umowach frankowych nie podobało mi się tylko to, że spłata jest po
    > kursie dnia ustalanym sobie jednostronnie przez bank.

    I to już wystarczający powód żeby taką umowę wyrzucić do kosza.
    Lub... wsadzić za kraty kogoś kto taką umowę napisał ;-)

> [...]
    > nie miał już nic do tego gdzie i po ile kredytobiorca kupi sobie franki.
    > Chyba, że były tam jakieś haki, o których nie słyszałem.

    I tu możemy się nawet zgodzić ale niestety socjaliści zaczęli węszyć i
    uszczęśliwiać na siłę obywateli.

    Ja jestem zadowolonym frankowiczem i mogę spokojnie go spłacić i dalej
    doganiać Europę ;=)

    Ale jestem za ukaraniem cwaniaków którzy wykorzystując silniejszą stronę
    doprowadzali ludzi do niekorzystnego rozporzadzenia mieniem ;-)

    Nie muszę wyjść na tym finansowo. Wystarczy mi chłosta na placu
    menewrowym ;-)

  • 8. Data: 2023-06-16 16:56:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 21:17:30 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie rozumiem, że ludziom chce się życie marnować na walkę w sądzie z
    > bankiem.
    > No chyba, że kwoty kredytów, które brali są z gatunku 'nie mieszczących
    > mi się w głowie'.

    Kwota kredytu zależy od wartości nieruchomości ale na dzisiaj każdy frankoeicz który
    wygra sprawę zyskuje min kilkadziesiąt tys. I nie musi po żadnych sądach łazić tylko
    cierpliwie czekać.
    Papugi za kolejne kilkadziesiąt tys sprawę za niego wygrają(76% spraw ponoć kończy
    się wygraną frankowicza)
> [...]
    > nie miał już nic do tego gdzie i po ile kredytobiorca kupi sobie franki.
    > Chyba, że były tam jakieś haki, o których nie słyszałem.

    Widocznie były skoro 76 % spraw frankowicze wygrywają a chyba każde orzeczenie tsue
    też było korzystne dla kredytobiorców.

  • 9. Data: 2023-06-16 17:21:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 16 czerwca 2023 o 16:56:04 UTC+2 Kris napisał(a):
    > .
    > Papugi za kolejne kilkadziesiąt tys sprawę za niego wygrają(76% spraw ponoć kończy
    się wygraną frankowicza)
    Korekta
    97% - tak twierdzą same banki

  • 10. Data: 2023-06-17 19:42:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 15.06.2023 o 21:17, Piotr Gałka pisze:

    > Nie rozumiem, że ludziom chce się życie marnować na walkę w sądzie z
    > bankiem.

    bierzesz pełnomocnika i to w zasadzie koniec zaangażowania w sprawę

    "Rozprawy obecnie w większości przypadków nie odbywają się jak dawniej. Całe
    szczęście, iż
    pandemia wymusiła informatyzację sądów, które w przeważającej większości wyznaczają
    rozprawy zdalne"

    "Klienci uzyskali rekordowo szybkie unieważnienie umowy kredytu frankowego Banku
    Millennium. Od złożenia pozwu do wydania wyroku upłynęło zaledwie 9 miesięcy"

    "Wartość kredytu w CHF zaciągniętego w 2008 roku przez naszego Klienta to 300 000,00
    zł.
    Przed złożeniem pozwu do sądu wartość zadłużenia wynosiła 374 837, 23 zł, a
    miesięczna
    rata naszego Klienta równała się 1978,96 zł. Jak zmieniło się zadłużenie po wygranej
    sprawie sądowej? Po odfrankowieniu wartość kredytu zmalała do 182 527,61 zł"

    żeby tego nie robić, to trzeba dosłownie "srać pieniędzmi"

    > No chyba, że kwoty kredytów, które brali są z gatunku 'nie mieszczących
    > mi się w głowie'.

    pismacy mówią o róznicy rzędu kilkanaście tysięcy za samo odfrankowienie

> [...]
    > nie miał już nic do tego gdzie i po ile kredytobiorca kupi sobie franki.
    > Chyba, że były tam jakieś haki, o których nie słyszałem.

    "W 2021 roku aż 98 procent spraw banki przegrały" więc pewnie sporo