  • 1. Data: 2002-09-05 16:13:26
    Temat: Kredyt hipoteczny - co wybrac?
    Od: "Bear" <b...@o...pl>

    Przymierzam sie do mieszkania, mam jakies 20% wkladu. Reszte musze pozyczyc.
    Ze zdolnoscia sobie chyba poradze.
    Bawil sie ktos w cos takiego ostatnio?
    Na co uwazac, co wybrac?
    Mysle miedzy innymi nad kredytem PTF-u udzielanym przez Big Bank.
    Ktos cos slyszal o tym?
    Bede wdzieczny za kazdy sygnal.

    pozdr
    Adam

  • 2. Data: 2002-09-05 16:17:24
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - co wybrac?
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Bear" <b...@o...pl> wrote in message news:al7vs9$l4s$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Bawil sie ktos w cos takiego ostatnio?
    > Na co uwazac, co wybrac?
    > Mysle miedzy innymi nad kredytem PTF-u udzielanym przez Big Bank.

    Doradzam PKO BP SA albo Multibank (ktorys z Multiplanow, najatrakcyjniejszy
    chyba WWJ). W tej kolejnosci.

    marekz

  • 3. Data: 2002-09-05 22:10:23
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 5 Sep 2002 18:13:26 +0200, "Bear" <b...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Bawil sie ktos w cos takiego ostatnio?
    >Na co uwazac, co wybrac?
    >Mysle miedzy innymi nad kredytem PTF-u udzielanym przez Big Bank.

    Jeśli już Big Bang:) to lepiej od razu podejść do Millennium - taniej,
    i do końca września w promocji prowizja 0,5% za przyznanie.

  • 4. Data: 2002-09-06 10:03:38
    Od: "Bear" <b...@o...pl>

    > Jeśli już Big Bang:) to lepiej od razu podejść do Millennium - taniej,
    > i do końca września w promocji prowizja 0,5% za przyznanie.

    Tak, tylko nie dodalem w poscie, ze chcialbym splacic kredyt szybciej
    (Millenium za ta przyjemnosc nalicza 1,5%) oraz nie ma rat malejacych, na
    ktorych (z przyczyn motywacyjnych :)) zalezy mi. Ooo, i jeszcze kaza mi
    doplacac za ocene inwestycji i badanie hipoteki 750 zł. PTF (a dokladnie
    DGF - dziecko PTF) tego nie robi.

    Za Millenium przemawia fakt, ze marza banku jest stala (w walucie zalezy
    scisle np. od LIBOR-u). Z kolei w umowie z BB przez PTF jest napisane:
    "oprocentowanie moze sie zmienic, jak zmieni sie LIBOR" Ale juz nie pisza,
    ze tylko tyle co LIBOR i tego, ze tak wlasnie sie to bedzie zmieniac
    (wszyscy mnie o tym "prawie" zapewniaja) nie umieszcza mi w umowie, bo PTF
    jako posrednik nie moze zmieniac umowy. :(((.
    Ufac, czy nie...warunki maja bardzo dobre, niskie koszty (jedynie prowizja
    1,5%, ale funduja weksle, zadnych oplat za wnioski i inne papiery), nie
    wymagaja za wysokich dochodow, twierdza, ze nie mieli takich przypadkow w
    przeszlosci, by ktos byl niezadowolony (obsluga w DGF Wroclaw bardzo dobra,
    przyznaje)...

    Bede wdzieczny za kazda uwage
    pozdr

    Adam

  • 5. Data: 2002-09-06 11:49:22
    Od: "Bear" <b...@o...pl>

    > Doradzam PKO BP SA albo Multibank (ktorys z Multiplanow,
    najatrakcyjniejszy
    > chyba WWJ). W tej kolejnosci.

    PKO BP - bylem, jest niezle choc troche drogo, biore go jednak pod rozwage
    Multibank - bierze pod uwage tylko umowy o prace, nie ma mozliwosci dodania
    do ustalenia wiarygodnosci kredytowej umow o dzielo (chyba jako jedyny
    bank) - nie dla mnie. Ale pozostale warunki ma dosc przyzwoite.

    Adam

  • 6. Data: 2002-09-06 12:47:24
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Bear" <b...@o...pl> wrote in message news:ala4p4$m5g$1@news.tpi.pl...
    > najatrakcyjniejszy
    >
    > PKO BP - bylem, jest niezle choc troche drogo, biore go jednak pod rozwage

    Mam dokladnie odwrotne wrazenie, to chyba najtansza oferta na rynku, jak
    poobdzierasz inne oferty z marketingowego chlamu. Tzn to zalezy jaka marze
    Ci zaproponowali do oprocentowania, mnie minimalna czyli WIBOR S-3M + 1 %,
    prowizja 1,2% (minimalna jest chyba 1%).

> [...]
    > do ustalenia wiarygodnosci kredytowej umow o dzielo (chyba jako jedyny
    > bank) - nie dla mnie. Ale pozostale warunki ma dosc przyzwoite.

    Nie da sie cos z PITem za ubiegly rok zakombinowac ? Ja prowadzac
    dzialalnosc gospodarcza musialem przedlozyc PITy (tegoroczny PIT-5 i
    ubiegloroczne rozliczenie roczne). Umowy o prace w zyciu na oczy nie
    widzialem.

    marekz

  • 7. Data: 2002-09-11 11:12:13
    Od: "info" <i...@o...pl>

    Dzień Dobry!

    Jestem pracownikiem Firmy OPPENHEIM ENTERPRISE, który przeczytał Pana
    wiadomość. Firma nasza jest na rynku od 9 lat i zawarła dotychczas ponad 20
    tyś transakcji kredytowych współpracując z 7 najlepszymi pod katem kredytów
    mieszkaniowych bankami. Znając bardziej Pana sytuacje finansowa i rodzinna
    moglibyśmy dopasować Pana oczekiwania do jednej z naszych ofert kredytowych.
    Wydaje mi się, ze wygodniej będzie porozmawiać niż mailowac. Proszę o
    kontakt telefoniczny do Pana lub podaje nasz numer telefonu (022) 696 01 70,
    pod którym uzyska Pan wyczerpujące informacje.

    Edyta Barszcz