  • 1. Data: 2002-11-20 10:30:04
    Temat: Bankomat PKO BP - max wypłata
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    Witam,

    Ile w takim bankomacie jest kasy (gdy jest full)?
    Jaką gotówkę można jednorazowo pobrać?
    Z moich obserwacji - coś pomiędzy 2000 a 4000 PLN

    Artur

  • 2. Data: 2002-11-20 11:24:27
    Temat: Re: Bankomat PKO BP - max wypłata
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Zalezy od limitu dziennego...

  • 3. Data: 2002-11-20 11:31:49
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Niedawno chciałem pobrac pieniazdze z bankomatu PKO BP wpisałem kwotę do
    pobrania 5000 zł i wyskoczył komunikat " Proponowana kwota do wybrania 4000
    zł" ( moze nie dosłownie taki komunikat, ale cos zblizonego)
    No i wybrałem 4000 i z ciekawości poszedłem się spytac pani w okienku czy to
    możliwe, ze nie ma juz pieniedzy w bankomacie.
    Odpowiedziała ze na pewno są a kwota 4000 wynika z tego, ze okienka którymi
    podawane są pieniadze są przystosowane do wydawania pliku pieniedzy o
    okreslonej wysokosci.
    Pozdr
    Robert

  • 4. Data: 2002-11-20 11:32:01
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > Zalezy od limitu dziennego...

    :)) Nie mam limitu
    Żeby wybrać 10000 musiałem podchodzić 5 razy, stąd moje pytanie

  • 5. Data: 2002-11-20 11:32:05
    Od: w...@p...onet.pl

    > Ile w takim bankomacie jest kasy (gdy jest full)?
    Odniosę się do możliwości technicznych bankomatu (niekoniecznie PKO BP).
    Z tego co pamiętam to:
    - bankomat ma przeciętnie 4 kasety w każdej można zmieścić około 3000
    banknotów ... resztę jesteś w stanie wyliczyć. (ale nigdy nie słyszałem aby
    ktokolwiek wypełniał bankomat na max-a o którego pytasz)

    > Jaką gotówkę można jednorazowo pobrać?
    Techniczne ograniczenie bankomatu to najczęściej 30 banknotów (jedna firma ma
    chyba 40). Nie znam polskiego bankomatu operującego banknotami 200 zł.

    > Z moich obserwacji - coś pomiędzy 2000 a 4000 PLN

    NAjczęściej 3000. Ale zależy to od wielu czynników:
    - limit karty, rachunku, saldo rachunku
    - ilość kaset , algorytm sortowania pieniędzy, nominały załadowanych banknotów
    - dodatkowe uwarunkowania systemu zarządzającego bankomatem

    itp. można jeszcze wymienić kilka powodów.

    Tomasz

  • 6. Data: 2002-11-20 11:36:40
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "artpen" <g...@a...prv.pl> napisał w wiadomości

    > :)) Nie mam limitu
    > Żeby wybrać 10000 musiałem podchodzić 5 razy, stąd moje pytanie

    Dzienny limit może chyba być max 2500zł, ale to jeszcze pewnie zależy od
    konkretnego bankomatu i karty, wiale niech fachowcy się wypowiedzą :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2002-11-20 12:39:06
    Od: "kj" <k...@t...pl>

    > :)) Nie mam limitu
    > Żeby wybrać 10000 musiałem podchodzić 5 razy, stąd moje pytanie

    a nie wydał Ci przypadkiem 50-tkami ?

    miałem ostatnio podobną sytuację - potrzebowałem 3500 zł
    i musiałem zrobić 4 wypłaty , górna granica to było 1000 zł

    nie chodziło też bynajmniej o limit karty

    z drugiej strony - jeśli nie licza mi prowizji od transakcji to w sumie nie
    mam pretensji - może tylko o trochę niejasny komunikat - bankomat twierdził
    że wprowadzona kwota jest zbyt duża zamiast jasno powiedzieć że np. limit to
    1000 zł - wtedy by człowiek od razu wiedział o co chodzi

  • 8. Data: 2002-11-20 12:43:18
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > a nie wydał Ci przypadkiem 50-tkami ?

    Nie, setkami, przypuszczam że maksymalnie za jednym podejściem mogę pobrać
    3000 PLN

    > z drugiej strony - jeśli nie licza mi prowizji od transakcji to w sumie
    nie
    > mam pretensji

    Ja też :))

    > - może tylko o trochę niejasny komunikat - bankomat twierdził
    > że wprowadzona kwota jest zbyt duża zamiast jasno powiedzieć że np. limit
    > 1000 zł - wtedy by człowiek od razu wiedział o co chodzi

    Dokładnie tak powinno być - odpowiedni komunikat

  • 9. Data: 2002-11-20 12:44:32
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

> [...]
    banknotów
    > - dodatkowe uwarunkowania systemu zarządzającego bankomatem

    Dzięki Tomasz, na taką odpowiedź liczyłem

    Artur

  • 10. Data: 2002-11-20 12:58:57
    Od: "DATAREC" <d...@d...com.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > banknotów
    > - dodatkowe uwarunkowania systemu zarządzającego bankomatem
    >
    > itp. można jeszcze wymienić kilka powodów.

    I ja pięknie dziekuję za wyczerpującą i fachową informację.

    Przynajmniej raz nie muszę sortować domysłów na bardziej
    oraz mniej prawdopodobne. :)

    Datarecky

    DATAREC
    Odzyskiwanie Danych