  • 11. Data: 2002-11-20 14:03:35
    Temat: Re: Bankomat PKO BP - max wypłata
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:arfs2a$i9d$1@news.onet.pl...
    > Dzienny limit może chyba być max 2500zł, ale to jeszcze pewnie zależy od
    > konkretnego bankomatu i karty, wiale niech fachowcy się wypowiedzą :-))

    Raczej jednorazowy.
    Ktoś tu kiedyś wymieniał bodajże 32 jako maksymalną ilość banknotów w jednej transzy
    dla jakiegoś bankomatu.
    Ale mi się 3200 zł jeszcze nie udało dostać. Zwykle wklepuję 2500, ale 2600 chyba też
    się da
    Jak trafi po 10 zł to mało będzie..:-))
    Są karty do wysokości salda.
    Wtedy wielokrotnie trzeba tą operację wypłaty ~300 zł powtarzać:-)
    Są bankomaty wydające max 1000 zł ! Wtedy aby wziąć na auto długo trzeba w nim
    gmerać:-)

  • 12. Data: 2002-11-20 19:40:56
    Od: "Konrad M." <dzesi@ANTYSPAMM_klub.chip.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Odniosę się do możliwości technicznych bankomatu (niekoniecznie PKO BP).
    > Z tego co pamiętam to:
    > - bankomat ma przeciętnie 4 kasety w każdej można zmieścić około 3000
    > banknotów ... resztę jesteś w stanie wyliczyć. (ale nigdy nie słyszałem
    aby
    > ktokolwiek wypełniał bankomat na max-a o którego pytasz)

    To ci co kiedys wyrwali bankomat ze sciany ukradzionym starem mieli by co
    brac ?
    Tylko chłopaki zapomnieli że taka operacja robi troche hałasu. :-)))
    I jeszcze uciekali kawałek tym starem z zaczepionym z tyłu bankomatem.

  • 13. Data: 2002-11-20 20:15:42
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "artpen" <g...@a...prv.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Ile w takim bankomacie jest kasy (gdy jest full)?
    > Jaką gotówkę można jednorazowo pobrać?
    > Z moich obserwacji - coś pomiędzy 2000 a 4000 PLN

    Zazwyczaj bankomaty wydają max 40 sztuk banknotów jednorazowo....
    Zakładając, że największy (wartościowo) banknot w bankomacie to 100wa więc
    otrzymujesz 4000PLN...