  • 1. Data: 2002-11-20 06:25:00
    Temat: kredyt na kupno mieszkania
    Od: "Pawel P." <u...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczow

    Chcialbym wziac kredyt na kupno mieszkania. Kredyt bedzie na
    okolo 50 tys zl. na 3 lata.

    Czy mozecie mi powiedziec w jakim banku najlepiej wziac kredyt i
    w jakiej walucie sie to oplaca najbardziej. Zupelnie nie znam sie
    na finansach, wiec prosze o w miare proste wyjasnienie, jezeli
    mozna.
    Dzwonilem do Nordei i tam powiedzieli ze 9%.

    pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

    PP

  • 2. Data: 2002-11-20 07:35:46
    Temat: Re: kredyt na kupno mieszkania
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel P." <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym wziac kredyt na kupno mieszkania. Kredyt bedzie na
    > okolo 50 tys zl. na 3 lata.

    Proszę poczytaj posty z ostatniego miesiąca, było o tym wiele tekstu.
    W PLN możesz sprawdzić PKO BP i Kredyt Bank - oprocentowanie ściśle zależne
    od Wibor :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-11-21 07:37:55