  • 1. Data: 2002-11-20 09:17:45
    Temat: bphpbk
    Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl>

    Witam, chciałam się podzielić z Wami moimi doświadeczeniami z w/w bankiem.
    Od tygodnia magluję warunki - kredytu lokatorskiego, który jako chyba jedyny
    bank oferuje (oferował) BPHPBK. Kilka telefonów do bezpłatnych infolinii,
    zeby potwierdzić informacje ze stron internetowych, wudrukowane formularze -
    wypełnione wnioski i wymagane zaświadczenia. I co??? i okazuje się, że
    kredyt od września jest zawieszony i na razie jest niedostępny!!!!
    Od września na stronie internetowej nie pojawiła się żadna informacja o
    zawieszenieu kredytu a "panny" z infolinii nawet przeliczały mi zdolność
    kredytową i raty miesięczne kredytu!!!! Cóż za szybka informacja, a może
    dezinformacja!!! Wniosek bankowi nie zależy na rzetelnej informacjii......a
    klient i tak się dowie nie teraz to jak przyjdzie do banku albo jeszcze
    później...

    wściekła Kasia
    a może ktoś wie czy jakis bank udziela jeszcze kredytu na mieszkania o
    statusie własnosci- lokatorskie???

  • 2. Data: 2002-11-20 10:34:06
    Temat: Re: bphpbk
    Od: o...@o...pl

    kredyty mieszkaniowe / hipoteczne są chyba fartowne, sam bylem w ubiegłym
    tygodniu w BSK. Doradca potrafił się ze mną umówić na czwartek (14.11.02r.), że
    do mnie oddzwoni (dałem mu nawet numer komórki) - i co czekam do DZIŚ (może Lwy
    polują nocą - kiedy moja komórka śpi).
    Oby tak dalej.
    Może 150 - 200 tys PLN to za mało dla tego Banku więc jak chcesz mniejszą kwotę
    to nawet tam nie zaglądaj.
    odz

  • 3. Data: 2002-11-20 13:43:15
    Od: p...@p...onet.pl

    Kredyt lokatorski jest nadal oferowany przez nasz bank.
    W związku z wejściem w życie ustawy o kredycie konsumenckim wystepują jednak
    przejściowe ograniczenia w stosunku do kredytów w kwocie do 80.000 zł.
    Z uwagi na oczekiwaną zmianę przepisów ustawy o kredycie konsumenckim począwszy
    od grudnia wznowimy sprzedaż tego produktu bez żadnych ograniczeń kwotowych.
    Jeżeli jest Pani zainteresowana kredytem przed datą 1 grudnia prosimy o
    bezpośredni kontakt na adres mailowy d...@b...pl.
    Za utrudnienia przepraszamy.

    Z poważaniem
    Piotr Uściłowski
    Departament Finansowania Nieruchomości
    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA

  • 4. Data: 2002-11-21 10:50:45
    Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl>

    Dziękuję za odpowiedź.
    Kasia

  • 5. Data: 2002-11-21 13:19:38
    Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl>

    Zwracam honor bankowi

  • 6. Data: 2002-11-24 09:03:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    jednak
    > przejściowe ograniczenia w stosunku do kredytów w kwocie do 80.000 zł.

    Co to za ograniczenia?

    Maciej