  • 1. Data: 2002-11-20 09:31:16
    Temat: konto dla spółki?
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    Witam,

    Czy moze ktos wskazac mi jakies w miare przejrzyste zestawienie
    mozliwosci i kosztow rachunkow firmowych w roznych bankach?
    Nie zauwazylem takiego zestawienia dla rachunkow firmowych, a moze jest
    :)

    Zagladnalem na strony kilku bankow i wlos mi sie jezy....

    Pozdrawiam,
    Jakub Slocki

  • 2. Data: 2002-11-20 11:30:05
    Temat: Re: konto dla spółki?
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > :)
    >
    > Zagladnalem na strony kilku bankow i wlos mi sie jezy....

    A od czego, jeżeli wolno spytać? Koszt takiego konta z obsługą zdalną,
    to minimum 200 zł miesięcznie. Tańśszy byłby pewnie jakiś np. Biznes
    Lider (Pekao SA), ale bez dostępu przez sieć.
    Jeżeli chodzi o spółkę z o.o. to minimalna wartość kapitału zakładowego
    to 50 000 zł. Niepodobna przyjąć, że banki o tym nie wiedzą. Ich celem
    jest zagospodarowanie przynajmniej tej kwoty w najkrótszym możliwym
    czasie. Kto się buduje, tego się nie żałuje, podobnie jak tego, kto chce
    mieć spółkę.

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-11-20 11:41:08
    Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>

    In article <arfrnv$lqt$1@news.tpi.pl>, v...@w...pl says...

> [...]
    > jest zagospodarowanie przynajmniej tej kwoty w najkrótszym możliwym
    > czasie. Kto się buduje, tego się nie żałuje, podobnie jak tego, kto chce

    Chodzi o spółkę jawnš, rozpoczynajšcš działalnoœć - i w tym przypadku
    obsługa 50 zł w zwyż to troche dużo. Jakbym miał kapitał na spółkę z
    o.o. to bym się nie przejmował :)

    Natomiast nie to było sednem mojergo postu - tylko zestawienie
    rachunków.

    K.

  • 4. Data: 2002-11-20 11:42:40
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli chodzi o spółkę z o.o. to minimalna wartość kapitału zakładowego
    > to 50 000 zł.

    AFAIR to dopiero od stycznia przyszlego roku bedzie wymog posiadania przez
    sp. z o.o. kapitalu zakladowego w wysokosci 25KPLN, a nie 50KPLN...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2002-11-20 11:45:23
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
    > Chodzi o spółkę jawną, rozpoczynającą działalność - i w tym przypadku
    > obsługa 50 zł w zwyż to troche dużo. Jakbym miał kapitał na spółkę z
    > o.o. to bym się nie przejmował :)

    Dla sp. z o.o. prowadzenie rachunku z obsluga via net (BPH Sezam biznes)
    kosztuje okolo 30pln miesiecznie (obecnie jest jakas promocja i cena ta jest
    jeszcze nizsza ~ 15pln...)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2002-11-20 12:22:31
    Od: Michal Rolka <m...@p...onet.pl>

    "B@ton" wrote:

    > AFAIR to dopiero od stycznia przyszlego roku bedzie wymog posiadania przez
    > sp. z o.o. kapitalu zakladowego w wysokosci 25KPLN, a nie 50KPLN...

    AFAIK to dotyczy spółek o niższym kapitale zakładowym założonych _przed_
    wejściem nowego k.s.h.

    Michał

  • 7. Data: 2002-11-20 14:07:18
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "B@ton" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dla sp. z o.o. prowadzenie rachunku z obsluga via net (BPH Sezam biznes)
    > kosztuje okolo 30pln miesiecznie (obecnie jest jakas promocja i cena ta jest

    Naprawdę?
    Sezam jest dla indywidualnych
    Dla spółek inne produkty ale to drożej

  • 8. Data: 2002-11-20 14:57:51
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawdę?

    Tak

    > Sezam jest dla indywidualnych
    > Dla spółek inne produkty ale to drożej

    Dla spolek jest sezam biznes.

    pozdrawiam

    Baton

  • 9. Data: 2002-11-20 16:53:10
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Dla spolek jest sezam biznes.

    Toż ja dopiero co złożyłem wniosek o zamkniecie konta, bo mi dla spółki proponowali
    Harmonium Plus, a to za tanie nie jest.
    Sezam tylko dla indywidualnych DG .

  • 10. Data: 2002-11-20 17:12:17
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Toż ja dopiero co złożyłem wniosek o zamkniecie konta, bo mi dla spółki
    proponowali Harmonium Plus, a to za tanie nie jest.
    > Sezam tylko dla indywidualnych DG .

    Ile razy mam powtarzac ze sezam jest tez dla firm. Nazywa sie sezam biznes.
    Harmonium Plus to caly pakiet uslug (obsluga via net, obsluga przez sms,
    przez wap, i inne takie cuda) mozliwe ze jest drozsza od sezam biznes. Sam
    sezam biznes kosztuje ok. 30pln miesiecznie dla sp. z o.o.
    Wiem bo mam i korzystam (zarowno ze zwyklego sezama jak i sezam biznes).

    Pozdrawiam

    Baton