  • 1. Data: 2002-11-20 08:53:43
    Temat: DOLAR - kiedy skoczy do góry?????
    Od: a...@p...onet.pl

    Kiedy dolar będzie w tym roku najdroższy, macie jakieś niusy na ten temat.

  • 2. Data: 2002-11-20 08:58:45
    Temat: Re: DOLAR - kiedy skoczy do góry?????
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6dad.00000409.3ddb4d96@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > Kiedy dolar będzie w tym roku najdroższy, macie jakieś niusy na ten
    > temat.

    Chyba już był ;)

  • 3. Data: 2002-11-20 09:11:05
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Kiedy dolar będzie w tym roku najdroższy, macie jakieś niusy na ten temat.

    podobno za trzy dni o 13:24 ma skoczyć

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2002-11-20 09:26:50
    Od: t...@p...onet.pl

    On Wed, 20 Nov 2002 10:11:05 +0100, "Piotr Orzechowski"
    >podobno za trzy dni o 13:24 ma skoczyć

    Z przykroscia stwierdzam, ze dzis 100$ wyskoczylo z mojej kieszeni.

    A powaznie tego nikt nie wie.
    Pamietam, jak jeszcze niedawno (kiedy sie wzmocnilo Euro) Soros
    powiedzial, ze dolar jest przewartosciowany i niedlugo Euro dojdzie do
    1.20 $. Po tej wypowiedzi oczywiscie Euro zaraz spadlo.

    Jezeli nawet Soros nie wie co bedzie, to kto wie?
    No chyba ze wypowiedz Sorosa trzeba przetlumaczyc:

    "Euro wzrosnie" -> "mam troche dolcow i byloby fajnie jakby wzrosly"

    Pzdr.
    Mareczek

  • 5. Data: 2002-11-20 09:40:13
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    [...........]
    > Jezeli nawet Soros nie wie co bedzie, to kto wie?
    > No chyba ze wypowiedz Sorosa trzeba przetlumaczyc:
    >
    > "Euro wzrosnie" -> "mam troche dolcow i byloby fajnie jakby wzrosly"

    a znasz jakiegoś analityka, który z powodzeniem określił kursy jakichś akcji
    lub walut ????

    posłuchaj tych ludzików w TVN24, poczytaj komentarze WGI
    średnio inteligentny człowiek po poszerzeniu swojego zasobu słownictwa o
    zasoby ekonomiczne mógłby wygłaszać takie analizy i "przepowiednie"
    zwykle jest 50% szans trafienia - bo albo wzrośnie albo spadnie

    są też analitycy, którzy mają 100% skuteczności, ale ich analizy zwykle
    brzmią
    "na pewno spadnie, albo wzrośnie, ewentualnie pozostanie bez zmian"

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2002-11-20 10:45:27
    Od: "kj" <k...@t...pl>

    Bo analityk to taki facet który umie ładnie i naukowo wytłumaczyć dlaczego
    jego wczorajsza prognoza się nie sprawdziła :-)

  • 7. Data: 2002-11-20 12:41:09
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:arfl99$phr$1@news.tpi.pl,
    Piotr Orzechowski <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał(a):
    > a znasz jakiegoś analityka, który z powodzeniem określił kursy jakichś
    > akcji lub walut ????

    Pokaz mi prognoze a powiem ci jaka bank ma pozycje w danym instrumencie :-)

    Przemek

  • 8. Data: 2002-11-20 13:20:34
    Od: a...@p...onet.pl

    > W wiadomości news:arfl99$phr$1@news.tpi.pl,
    >
    > Pokaz mi prognoze a powiem ci jaka bank ma pozycje w danym instrumencie :-)
    >
    > Przemek

    NAPISZ na mojego maila prywatnego

  • 9. Data: 2002-11-20 14:26:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Kiedy dolar będzie w tym roku najdroższy, macie jakieś niusy na ten temat.

    Jak USA wygrają wojnę:-)

  • 10. Data: 2002-11-20 14:35:17
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    a...@p...onet.pl napisal(a)
    > Kiedy dolar będzie w tym roku najdroższy, macie jakieś niusy na ten temat.

    http://www.reuters.pl/news/toprint.jsp?id=422607

    Pozdrawiam, Grzegorz