  • 21. Data: 2011-06-03 14:18:49
    Temat: Re: Banki z wpłatomatami
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-06-03 11:34, Borys Pogoreło pisze:

    > Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.

    Działa błyskawicznie. Aktualnie umowa wyłącznie z Alior Bankiem.

  • 22. Data: 2011-06-03 16:50:10
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 3 Cze, 16:18, Wojciech Nawara <u...@n...info> wrote:

    > Działa błyskawicznie. Aktualnie umowa wyłącznie z Alior Bankiem.

    Eeee... mozna wplacic majac np. karte Citi.

    MK

  • 23. Data: 2011-06-03 16:53:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 16:18:49 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Działa błyskawicznie. Aktualnie umowa wyłącznie z Alior Bankiem.

    Tzn. wpłacisz tylko do Aliora czy na dowolne konto, ale dodatkowo zostanie
    ściągnięty koszt przelewu i/lub prowizja Euronetu?

    Bo na swojej stronie Euronet coś się nie przyznaje do tego sprzętu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2011-06-03 17:01:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-06-03 18:50, MK pisze:

    > Eeee... mozna wplacic majac np. karte Citi.

    To jakaś nowość? Pamiętam sprzed paru miesięcy, że tylko Alior.

    WN

  • 25. Data: 2011-06-03 17:03:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-06-03 18:53, Borys Pogoreło pisze:

    > Tzn. wpłacisz tylko do Aliora czy na dowolne konto, ale dodatkowo zostanie
    > ściągnięty koszt przelewu i/lub prowizja Euronetu?

    AFAIK wpłacisz tylko do Aliora. A precyzyjniej - tylko do banku, który
    podpisał umowę z Euronetem na obsługę swoich klientów we wpłatomatach
    Euronetu.

  • 26. Data: 2011-06-03 18:12:13
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Kiedyś słyszałem, że takie maszyny posiada PKO BP - jeśli tak, to czy taka
    > maszyna przyjmie wpłatę na konto Inteligo?

    Tak, ale na zasadzie depozytu kopertowego. Najpierw musisz pobrać
    kopertę (zwykle w bankomatach nie ma, choć powinny być, a więc musisz
    udać się do oddziału, a jak już tam się udasz, to przecież możesz
    wpłacić). Potem musisz wypełnić ze 12 rubryk na kopercie, w tym 2 razy
    wpisać nr konta (nr konta posiadacza i nr konta, na który wpłacasz).
    Można próbować "na zapas", ale datę wpłaty i tak musisz wpisać w dniu
    wpłaty. Potem ładujesz kasę do koperty (max. 1 cm grubości) i szukasz
    bankomatu który ma funkcję depozytową.

    Uff.

    Ale wpłacić na konto w Inteligo się daje i nic to nie kosztuje, pod
    warunkiem, że masz konto w iPKO i kartę do niego!!! Po prostu wskazujesz
    inne konto do wpłaty. Wielokrotnie tak robiłem i zero problemów, ale na
    zaksięgowanie kasy mają bodajże 4 dni robocze. Nie zdarzyły mi się też
    żadne przekłamania w kwotach wpłaty. Niestety - karta Inteligo po
    włożeniu do bankomatu PKOBP nie powoduje nawet wyświetlenia się opcji
    umożliwiających złożenie depozytu.

    I ciekawostka - kopertę można pobrać wpisując dowolny PIN.

    --
    Grzexs

  • 27. Data: 2011-06-03 19:19:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 19:03:54 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > AFAIK wpłacisz tylko do Aliora. A precyzyjniej - tylko do banku, który
    > podpisał umowę z Euronetem na obsługę swoich klientów we wpłatomatach
    > Euronetu.

    A to dziwne trochę - stawiać w centrach handlowych wpłatomat obsługujący
    tylko jeden bank. Mogliby się dogadać BlueCashem lub kimś podobnym.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2011-06-04 00:21:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-06-03 08:53, neoniusz pisze:

    > Alior

    W zasadzie jakby ich nie było, bo w oddziałach banków nie ma. Są tylko w
    jakichś Złotych Tarasach na piętrze, a tam można sobie nogi połamać i
    czas stracić jak komuś pilno.
    Najlepiej wpłacić w kasie Aliora, bo mniejszy kłopot. Tych banków jest
    pełno, ale bez wpłatomatów.

    --
    animka

  • 29. Data: 2011-06-04 00:22:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 30. Data: 2011-06-04 09:07:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-03 16:06, k...@N...gazeta.pl pisze:

    > Czy robiłeś to i jesteś tego pewny? W demie da się tak spłacić kredyt,
    > natomiast nie da się wpisać rachunku przy wpłacie na konto. W liście od Lukasa
    > dostałem odpowiedź, że jest to spowodowane koniecznością identyfikacji osoby
    > robiącej wpłatę. Może coś zmienili?
    Być może wprowadzili jakąś blokadę/upadate. Instalowałem te maszyny i w
    momencie instalacji testowałem właśnie takimi wpłatami. Byćmoże później
    jakieś update wyszło, zdalnie wrzucone, które to wyłączyło.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173