  • 11. Data: 2011-06-03 09:34:52
    Temat: Re: Banki z wpłatomatami
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 10:54:54 +0200, BartekK napisał(a):

    > A dodam jeszcze, że pojedyńcze wpłatomaty (lub bankomaty z wpłatomatem)
    > miewają banki spółdzielcze, np BS Prudnik, albo któreś KBS (krakowski
    > bank spoldzielczy, nie mój teren to nie wiem)

    Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.

    Ciekawe czy można coś wygrać za wpłatę 50zł ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2011-06-03 09:40:33
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.

    A można wiedzieć, gdzie? Trzeba wypróbować ;-)

  • 13. Data: 2011-06-03 10:26:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 3 Jun 2011 09:40:33 +0000 (UTC), " "
    <a...@N...gazeta.pl> wrote:

    >A można wiedzieć, gdzie? Trzeba wypróbować ;-)

    W galeriach handlowych mają. Na pewno w Łódzkiej i Mokotów.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2011-06-03 10:36:23
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Druga część pytania, czy któryś z wymienionych NIE WYMAGA posiadania karty do
    konta by z niego skorzystać albo posiada pakiet, który umożliwia bezwarunkowe
    lub warunkiem tym jest wpłata przez wpłatomat jakiejś kwoty do kilku tysięcy,
    by bezpłatnie mieć konto+karta+przelewy przez internet:

    - Lukas Bank /opłata za kartę z której zwalniają tylko zakupy kartą?/
    - mBank /odpada, bo od sierpnia za kartę 2 zł i wpłata tego nie niweluje/

    A jak z resztą:

    - MultiBank
    - ING (bardzo dużo wpłatomatów)
    - Polbank EFG (chyba każdy bankomat ma funkcję wpłatomatu)
    - Eurobank (chyba pierwsi mieli wpłatomaty w PL)
    - Nordea
    - Allianz
    - Alior
    - Citibank
    - PKO
    - Pekao Sa

  • 15. Data: 2011-06-03 10:58:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 09:40:33 +0000 (UTC), a...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > A można wiedzieć, gdzie? Trzeba wypróbować ;-)

    Wrocław, Galeria Dominikańska.
    Ja jakoś nie miałem odwagi ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2011-06-03 11:06:00
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.
    >
    > Ciekawe czy można coś wygrać za wpłatę 50zł ;-)

    Zemsta "za mBank"?
    :)

  • 17. Data: 2011-06-03 11:06:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 06:15:28 +0000 (UTC), napisał(a):
    > Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
    > które ja znam:
    >
    > - Lukas Bank
    > - mBank
    > - MultiBank

    Alior (wpłatomaty euronetu), zdaje się że polbank.
    Nie wiem jak z ich awaryjnością, ale chyba żaden bank nie ma tak awaryjnych
    jak mBank (działający wpłatomat to prawdziwe zjawisko)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 18. Data: 2011-06-03 11:42:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 06:15:28 +0000 (UTC), k...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
    > które ja znam:

    Eurobank
    --
    marcin

  • 19. Data: 2011-06-03 13:33:30
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-03 12:36, k...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > by bezpłatnie mieć konto+karta+przelewy przez internet:
    >
    > - Lukas Bank /opłata za kartę z której zwalniają tylko zakupy kartą?/
    W lukasie wpłata jest możliwa w wpłatomacie bez użycia karty, można
    wpisywać nr rachunku "z palca" (upierdliwe) ale się da, tak samo można
    się posłużyć "blankietem wpłaty" (jak się ma u nich np kredyt i
    'książeczkę spłat') na którym jest kod paskowy, czytnik z czerwoną
    kreską sczytuje ten kod i już wie komu gdzie i jak zaksięgować.

    Ale od strony formalnej - obowiązku posiadania karty (mimo że nie musisz
    jej użyc) to nie wiem.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 20. Data: 2011-06-03 14:06:29
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    BartekK <s...@N...org> napisał(a):

    > W lukasie wpĹ&#65533;ata jest moĹźliwa w wpĹ&#65533;atomacie bez uĹźycia karty,
    moĹźna
    > wpisywaÄ&#65533; nr rachunku "z palca" (upierdliwe) ale siÄ&#65533; da

    Czy robiłeś to i jesteś tego pewny? W demie da się tak spłacić kredyt,
    natomiast nie da się wpisać rachunku przy wpłacie na konto. W liście od Lukasa
    dostałem odpowiedź, że jest to spowodowane koniecznością identyfikacji osoby
    robiącej wpłatę. Może coś zmienili?