  • 1. Data: 2011-06-03 06:15:28
    Temat: Banki z wpłatomatami
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
    które ja znam:

    - Lukas Bank
    - mBank
    - MultiBank

    Kiedyś słyszałem, że takie maszyny posiada PKO BP - jeśli tak, to czy taka
    maszyna przyjmie wpłatę na konto Inteligo?

  • 2. Data: 2011-06-03 06:20:07
    Temat: Re: Banki z wpłatomatami
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 3 Cze, 08:15, " " <k...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
> [...]

    Polbank

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2011-06-03 06:23:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <k...@W...gazeta.pl> writes:

    [...]

    > Kiedyś słyszałem, że takie maszyny posiada PKO BP - jeśli tak, to czy taka
    > maszyna przyjmie wpłatę na konto Inteligo?

    O ile nic się nie zmieniło to nie. Ale dobrze, że przypomniałeś. Chyba
    jednak trzeba będzie to "0" założyć :)

    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 4. Data: 2011-06-03 06:53:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-03 08:15, k...@W...gazeta.pl pisze:
    > Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
    > które ja znam:

    Alior

  • 5. Data: 2011-06-03 07:16:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.06.2011 08:15), k...@W...gazeta.pl wrote:
    > Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
> [...]

    Citibank.

    p. m.

  • 6. Data: 2011-06-03 07:17:35
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Cze, 08:15, " " <k...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
    > które ja znam:

    Nordea

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 7. Data: 2011-06-03 07:25:33
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
> [...]

    ING
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2011-06-03 08:45:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 3 Jun 2011 06:15:28 +0000 (UTC), " "
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,

    Eurobank
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2011-06-03 08:53:35
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-03 08:15, k...@W...gazeta.pl pisze:
    > Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
> [...]
    (podsumowując chyba):
    - ING (bardzo dużo wpłatomatów)
    - Polbank EFG (chyba każdy bankomat ma funkcję wpłatomatu)
    - Eurobank (chyba pierwsi mieli wpłatomaty w PL)
    - Nordea
    - Allianz
    - Alior
    - Citibank
    - PKO ma depozyt kopertowy w niektórych bankomatach
    - Pekao Sa również w niektórych (głównie przy placówkach banku, a i tak
    rzadko to działa) ma aktywny depozyt kopertowy

    z tym że przy depozycie kopertowym długo czekasz na zaksięgowanie, bo
    działa to jak "wrzutnia" - nim fizycznie ktoś twojej koperty nie otworzy
    i nie zaksięguje, to czekasz...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2011-06-03 08:54:54
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-03 10:53, BartekK pisze:

> [...]
    >
    > z tym że przy depozycie kopertowym długo czekasz na zaksięgowanie, bo
    > działa to jak "wrzutnia" - nim fizycznie ktoś twojej koperty nie otworzy

    A dodam jeszcze, że pojedyńcze wpłatomaty (lub bankomaty z wpłatomatem)
    miewają banki spółdzielcze, np BS Prudnik, albo któreś KBS (krakowski
    bank spoldzielczy, nie mój teren to nie wiem)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173