  • 21. Data: 2014-06-14 10:09:26
    Temat: Re: Bank smart
    Od: Villgefortz <i...@g...com>

    Odpowiadając z punktu widzenia logiki - wprawdzie BGZ Optima jest specyficzną hybrydą
    ROR i konta oszczędnościowego, ale nie wchodząc w szczegóły i zbędne dyskusje
    prowadzące poza meritum wątku - proszę bardzo, jestem gotów zmodyfikować pierwotne
    założenie: PRAWIE zawsze zakłada się ROR.

    Odpowiadając z punktu widzenia ekonomii - poproszę oprocentowanie BGŻ Optimy :-)
    (zanim zaczniemy szukać dziury w całym i wskazywać jak to konstrukcja Smart Banku z
    kontem oszczędnościowym dającym jedną wypłatę w miesiącu bez opłat jest be)

  • 22. Data: 2014-06-14 10:22:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-06-14, Villgefortz <i...@g...com> wrote:

> [...]
    > jak to konstrukcja Smart Banku z kontem oszczędnościowym dającym
    > jedną wypłatę w miesiącu bez opłat jest be)

    Na chwilę obecną 2.5% / 3.5%.
    Chociaż ja (jak na razie) trzymam na hybrydzie lokata 7% + bezpieczne
    fundy i wychodzę całkiem nieźle (tzn. powyżej tych 7%). Ale BGŻO ma tą
    olbrzymią zaletę że przelewy są po prostu bezpłatne. Nie jeden ale
    wszystkie, co w wybitny sposób poprawia efektywność "pracy" pieniądza
    krótkoterminowego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2014-06-14 11:39:23
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    IMHO oferta godna uwagi - nikt teraz nie daje 4% na oszczędnościowym.
    Płatność za przelew wychodzący z takiego konta (inny niż pierwszy w
    miesiącu na ROR) to standard w każdym banku.

    Gwarancje BFG wspólne z BIZ bankiem. Wszystko to klony FM Banku, który
    ma ostatnio kłopoty z KNF. Nie, żebym się czepiał. Ja tylko w kwestii
    uzupełnienia tematu.

    http://www.bfg.pl/banki-objete-gwarancjami

    http://samcik.blox.pl/2014/04/Zeus-i-Hefajstosem-zad
    aja-ofiar-czyli-pokaz.html

    http://samcik.blox.pl/html/1310721,262146,169,170.ht
    ml?1,1

  • 24. Data: 2014-06-14 11:54:10
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > http://samcik.blox.pl/html/1310721,262146,169,170.ht
    ml?1,1

    Sie pomylłem :)

    http://samcik.blox.pl/2014/05/Filozoficzne-podejscie
    -do-focha-czyli-druzyna.html

  • 25. Data: 2014-06-17 12:32:26
    Od: luc <b...@g...de>

    Mała rzecz, a cieszy - w systemie zegarek tyka:
    Do najbliższej sesji wychodzącej zostało: 01:29:08

    pzdrwm
    luc

  • 26. Data: 2014-06-17 13:53:13
    Od: b...@g...com

    Ich apka na androida to istna masakra.
    Przez 2 dniu udało mi się poprawnie zalogować i wylogować góra 3 razy.
    Notorycznie wywala przy uruchamianiu.