  • 1. Data: 2014-06-10 15:11:06
    Temat: mbank - ukradliśmy, zauważyłeś ale i tak nie oddamy ;)
    Od: Marek Chmielewski <m...@g...com>

    W skrócie
    Prowizja została zaksięgowana ze złą datą za co zostały naliczone odsetki.

    Poniżej uzasadnienie mbanku dlaczego nie oddadzą odsetek:

    "Szanowny Panie,

    nawiązując do Pana reklamacji numer REK619725606

    Na wstępie proszę o przyjęcie moich przeprosin za wszelki niedogodności
    związane z zaistniałą sytuacją. Uprzejmie wyjaśniam, iż kapitalizacja
    odsetek - obciążenie naliczona na Pana rachunku eKonto w kwocie 0,01 PLN
    ( operacja numer 5436) związana była z niedozwolonym saldem debetowym
    powstałym na Pana rachunku w miesiącu maj 2014 Niedozwolone saldo
    spowodowane było operacją pobrania prowizji w kwocie 24,90 PLN, która
    została zaksięgowana na Pana rachunku w dniu 16-05-2014 z błędną datą
    wsteczną 15-05-2014 Tym samym w dniu 15-05-2014 system bankowy
    odnotował, iż na Pana rachunku występowało niedozwolone saldo debetowe w
    kwocie -24,90 PLN. Saldo ujemne nie jest ,,fizycznie" widoczne w historii
    operacji Pana rachunku, gdyż system bankowy sortuje operacje po dacie
    księgowania a nie po dacie operacji. Powyższa sytuacja nie jest błędem
    systemu bankowego, wynika jedynie z jego funkcjonalności. W związku z
    powyższym Pana roszczenie jest bezzasadne.

    Ufam, że powyższe informacje okażą się dla Pana wystarczające.

    Z poważaniem
    Małgorzata Tomczak
    Konsultant"

  • 2. Data: 2014-06-10 15:54:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 15:11:06 UTC+2 użytkownik Marek Chmielewski napisał:
    > W skrócie
    >
    > Prowizja została zaksięgowana ze złą datą za co zostały naliczone odsetki.
    A gdyby została zaksięgowana z data 16-05-2014 to odsetki by się nie należały(saldo
    by nie było ujemne)?

  • 3. Data: 2014-06-10 16:14:51
    Od: jj <p...@w...pl>

    Widać ta szatnia (tfu, system bankowy) tak działa. Nie oddamy panu pańskich pieniędzy
    i co nam pan zrobi. Się uprze i mu daj, kiedy system nie pozwala :)

  • 4. Data: 2014-06-10 16:21:17
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Marek Chmielewski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > powyższym Pana roszczenie jest bezzasadne.
    >
    > Ufam, że powyższe informacje okażą się dla Pana wystarczające.

    We łbach im się poprzewracało. Kierunek KNF (oczywiście mailem). Będzie
    zabawa, bo taki mail wygeneruje kilka pism.

  • 5. Data: 2014-06-10 17:58:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 10.06.2014 15:11, Marek Chmielewski pisze:
    > W skrócie
    > Prowizja została zaksięgowana ze złą datą za co zostały naliczone odsetki.
    >
    > Poniżej uzasadnienie mbanku dlaczego nie oddadzą odsetek:

    KNF - skarga na bank
    <https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsumen
    ta/pomoc/skarga_na_bank.jsp>

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-06-10 20:18:54
    Od: m...@g...com

    W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 15:54:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A gdyby została zaksięgowana z data 16-05-2014 to odsetki by się nie należały(saldo
    by nie było ujemne)?

    Zgadza się. 16 maja odsetki by się nie należały bo konto zostało uznane kwotą 24,9.

  • 7. Data: 2014-06-10 20:25:27
    Od: m...@g...com

    W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 16:14:51 UTC+2 użytkownik jj napisał:
    > Widać ta szatnia (tfu, system bankowy) tak działa. Nie oddamy panu pańskich
    pieniędzy i co nam pan zrobi. Się uprze i mu daj, kiedy system nie pozwala :)

    Najśmieszniejsze to że już drugi raz reklamuję "błędne" księgowanie. Za pierwszym
    razem mbank uznał moje roszczenia.

  • 8. Data: 2014-06-11 00:32:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jj" a...@g...co

    : Widać ta szatnia (tfu, system bankowy) tak działa.
    : Nie oddamy panu pańskich pieniędzy i co nam pan
    : zrobi. Się uprze i mu daj, kiedy system nie pozwala :)

    Na dodatek to żaden błąd -- to funkcjonalność. ;)
    Jeśli w mBanku szwankuje klimatyzacja -- być może
    falę upału można pokonać falą zimnej wody?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-06-25 13:42:29
    Od: r...@g...com

    A jak nazwać to, że mbank "zużywa" hasła jednorazowe nawet jeśli dana operacja nie
    dochodzi do skutku? Dzieje się tak w momencie próby nadpłaty kredytu gotówkowego,
    którą trzeba potwierdzić hasłem. Jednakże, gdy kwota nadpłaty jest za mała i nie
    spowoduje ona zmniejszenia okresu kredytowania, to operacja kończy się błędem, ale
    hasło (lista haseł płatna 19zł) jest już wykorzystane.

  • 10. Data: 2014-06-26 10:34:39
    Od: a...@g...pl

    r...@g...com wrote:

    > A jak nazwać to, że mbank "zużywa" hasła jednorazowe nawet jeśli dana
    > operacja nie dochodzi do skutku?

    Nazwać rozsądkiem. Po to są hasła jednorazowe by były jednorazowe,
    niezależnie od rezultatu operacji.

    Hint: scenariusz taki, wpisujesz, ktoś przechwytuje to hasło, Tobie się nie
    udało bo błąd. Dajesz sobie spokój, a przechwytujący ma z czego zrobić
    użytek.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl