  • 11. Data: 2014-06-11 18:57:55
    Temat: Re: Bank smart
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > czy ten "smark bank" dla smarkatej młodzieży smartfonowej
    > jest legendarnym wspólnym bankiem Orange i mBanku?!

    > to jest ten zapowiadany bank czy innego mamy oczekiwać?!

    już widzę, że to coś innego (klon FM Banku)

  • 12. Data: 2014-06-12 07:39:45
    Od: m...@...pl

    A gdzie to znalazłeś i co to za obliczenia ?

    przy wpłaconych 1850 zł oprocentowanie 0%

    człowieku skąd to wziąłeś

  • 13. Data: 2014-06-12 07:43:19
    Od: m...@...pl

    a skąd to wziąłeś i co to za wyliczenia?

    jak wpłacę 1850 zł to oprocentowanie 0% dlaczego?

  • 14. Data: 2014-06-12 08:09:22
    Od: b...@g...com

    Kolega chyba przyjął, iż kaskę z konta oszczędnościowego przeleje bezpośrednio na
    rachunek zewnętrzny, a to kosztuje 5 pln (czyli opłata za przelew w jego wyliczeniach
    pochłania zysk z oprocentowania).
    Chciał usilnie pokazać jako to słaba oferta, a wg. mnie oferta godna przemyślenia.

  • 15. Data: 2014-06-12 08:13:29
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    m...@...pl napisał(a) w wiadomości:
    <9...@g...c
    om>...

    > A gdzie to znalazłeś i co to za obliczenia ?

    Założenie: oprocentowanie 4%, 1 przelew za 5zł w misiącu.
    1850 zł przy 4%/rok zarobi średnio miesięcznie (bo długość
    miesięcy różna) ok. 5zł.
    Os kwoty odsetek (obelkowanych) odjęte te 5zł i to co zostało
    potraktować jak czyste odsetki.
    Oczywiście można wypłacać rzadziej, wtedy to wirtualne
    oprocentowanie będzie się zbliżało do 4%. Można oczywiście
    w ogóle nie wypłacać...
    Albo mieć rach osobisty (wtedy mozna uniknąć tej opłaty).

    Arek

  • 16. Data: 2014-06-12 11:54:23
    Od: Villgefortz <i...@g...com>

    Przy oszczędnościowym zawsze zakłada się ROR. Wtedy opłaty nie ma. IMHO oferta godna
    uwagi - nikt teraz nie daje 4% na oszczędnościowym. Płatność za przelew wychodzący z
    takiego konta (inny niż pierwszy w miesiącu na ROR) to standard w każdym banku.

  • 17. Data: 2014-06-12 11:57:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-06-12, Villgefortz <i...@g...com> wrote:

    > Przy oszczędnościowym zawsze zakłada się ROR.

    To poproszę ROR do BGŻ Optimy :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2014-06-12 12:16:15
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Płatność za przelew wychodzący z takiego konta (inny niż pierwszy w
    miesiącu na ROR) to standard w każdym banku.

    Fajnie. Powiedzmy 10- tego wypłacam część kasy, a dzień później
    oprocentowanie spada do 2,5%. I co wtedy, jak wypłacę? 5 zeta haraczu.

  • 19. Data: 2014-06-12 23:03:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 12 Jun 2014 12:16:15 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Fajnie. Powiedzmy 10- tego wypłacam część kasy, a dzień później
    > oprocentowanie spada do 2,5%. I co wtedy, jak wypłacę? 5 zeta haraczu.

    Szukacie dziury w całym.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2014-06-14 10:09:26
    Od: Villgefortz <i...@g...com>

    Odpowiadając z punktu widzenia logiki - wprawdzie BGZ Optima jest specyficzną hybrydą
    ROR i konta oszczędnościowego, ale nie wchodząc w szczegóły i zbędne dyskusje
    prowadzące poza meritum wątku - proszę bardzo, jestem gotów zmodyfikować pierwotne
    założenie: PRAWIE zawsze zakłada się ROR.

    Odpowiadając z punktu widzenia ekonomii - poproszę oprocentowanie BGŻ Optimy :-)
    (zanim zaczniemy szukać dziury w całym i wskazywać jak to konstrukcja Smart Banku z
    kontem oszczędnościowym dającym jedną wypłatę w miesiącu bez opłat jest be)