  • 11. Data: 2003-09-21 17:39:33
    Temat: Re: Bank poszukiwany:-)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/21/2003 7:34 PM, Użytkownik MK napisał:
    > A gdzie Marcin1.N

    Ooo ;-) Ty sie wciaz ukrywasz przede mna ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 12. Data: 2003-09-21 17:40:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/21/2003 7:09 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > mnie) tych kart jest fakt, ze sa wlasnie powiazane z kontem - no i moglem je
    > bez tych warunkow dostac :)

    Mam VC BPH-PBK :)

    > Dlatego jak dla mnie (warte podkreslenia) Citek jest za drogi.

    CitiOne tanieje... :>

  • 13. Data: 2003-09-21 17:56:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Staszewski wrote:
    > Jak to co. Przeniesiesz kartę do BPHPBK:-)
    > Trzy ostatnie wyciągi + dowód osobisty + zapytanie w BIKu (nie
    > pamiętam
    > jak jest z wojskiem, bo mam uregulowane). Jak wybierzesz dobry moment
    > ją jeszcze free dostaniesz.

    ooooooooo :D
    BTW Do BIKu wyslalem "zapytanie" ostatnio ;) Widac, ze wyslanie listem
    poleconym ogranicza krag potecjalnych "pytaczy" dla samego pytania (takich
    jak ja ;)

  • 14. Data: 2003-09-21 17:59:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MK wrote:
    > Michal... jeszcze raz... jesli srednie miesieczne saldo jest wyzsze
    > niz 2500 PLN nie placisz za prowadzenie... wtedy tylko 5 PLN. Jak
    > masz zamiar przelewa kase tylko wtedy gdzy chcesz wyplacic z placowce
    > albo skorzystac z pobliskiego bankomatu to faktycznie 9 ;).

    ekhem. _saldo_ Wybacz, ale jak ja bede mial kiedys srednie saldo > 2500 na
    ktoryms koncie to z pewnoscia nie wybiore podstawowego konta w citku.... :D

    > A gdzie Marcin1.N napisal, ze musi byc umowa o prace? ;)

    no tak - kluczowy problem _stale_ dochody.

    > 21 lat?

    A to ok :) Lapie sie od 3 lat :)

  • 15. Data: 2003-09-21 18:00:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > CitiOne tanieje... :>

    he he he - zanim sie na nie bede ja i wielu innych zalapac, to he he zdaza
    sie jeszcze warunki kilka razy zmienic :D

  • 16. Data: 2003-09-21 18:08:58
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/21/2003 8:00 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > he he he - zanim sie na nie bede ja i wielu innych zalapac, to he he zdaza
    > sie jeszcze warunki kilka razy zmienic :D

    A to jakies specjalne warunki trzeba spelnic?:)
    17.99 (z tego co pamietam), ma to kosztowac, wszystko w nowej TOiP od
    12.10.03

  • 17. Data: 2003-09-21 20:39:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bkkova$1vt$1@news.onet.pl...

    > ekhem. _saldo_ Wybacz, ale jak ja bede mial kiedys srednie saldo > 2500 na
    > ktoryms koncie to z pewnoscia nie wybiore podstawowego konta w citku....
    :D

    Ok. Dodam, ze nie musza lezec na RORze, moze byc lokata lub fundusz
    inwestycyjny :).

    Maciej

  • 18. Data: 2003-09-21 20:48:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MK wrote:
    > Ok. Dodam, ze nie musza lezec na RORze, moze byc lokata lub fundusz
    > inwestycyjny :).

    No z ta lokata sie zastanawialbym, ale fundusz inwestycyjny calkiem ok
    pomysl - tyle, ze ja via Multi ich kupilem. Ogolnie takie pomysly jak Lukas
    w Pro, Citi, Inteligo, czy Millennium sa baaardzo ok w stosunku do klienta.

  • 19. Data: 2003-09-22 17:52:33
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

> [...]

    > BTW Do BIKu wyslalem "zapytanie" ostatnio ;) Widac, ze wyslanie listem
    > poleconym ogranicza krag potecjalnych "pytaczy" dla samego pytania (takich

    Ja wysłałem dla samego pytania listem zwykłym i też odpowiedzieli.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum: