    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank poszukiwany:-)
    Date: Sun, 21 Sep 2003 19:09:09 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    Marcin Nowakowski wrote:

    > tzn da sie, rezygnujac z CitiKarty

    No swietnie - to ciekawe jak ja moglbym placic w sklepie, albo wyplacic
    pioeniadze w bankomacie?
    Jak nic 9 zl. :)))

    > Ale KK nie jest powiazana z rachunkiem bierzacym, wiec co ma jedno z
    > drugim? A sposobow na otrzymanie CC jest kilka:

    No wlasnie - ze nie ma VC :))) KK to ja kurka dostalem dopiero pod lokate w
    Multi a juz mysle, co ja zrobie w maju, bo juz raczej nie zdecyduje sie na
    jej przeduzenie. Pewnie najnormalniej z niej zrezygnuje... :)

    > -zaswiadczenie o dochodach

    ops :) a skad ja ci wytrzasne zaswiadczenie o umowe o prace?

    > -depozyt 15.000 na miesiac

    buhehhehe

    > -depozyt 10.000 na 3 miesiace

    he he he, juz nie pamietam kiedy taka kwote mialem na rachunku ;)

    > (chyba ze jestes lekarzem prowadzacym wlasna dzialalnosc, wtedy tylko
    > dyplom + dowod)

    A to pech :) Trzeba bylo na konowala isc ;)
    P.S. A bariery wiekowej nie ma???

    Reasumujac - ja w tym momencie wszystko placace praktycznie KK Multi (ta pod
    lokate), wczesniej VC Multi (jeszcze wczesniej VC z BZWBK) - zaleta (jak dla
    mnie) tych kart jest fakt, ze sa wlasnie powiazane z kontem - no i moglem je
    bez tych warunkow dostac :)

    Dlatego jak dla mnie (warte podkreslenia) Citek jest za drogi. Do placowek
    nie lubie chodzic, to samo mialbym w mBanku (zwazywszy na bezplatne przelewy
    nie w Inteligo). Jak dla mnie funkcjonalnosc podobna do ePakietu (podobna
    cena), a ten fajniejszy przez free wyplaty VE z kazdego bankomatu (kurs
    wymiany pomijam :)