  • 1. Data: 2012-01-11 13:03:51
    Temat: Pytanie odnośnie kart kredytowych
    Od: Bartek <b...@g...com>

    Witam,

    Czy jest jakiś bank w Polsce (oprócz Polbanku), który ma w swojej
    ofercie kartę kredytową z transakcjami walutowymi bezpośrednio
    przeliczanymi na PLN?

    Z góry dziękuje i pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2012-01-11 13:47:05
    Temat: Re: Pytanie odnośnie kart kredytowych
    Od: luc <b...@g...net>

    On 11 Sty, 14:03, Bartek <b...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy jest jakiś bank w Polsce (oprócz Polbanku), który ma w swojej
    > ofercie kartę kredytową z transakcjami walutowymi bezpośrednio
    > przeliczanymi na PLN?

    Nie sprawdzałem tego osobiście z KISem, ale poczytaj tu:

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/3
    280f3651e54033b

    > Z góry dziękuje i pozdrawiam,
    > Bartek

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2012-01-11 14:25:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 05:47:05 -0800, luc napisał(a):

    > Nie sprawdzałem tego osobiście z KISem, ale poczytaj tu:
    >
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/3
    280f3651e54033b

    Przeliczają po kursach VISA ale swoją prowizję dorzucają. Z ich TOiP:

    Prowizja za transakcje gotówkowe i bezgotówkowe - 0 PLN*

    * Dla kart wydanych w systemie VISA, za transakcje dokonane za granicą
    pobierana jest prowizja w wysokości 2% za przewalutowanie transakcji.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-01-11 17:01:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 05:03:51 -0800 (PST), Bartek <b...@g...com>
    wklepał(-a):

    >Witam,
    >
    >Czy jest jakiś bank w Polsce (oprócz Polbanku), który ma w swojej
    >ofercie kartę kredytową z transakcjami walutowymi bezpośrednio
    >przeliczanymi na PLN?

    Częściowo Alior - dotyczy transakcji w USD, EUR, GBP.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 5. Data: 2012-01-11 21:07:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Częściowo Alior - dotyczy transakcji w USD, EUR, GBP.

    czy przypadkiem nie ma tego PKO BP?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2012-01-11 21:41:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 05:03:51 -0800, Bartek napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy jest jakiś bank w Polsce (oprócz Polbanku), który ma w swojej
    > ofercie kartę kredytową z transakcjami walutowymi bezpośrednio
    > przeliczanymi na PLN?

    Na pewno było tak w Allianz Banku ale teraz został kupiony i jest to
    getbank. Stara oferta jeszcze działa jak w Allianz ale nie wiem czy coś
    się zmieniło po przejęciu w tym temacie - zobacz na stronie.

    Xenocide

  • 7. Data: 2012-01-11 22:17:16
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-01-11 22:41, xbartx pisze:

    > Stara oferta jeszcze działa jak w Allianz ale nie wiem czy coś
    > się zmieniło po przejęciu w tym temacie - zobacz na stronie.

    W GetBanku przelicza nadal jak w powinno, ale wg strony karta debetowa
    to produkt wycofany z oferty więc nie można jej zamówić. Ciekawe czy
    duplikaty chociaż wydają?

  • 8. Data: 2012-01-11 22:24:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 23:17:16 +0100, osa napisał(a):

    > W GetBanku przelicza nadal jak w powinno, ale wg strony karta debetowa
    > to produkt wycofany z oferty więc nie można jej zamówić. Ciekawe czy
    > duplikaty chociaż wydają?

    Pytającemu chodziło o kredytową.

    Xenocide

  • 9. Data: 2012-01-11 22:28:08
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-01-11 23:24, xbartx pisze:

    > Pytającemu chodziło o kredytową.

    W tym przypadku bez znaczenia ;) Też wycofali z oferty. Mam wrażenie, że
    tam tylko ROR się ostał... o ile nie zapomnieli napisać że ROR też
    wycofany z oferty ;)