  • 1. Data: 2004-03-22 14:32:31
    Temat: Bank Millennium - jestem pod wrazeniem!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    "Perły Millennium" w TVP 1

    Bank Millennium i Telewizja Polska zainaugurowały dzisiaj wspólny cykl
    programów pod nazwą "Perły Millennium".

    Uroczystą prapremierą widowiska telewizyjnego "Hamlet" w reżyserii Łukasza
    Barczyka w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich w Warszawie Bank
    Millennium S.A. i Telewizja Polska S.A. zainaugurowały wspólny program
    "Perły Millennium".
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,4664

    Powiem szczerze - niezle - i naleza sie szczere gratulacje!

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-22 19:24:04
    Temat: Re: Bank Millennium - jestem pod wrazeniem!
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    napisał:

    > Bank Millennium i Telewizja Polska zainaugurowały dzisiaj wspólny cykl
    > programów pod nazwą "Perły Millennium". [...]

    No, to juz wiadmo na co pojdzie kasa z podwyzki o drobne
    100% oplat za milenijne AmEx'y (z dodatkami). :-)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 3. Data: 2004-03-22 22:55:49
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

> [...]
    > "Perły Millennium".
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,4664
    >
    > Powiem szczerze - niezle - i naleza sie szczere gratulacje!

    Jeszcze 2-3 lata temu wszysco co mieli konto w Millennium mieli powody do
    narzekan. Obecnie Millennium sie naprawde podciagnelo jest o wiele lepiej.

    Pozdr,
    Leon

  • 4. Data: 2004-03-22 23:06:12
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > No, to juz wiadmo na co pojdzie kasa z podwyzki o drobne
    > 100% oplat za milenijne AmEx'y (z dodatkami). :-)

    No niestety dodatki kosztuja... :)
    Ale zawsze mozna zrezygnowac z pakietu podstawowego (2,99PLN)

    Pozdr,
    Leon

  • 5. Data: 2004-03-23 00:55:14
    Od: Marcin Antczak <m...@e...nnova.pl>

    Użytkownik Leon napisał:

    > Bank

    > Jeszcze 2-3 lata temu wszysco co mieli konto w Millennium mieli powody do
    > narzekan. Obecnie Millennium sie naprawde podciagnelo jest o wiele lepiej.

    Jest lepiej bo Bank akcję PR w TVP robi? Nie bardzo łapię tą logikę.

    Marcin

  • 6. Data: 2004-03-23 08:12:43
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Marcin Antczak" <m...@e...nnova.pl> napisał w
    wiadomości news:c3o1ss$17u$2@news.onet.pl...

    Łukasza

    > Jest lepiej bo Bank akcję PR w TVP robi? Nie bardzo łapię tą logikę.

    Nie chodzi o akcje PR w TVP. Ogolnie pisze ze bank sie poprawil i nie ma to
    nic wspolnego z akcja PR. :)

    Pozdr,
    Leon

  • 7. Data: 2004-03-23 09:09:29
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Leon wrote:
    [ciach]
    > Nie chodzi o akcje PR w TVP. Ogolnie pisze ze bank sie poprawil i nie
    > ma to nic wspolnego z akcja PR. :)
    Oj, to nie moge sobie wyobrazic co bylo przed poprawa. Wg mnie konto w
    Millenium to wieksza kupa na jaka sie dalem namowic. Stety jeszcze przedemna
    5 lat splaty kredytu mieszkaniowego (z 6 lat). Jak na osobe ktora placi
    Bankowi, odsetki + inne oplaty to obsluga w oddziale byla conajmniej
    zenujaca. Na szczescie juz tam nie chodze...

    Pozdrawiam
    JM

  • 8. Data: 2004-03-23 21:07:18
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> napisał:

    > No niestety dodatki kosztuja... :)
    > Ale zawsze mozna zrezygnowac z pakietu podstawowego (2,99PLN)

    ... ale na co komu AmEx bez dodatkow. :-)

    Pozdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 9. Data: 2004-03-23 23:05:29
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    > ... ale na co komu AmEx bez dodatkow. :-)

    Tez prawda :)
    Chyba tylko po to aby miec 2 karty (Visa + Amex) w Millennium, a nie
    jedna...

    Pozdr,
    Leon

  • 10. Data: 2004-03-23 23:09:20
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bankowi, odsetki + inne oplaty to obsluga w oddziale byla conajmniej
    > zenujaca. Na szczescie juz tam nie chodze...

    I tu masz racje poziom wyszkolenia pracownikow pozostawia wiele do zyczenia,
    ale wierz mi bylo gorzej... :)
    Ja z kolei z konta jestem zadowolony...

    Pozdr,
    Leon