  • 1. Data: 2004-03-22 09:42:01
    Temat: Reklamacja do BZWBK pomóżcie (długie)
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Witam!
    Miałem konto w BZWBK - studenckie. Zgodnie z TOiP zlecenia stałe są (były)
    darmowe. Bank na początku nie pobierał mi prowizji, potem zaczął pobierać.
    później przestał, potem znowu zaczął - dziwnie co? ;-)
    Dodam, że prowizje te były różne w tym samym czasie (od 0,5 do 2,5 PLN), a
    zlecenia stałe były identyczne.
    teraz jeszcze po dokładnym przejrzeniu wyciągów zobaczyłem jakieś opłaty
    zatytułowane (zawsze na początku wyciągu) "Realizacja przelewów dokonanych
    na rzecz klientów posiadających rachunek" - na minus oczywiście i nie mam
    pojęcia co to może być?? Tutaj też kwoty wahają się od 1,7 do 7,0 PLN.
    Czy ma ktoś może wzór dobrze napisanej reklamacji, na której mógłbym się
    oprzeć pisząc moją?
    Prowizje pobrane w 2001 roku jeszcze się nie przedawniły, dopiero po pięciu
    latach się przedawnią ??

    Z góry dziękuję za pomoc w rozgrzeszeniu BZWBK;-)

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 2. Data: 2004-03-22 10:19:21
    Temat: Re: Reklamacja do BZWBK pomóżcie (długie)
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c3mca1$75p$...@a...news.tpi.pl,
    Marcin Nadolczak <m...@w...uk>:

    > Dodam, że prowizje te były różne w tym samym czasie (od 0,5 do 2,5
    > PLN), a zlecenia stałe były identyczne.

    A to normalka, tez tak mialem - maja na etacie pijanego zajaca do
    wklepywania tych przelewow.

    > Czy ma ktoś może wzór dobrze napisanej reklamacji, na której mógłbym
    > się oprzeć pisząc moją?

    IMHO nie warto, bo dokonaja weryfikacji prowizji in plus.

    Szkoda czasu i uzerania.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-03-22 11:38:40
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c3mejk$s4q$1@topaz.icpnet.pl...

    > A to normalka, tez tak mialem - maja na etacie pijanego zajaca do
    > wklepywania tych przelewow.

    Jak dla kogo normalne

    > IMHO nie warto, bo dokonaja weryfikacji prowizji in plus.

    Nie mogą bo niestety prowizji ie powinni pobierać z konta dla studenta

    > Szkoda czasu i uzerania.

    Może dla Cie bie, ale ja nie lubie jak ktoś korzysta z moich pieniędzy

  • 4. Data: 2004-03-22 17:34:33
    Temat: Re: Re: Reklamacja do BZWBK pomóżcie (długie)
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 22 Mar 2004 12:38:40 +0100, Marcin Nadolczak napisal/a:

    > Nie mogą bo niestety prowizji ie powinni pobierać z konta dla studenta
    zlecenia stałe na rachunek w innym banku kosztuja 0,50gr i IMHO zawsze tak
    było.
    --
    KrzysiekL

  • 5. Data: 2004-03-22 17:38:31
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 22 Mar 2004 12:38:40 +0100, Marcin Nadolczak napisal/a:

    > Nie mogą bo niestety prowizji ie powinni pobierać z konta dla studenta
    zlecenia stałe na rachunek w innym banku kosztuja 0,50zł i IMHO zawsze
    tak było.

    --
    KrzysiekL

  • 6. Data: 2004-03-22 18:38:26
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 22 Mar 2004 12:38:40 +0100, Marcin Nadolczak napisal/a:
    > zlecenia stałe na rachunek w innym banku kosztuja 0,50zł i IMHO zawsze
    > tak było.

    Mylisz się!!! Kiedyś pobrali mi kilka razy prowizję, złożyłem reklamację i
    uznali, a dlatego że mają burdel tozaczęli znowu brać, potem przestali,
    potem znaowu zaczeli pobierać. Stiwerdziłem, że i tak z nimi skończe to na
    końcu się rozlicze ;-))

  • 7. Data: 2004-03-23 16:09:56
    Temat: Re: Re: Re: Reklamacja do BZWBK pomóżcie (długie)
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Mon, 22 Mar 2004 19:38:26 +0100, Marcin Nadolczak napisal/a:

    > Mylisz się!!! Kiedyś pobrali mi kilka razy prowizję, złożyłem
    > reklamację i uznali, a dlatego że mają burdel tozaczęli znowu brać,
    tak pisze na stronie banku. więc skoro pisze, ze prowizja jest
    0,50zł to jak może byc inaczej?
    w TOiP z 16 VI 2003 jest tak samo 0,50 zł.

    --
    KrzysiekL

  • 8. Data: 2004-03-23 16:38:32
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

> [...]
    > tak pisze na stronie banku. więc skoro pisze, ze prowizja jest
    > 0,50zł to jak może byc inaczej?
    > w TOiP z 16 VI 2003 jest tak samo 0,50 zł.

    Zgodzę się, że teraz jest prowizja, ale ja mówię o historii mojego konta od
    2001 roku - wtedy nie było, bo przeglądając TOiP różnych banków tym się
    właśnie sugerowałem ze względu na dużą liczbę zleceń jaką miałem do
    wykonania.