  • 1. Data: 2004-03-22 14:33:00
    Temat: mBank Łódź Maraton
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce zaprasza na mBank Łódź Maraton,
    który odbędzie się 23 maja br. w Łodzi.
    To pierwszy Maraton w Łodzi, i tak jak w starożytnej Grecji, jego dystans
    wynosi 42 km 195 m a trasa biegnie ulicami miasta. Uczestnicy, którzy nie
    czują się na siłach pokonać tak długiego dystansu mogą wystartować w
    Półmaratonie (21 km 97 m), a młodzież - wziąć udział w izzyMaratonie - biegu
    dla młodzieży szkolnej.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,4663

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-22 14:41:50
    Temat: Re: mBank Łódź Maraton
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    >ciach

    za pierwsze miejsce pewnie jeden darmowy przelew w miesiacu, za drugie raz
    na pol roku...

    GP

  • 3. Data: 2004-03-22 15:54:50
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce zaprasza na mBank Łódź Maraton,
    > który odbędzie się 23 maja br. w Łodzi.

    Cóż, czekam teraz na ofertę kredytową Łodzkiego Klubu Sportowego...

  • 4. Data: 2004-03-22 19:26:37
    Od: "Janusz Plantagenet" <j_plantagenet@WYTNIJ_TOo2.pl>

    napisał w wiadomości news:c3mtj2$aml$1@news.onet.pl...
> [...]
    > czują się na siłach pokonać tak długiego dystansu mogą wystartować w
    > Półmaratonie (21 km 97 m), a młodzież - wziąć udział w izzyMaratonie -

    a ty co? bawisz sie w promowanie tego banku? to jest spam!!! a ty jestes
    spamerem!!
    chyba ze pracujesz w tym gownianym banku? ale w tym wypadku lepiej stad
    spadaj!

    pozdrawiam
    janusz

  • 5. Data: 2004-03-22 19:34:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Janusz Plantagenet <j_plantagenet@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
    > a ty co? bawisz sie w promowanie tego banku? to jest spam!!! a ty
    > jestes spamerem!!
    > chyba ze pracujesz w tym gownianym banku? ale w tym wypadku lepiej
    > stad spadaj!

    Policz do 10 i daj sobie na wstrzymanie....

  • 6. Data: 2004-03-22 19:38:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Janusz Plantagenet <j_plantagenet@WYTNIJ_TOo2.pl> wrote:
    > chyba ze pracujesz w tym gownianym banku? ale w tym wypadku lepiej
    > stad spadaj!

    Poza tym jestes zenujacy. Kilka miesiecy temu wychwalales mBank, a teraz jak
    wprowadzili oplaty 50 groszy nazywasz go gownianym bankiem. A fe!

  • 7. Data: 2004-03-22 19:40:09
    Od: "Janusz Plantagenet" <j_plantagenet@WYTNIJ_TOo2.pl>

    napisał w wiadomości news:c3nf4m$r0k$1@news.onet.pl...

    > Policz do 10 i daj sobie na wstrzymanie....
    dobrze, tak zrobilem.
    ale ty spadaj bo juz jestem pewny
    (bank, ktory wydaje forse swoich klientow na takie pierdoly jest pozalowania
    godny)

    pozdrawiam cie, michal
    i ciebie tez
    janusz

  • 8. Data: 2004-03-22 19:42:58
    Od: "Janusz Plantagenet" <j_plantagenet@WYTNIJ_TOo2.pl>

    napisał w wiadomości news:c3nfb5$atg$1@news.onet.pl...

    > Poza tym jestes zenujacy. Kilka miesiecy temu wychwalales mBank, a teraz
    jak
    > wprowadzili oplaty 50 groszy nazywasz go gownianym bankiem. A fe!

    kilka miesiecy temu bylem jeszcze zonaty i mialem brode, ale dzis...
    to fakt, czasami jestem zenujacy (jak ten bank)

    janusz

  • 9. Data: 2004-03-22 20:17:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a ty co? bawisz sie w promowanie tego banku? to jest spam!!! a ty jestes
    > spamerem!!
    > chyba ze pracujesz w tym gownianym banku? ale w tym wypadku lepiej stad
    > spadaj!

    Bosz... - może powinieneś się leczyć?

  • 10. Data: 2004-03-23 11:11:34
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > a ty co? bawisz sie w promowanie tego banku? to jest spam!!! a ty jestes
    > spamerem!!
    > janusz

    Witaj,
    temat grupy:
    "funkcjonowanie bankow w Polsce i za granicą"
    IMHO post mieści się w temacie
    IMHO zamieszczenie postu nie wiąże się z korzyścią materialną autora postu
    IMHO rozmiar postu nie przekracza uznanych zwyczajowo norm

    skąd więc teza, ze jest to spam?!

    pozdr.
    hidie