  • 1. Data: 2004-03-22 10:19:40
    Temat: Co polecacie?
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Witam,
    jakie polecacie konto, w ktorym banku najlepiej osczedzac kase (nie na
    lokatach)? Plus Konto w VW czy moze Raifaisen, a moze jeszcze cos innego?
    Chodzi mi o darmowe prowadzenie rachunku i stosunkowo duze oprocentowanie...
    Dzieki za odp.
    MZ

  • 2. Data: 2004-03-22 13:25:28
    Temat: Re: Co polecacie?
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Marcin Zieba napisał:
> [...]
    > Chodzi mi o darmowe prowadzenie rachunku i stosunkowo duze oprocentowanie...

    Polecamy przeszukanie archiwum grupy poprzez Google -
    http://konta.ag.bocznica.org/ . Takie pytanie pojawia się średnio co 2 dni.

    K.

    --
    Są małe kłamstwa, wielkie kłamstwa i statystyki...

  • 3. Data: 2004-03-22 13:45:48
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Marcin Zieba napisał:

    > jakie polecacie konto, w ktorym banku najlepiej osczedzac kase (nie na
    > lokatach)? Plus Konto w VW czy moze Raifaisen, a moze jeszcze cos innego?

    Bank ziemski jest najlepszy, z największymi tradycjami.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.