  • 11. Data: 2007-09-29 17:37:14
    Temat: Re: BZWBK - powlaczali ubezpieczenie samowolnie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 29 Sep 2007 18:24:30 +0100, Piotr Gralak
    <g...@g...pl> wrote:

    >A potem mnie wezwą na przesłuchanie jako świadka i będę dymał 2000 km. I
    >kto za to zapłaci? Społeczeństwo? :)

    Nie wezwą, jeśli pdoasz adres zagramaniczny, to równie dobrze mogą
    zeznania Twoje spisac policjanci lokalni.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 12. Data: 2007-09-29 17:40:03
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Przeczytaj odwroty wyciągów. Tam gdzie jest zwykle marketingowe siano.

    W maju była _reklama_ tego ubezpieczenia.
    Ale zdecywanie brak informacji o jego przymusowym włączeniu od lipca.

  • 13. Data: 2007-09-29 17:41:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Może zawiadomić prokuraturę, bo to podchodzi IMHO pod próbe
    > wyłudzenia.

    A może tylko pod głupotę i wkurzanie klientów ;-)

  • 14. Data: 2007-09-29 18:15:37
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja potwierdzam, samo się włączyło.
    > Infolinia twierdzi że bank włączył to w lipcu na dwa miesiące "za
    > darmo", a wrzesień jest już płatny.
    > Twiedzi też, że informacja o tym była wysyłana pocztą - co w moim
    > przypadku jest nieprawdą.
    > Czy ktoś dostał taką informację pocztą?

    Ja jestem w grupie szczęśliwców, którzy dostali informację pocztą (mam kartę
    money.pl). Nie na odwrocie wyciągu, była osobna kartka, nie pamiętam już,
    czy dołączona do wyciągu, czy wysłana odrębnym listem. Zadzwoniłam na
    infolinię, wyłączyłam, nic nie naliczyli.

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 15. Data: 2007-09-30 10:16:27
    Od: Piotras <n...@p...tutaj.net>

    Piotr Gralak pisze:
> [...]
    > wczoraj pojawila sie prowizja za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"
    > (procentowa od transakcji, u mnie 17,99). oczywiscie mialem wylaczone
    > wszystkie platne ubezpieczenia (karte mam rok i 4 mies. i nigdy nie
    > byla oplata naliczana), a baba na infolinii wlasnie usilowala mi wmowic
    > ze mialem zawsze wlaczone. na pytanie dlaczego przez ponad rok nie bylo
    > wobec tego zadnej prowizji odpowiedziala: nie wiem. ja mam akurat
    > money.pl, ale kumplowi w karcie multikino zdarzylo sie to samo - za 43
    > zl :)))
    > zlozylem reklamacje przez telefon i w ciagu 2 tygodni ma przyjsc

    To ubezpieczenie jest teraz automatycznie włączane przy wydawaniu karty,
    co więcej (mam na myśli kartę money.pl) w formularzu zamawiania karty
    NIE MA O TYM ANI SŁOWA, człowiek jest nieświadomy. Całe szczęście
    lektura tej grupy sprawiła że przy odbiorze karty kazałem się kobiecie
    upewnić że nie ma żadnych płatnych ubezpieczeń. Okazało się że właśnie
    był ten pakiet i został wyłączony jeszcze przed aktywacją karty.

  • 16. Data: 2007-09-30 14:21:25
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotras wrote:
> [...]
    > kazałem się kobiecie upewnić że nie ma żadnych płatnych ubezpieczeń.
    > Okazało się że właśnie był ten pakiet i został wyłączony jeszcze

    Tak, ale Piotr Gralak i ja mamy karty wydane już dawno, a nie nowowydane.
    Dodatkowo - to ustrojstwo samo włącza się także przy _aneksie_ do umowy np.
    podniesienie limitu.
    Żeby o tym się dowiedzieć, trzeba przeczytać notę informacyjną do
    ubezpieczenia (którego się nigdy nie zamawiało).