  • 1. Data: 2007-09-28 17:30:19
    Temat: spłata przedterminowa kredytu hipotecznego
    Od: "bogdan" <b...@p...onet.pl>

    witam

    Bardzo prosiłbym o wyjaśnieni mi :

    1) czy odsteki (standradowo) sa naliczane codziennie (w soboty i niedzielę
    też)
    2) czy 'normalne' jest, że banki czekają maxymalną ilość czasu z
    zaksięgowaniem przelewu po to, żeby odsetki byly jak najwieksze ?

    Pytam, bo znajduję sie w sytuacji, gdzie dokonalem calkowitej splaty
    kredytu, mija juz druga doba, a tymczasem bank twierdzi, ze nie doszedł
    jeszcze przelew. Może nie stracę za wiele na narastających odstetkach, ale
    jest to b.stresujace (to czekanie).

    pzdr
    bogdan

  • 2. Data: 2007-09-28 17:44:20
    Temat: Re: spłata przedterminowa kredytu hipotecznego
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 19:30, "bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > jeszcze przelew. Może nie stracę za wiele na narastających odstetkach, ale

    Sprawdz z godzinami kiedy wyslaleses pieniadze ze swojego banku i
    kiedy moze przyjac je bank docelowy.
    Jesli przelew szedl przez poczte czy innego p[osrednika, to znacznie
    sie wydluzy

    http://www.money.pl/banki/elixir/

  • 3. Data: 2007-09-28 18:04:42
    Od: "bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Sprawdz z godzinami kiedy wyslaleses pieniadze ze swojego banku i
    kiedy moze przyjac je bank docelowy.
    Jesli przelew szedl przez poczte czy innego p[osrednika, to znacznie
    sie wydluzy

    Witam
    Wyslalem przelew przez internet (mbank) (dzwonilem i pytalem - wychodzą 3
    razy dziennie), bank docelowy (ge) odbiera 3 razy dziennie.
    pzdr
    bogdan

  • 4. Data: 2007-09-28 21:43:47
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    pewnie w KREDYT BANKU dokonałeś spałaty

    tam mają taki bajzel, albo patrza jak klienta naciągnąć na kolejne
    formalnośći w Poznaniu tak jest w 3 odziale tego banku

    iBin

  • 5. Data: 2007-09-28 22:10:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 20:04, "bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam
    > Wyslalem przelew przez internet (mbank) (dzwonilem i pytalem - wychodzą 3
    > razy dziennie), bank docelowy (ge) odbiera 3 razy dziennie.

    Jesli podobnie z konta posylales raty i dochodzily w terminie, to
    faktycznie zastanawiajace.
    Sprawdz jeszcze, czy nie zmienily ci sie dane w naglowku wysylanego
    przelewu, po ostatnich zmianach w systemie mBanku, chociaz nie powinno
    to miec wplywu na rozpoznanie, ze na konto X wplynela kwota
    rozliczajaca naleznosc (chyba, ze nie maja osobnych kont dla kazdego
    kredytu...ale to chyba niemozliwe w dzisiejszej dobie)

  • 6. Data: 2007-09-29 08:39:30
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl>

> [...]
    > jeszcze przelew. Może nie stracę za wiele na narastających odstetkach, ale

    zależy kieidy i o której zrobiłeś przelew. standartowo może być dwa
    trzy dni robocze( nie wliczamy soboty i niedziele) jeslli chodzi o
    całkowitą spłatę kredytu to odsetki będą groszowe do mentu
    zaksięgowania przez bank

    michał asman

  • 7. Data: 2007-10-01 08:55:34
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    bogdan napisał(a):

    > Wyslalem przelew przez internet (mbank) (dzwonilem i pytalem - wychodzą 3
    > razy dziennie), bank docelowy (ge) odbiera 3 razy dziennie.

    GE daje dwa numery kont - jedno do spłat rat, drugie do robienia
    nadpłat. Jeśli przelałeś na to do rat, to nieoprocentowana kasa będzie
    na nim czekać na terminy kolejnych rat i będzie jej stopniowo ubywać aż
    do wyczerpania. W takim wypadku musisz wyjaśnić sprawę w banku i zlecić
    przeksięgowanie tej kwoty na właściwe konto, co kosztuje według taryfy.

    Odsetki najprawdopodobniej są naliczane codziennie.

    Karol

  • 8. Data: 2007-10-01 20:52:07
    Od: "bogdan" <b...@p...onet.pl>

    hej
    Wszystko na szczescie wyjasnione.
    Wplata wplynęła w czwartek, ale dopiero dzisiaj (w poniedzialek) zostalo
    zaksiegowane i 'uwidocznione' dla obslugi banku.
    takze zaplacilem po kursie z czwartku i bez dodatkowych odsetek
    (narosnietych od czwartku do poniedzialku).
    Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za rady
    bogdan