    From: Piotras <n...@p...tutaj.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - powlaczali ubezpieczenie samowolnie
    Date: Sun, 30 Sep 2007 12:16:27 +0200

    Piotr Gralak pisze:
    > posprawdzajcie swoje karty kredytowe tego badziewnego banku, na mojej
    > wczoraj pojawila sie prowizja za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"
    > (procentowa od transakcji, u mnie 17,99). oczywiscie mialem wylaczone
    > wszystkie platne ubezpieczenia (karte mam rok i 4 mies. i nigdy nie
    > byla oplata naliczana), a baba na infolinii wlasnie usilowala mi wmowic
    > ze mialem zawsze wlaczone. na pytanie dlaczego przez ponad rok nie bylo
    > wobec tego zadnej prowizji odpowiedziala: nie wiem. ja mam akurat
    > money.pl, ale kumplowi w karcie multikino zdarzylo sie to samo - za 43
> [...]

    To ubezpieczenie jest teraz automatycznie włączane przy wydawaniu karty,
    co więcej (mam na myśli kartę money.pl) w formularzu zamawiania karty
    NIE MA O TYM ANI SŁOWA, człowiek jest nieświadomy. Całe szczęście
    lektura tej grupy sprawiła że przy odbiorze karty kazałem się kobiecie
    upewnić że nie ma żadnych płatnych ubezpieczeń. Okazało się że właśnie
    był ten pakiet i został wyłączony jeszcze przed aktywacją karty.