  • 1. Data: 2007-09-28 21:28:54
    Temat: Multi - gdzie moja umowa?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Założyłem sobie konto w EUR w Multi i 3 sierpnia podpisałem umowę
    (przy E.Plater w stolicy). Do dziś konto jest zablokowane. Z USD-owym
    nie było problrmu jakiś czas temu.
    Też tak mieliście czy ja mam pecha i trace 1,4% w stosunku rocznym?
    :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2007-09-29 14:34:40
    Temat: Re: Multi - gdzie moja umowa?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 23:28:54 +0200, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >nie było problrmu jakiś czas temu.
    >Też tak mieliście czy ja mam pecha i trace 1,4% w stosunku rocznym?

    Nie, działało od razu. Mamy złożyć za ciebie reklamację? ;)

  • 3. Data: 2007-09-29 17:54:56
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 29 Sep 2007 16:34:40 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie, działało od razu. Mamy złożyć za ciebie reklamację? ;)

    Spoko, złożona zanim napisałem do grupy. Podać numerek? :-)

    Niby w mBanku to nic niezwykłego: wpłata i brak możliwości
    dysponowania, zanim umowa nie dotrze, ale ja (piiiip) podpisałem umowę
    w oddziale banku!
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2007-10-01 14:41:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2007 19:54:56 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

> [...]
    >
    > Niby w mBanku to nic niezwykłego: wpłata i brak możliwości
    > dysponowania, zanim umowa nie dotrze, ale ja (piiiip) podpisałem umowę

    Jeśli tak jak piszesz zakładałeś rachunek w Multi a szukasz go wśród
    rachunków w mBanku, to je się nie dziwię, że go nie możesz znaleźć.

  • 5. Data: 2007-10-06 17:41:47
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 1 Oct 2007 14:41:33 +0000 (UTC), jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    >Jeśli tak jak piszesz zakładałeś rachunek w Multi a szukasz go wśród
    >rachunków w mBanku, to je się nie dziwię, że go nie możesz znaleźć.

    fakt, ten skrót myślowy był za trudny :-). Mogłem napisać "gdyby to
    był mBank".

    Ale jest dalszy ciąg: telefon z Multi i prośba..., żebym przyszedł do
    nich ze swoim egzemplarzem umowy, to sobie skopiują. Poprosiłem o tę
    prośbę na piśmie, bo nieczęsto zdarza się gratka, żeby bank przyznał
    się, że zgubił dokumenty, ale po jakimś czasie drugi telefon:
    znaleźliśmy.
    No i rachunek działa, już po dwóch miesiącach od podpisania umowy :-)

    Czekam jeszcze na pisemną odpowiedź na reklamację.
    --
    Jarek Andrzejewski