  • 1. Data: 2007-09-29 07:12:15
    Temat: Opłaty za debetową Allekartę już pobierane
    Od: "ES" <e...@g...pl>

    Po dwóch latach, BZWBK pobiera 25 zł rocznie za tę debetówkę.

    Tytuł operacji OPŁATA ZA KARTĘ
    Kwota w PLN 25,00
    Data operacji 25-09-2007
    Data księgowania 25-09-2007

  • 2. Data: 2007-09-29 07:14:49
    Temat: Re: Opłaty za debetową Allekartę już pobierane
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Wrz, 09:12, "ES" <e...@g...pl> wrote:
    > Po dwóch latach, BZWBK pobiera 25 zł rocznie za tę debetówkę.
    >
    > Tytuł operacji OPŁATA ZA KARTĘ
    > Kwota w PLN 25,00
    > Data operacji 25-09-2007
    > Data księgowania 25-09-2007

    Zgodnie z umowa zawarta przy wykupieniu tej karty.
    Newsem byloby, jakbs napisal, ze rezygnuja z pobrania oplaty.

  • 3. Data: 2007-09-29 08:00:27
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ES <e...@g...pl> napisał(a):
    > Po dwóch latach, BZWBK pobiera 25 zł rocznie za tę debetówkę.

    Pobrali Ci z konta? Mi kiedyś ściągnęli z konta Allegro:
    śro 04 kwi 2007 18:02:51 CEST AlleKarta - opłata manipulacyjna -10,00 zł

  • 4. Data: 2007-09-29 11:17:48
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Sinus wrote:

    > Pobrali Ci z konta? Mi kiedyś ściągnęli z konta Allegro:
    > śro 04 kwi 2007 18:02:51 CEST AlleKarta - opłata manipulacyjna -10,00 zł

    To dwie całkiem różne sprawy.
    10zł pobierają, jeśli w ciągu pierwszych 3 miesięcy nie zrobiło się
    na karcie obrotu minimum 500zł.

    ch.

  • 5. Data: 2007-09-29 12:26:51
    Od: Paul_Nitze <a...@g...com>

    Czy zastrzezenie karty po 23 mcach powoduje ze mielismy do tego czasu
    karte za darmo?

  • 6. Data: 2007-09-29 13:15:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Paul_Nitze pisze:
    > Czy zastrzezenie karty po 23 mcach powoduje ze mielismy do tego czasu
    > karte za darmo?

    Tak.

    KJ

  • 7. Data: 2007-09-29 14:44:10
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Tak.

    Ale chyba warunkiem posiadania konto24.pl jest też posiadanie karty (Money
    albo Alle)?
    Czy da się mieć konto24.pl (bo mam fundusze Arki) bez karty?

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2007-09-29 14:56:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Wrz, 16:44, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > Ale chyba warunkiem posiadania konto24.pl jest też posiadanie karty (Money
    > albo Alle)?
    > Czy da się mieć konto24.pl (bo mam fundusze Arki) bez karty?

    W umowie Moneypl jest zaznaczone, ze jesli po 4 latach nie bedzie
    przedluzenia kolejna karta, konto automatycznie bedzie przeksztalcone
    na zwykle konto24. Sadze, ze moze to miec zastosowanie rowniez przy
    rezygnacji z karty.

  • 9. Data: 2007-09-29 15:37:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    > przedluzenia kolejna karta, konto automatycznie bedzie przeksztalcone
    > na zwykle konto24. Sadze, ze moze to miec zastosowanie rowniez przy

    Przypominam sobie podobny zapis dla Allekarty (debetowej).
    Zwykłe konto24 kosztuje 6 zł/m-c, więc lepiej już płacić za kartę 24 zl/rok.

  • 10. Data: 2007-09-29 16:00:25

    Dnia Sat, 29 Sep 2007 17:37:39 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Przypominam sobie podobny zapis dla Allekarty (debetowej).
    > Zwykłe konto24 kosztuje 6 zł/m-c, więc lepiej już płacić za kartę 24 zl/rok.

    Ewentualnie można grać w ping-ponga i co dwa lata zamknąć rachunek z
    Allekartą/otworzyć money.pl i vice versa :)