  • 1. Data: 2007-09-29 13:52:44
    Temat: BZWBK - powlaczali ubezpieczenie samowolnie
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    posprawdzajcie swoje karty kredytowe tego badziewnego banku, na mojej
    wczoraj pojawila sie prowizja za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"
    (procentowa od transakcji, u mnie 17,99). oczywiscie mialem wylaczone
    wszystkie platne ubezpieczenia (karte mam rok i 4 mies. i nigdy nie
    byla oplata naliczana), a baba na infolinii wlasnie usilowala mi wmowic
    ze mialem zawsze wlaczone. na pytanie dlaczego przez ponad rok nie bylo
    wobec tego zadnej prowizji odpowiedziala: nie wiem. ja mam akurat
    money.pl, ale kumplowi w karcie multikino zdarzylo sie to samo - za 43
    zl :)))
    zlozylem reklamacje przez telefon i w ciagu 2 tygodni ma przyjsc
    odpowiedz na pismie.

    PG

  • 2. Data: 2007-09-29 14:41:23
    Temat: Re: BZWBK - powlaczali ubezpieczenie samowolnie
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotr Gralak wrote:
> [...]
    > nie bylo wobec tego zadnej prowizji odpowiedziala: nie wiem. ja mam
    > akurat money.pl, ale kumplowi w karcie multikino zdarzylo sie to samo

    Ja potwierdzam, samo się włączyło.
    Infolinia twierdzi że bank włączył to w lipcu na dwa miesiące "za darmo", a
    wrzesień jest już płatny.
    Twiedzi też, że informacja o tym była wysyłana pocztą - co w moim przypadku
    jest nieprawdą.
    Czy ktoś dostał taką informację pocztą?
    Pomijam tu już fakt próby sprzedania mi niezamówionej usługi, co zasługuje
    na skopanie markietingowego tyłka.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2007-09-29 15:49:05
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Piotr Gralak wrote:
> [...]
    > wszystkie platne ubezpieczenia (karte mam rok i 4 mies. i nigdy nie
    > byla oplata naliczana), a baba na infolinii wlasnie usilowala mi

    Ja równiez miałem 3 miesiące za darmo. Pakiet właczyli od początku, bo
    tak jest w regulaminie, mimo, że zastrzegałem, że nie chcę żadnego
    pakietu. Potem przyszło naliczenie (poniżej 5 zł) i mimo, że akurat w
    danym miesiącu nie miałem innych obrotów, to za niespłacenie opłaty za
    pakiet (znaczy minimalnej miesięcznej spłaty w wyznaczonym dniu)
    dostałem jeszcze ok. 40 zł kary. Napisałem do rzecznika i umorzyli i
    opłatę za pakiet i karę. Jeśli ktoś ma nowa kartę powinien natychmiast
    wyłączyć pakiet, albo zareklamować pierwsze naliczenie - jeszcze przed
    terminem spłaty. Głupie to jest ale tak mają. Jednak za jednorazowe
    naliczenie tych ok. 4 zł nie trzeba chyba wieszać psów...
    Leszek

  • 4. Data: 2007-09-29 16:06:32
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Leszek napisał(a):

> [...]
    > terminem spłaty. Głupie to jest ale tak mają. Jednak za jednorazowe
    > naliczenie tych ok. 4 zł nie trzeba chyba wieszać psów...

    Problem w tym, ze powlaczali to w starych kartach... W ktorych bylo
    powylaczane...

    PG

  • 5. Data: 2007-09-29 16:37:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2007 16:41:23 +0200,
    osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Twiedzi też, że informacja o tym była wysyłana pocztą - co w moim przypadku
    > jest nieprawdą.

    Przeczytaj odwroty wyciągów. Tam gdzie jest zwykle marketingowe siano.
    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 6. Data: 2007-09-29 16:43:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 29 Sep 2007 17:06:32 +0100, Piotr Gralak
    <g...@g...pl> wrote:

    >Problem w tym, ze powlaczali to w starych kartach... W ktorych bylo
    >powylaczane...

    Może zawiadomić prokuraturę, bo to podchodzi IMHO pod próbe
    wyłudzenia.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 7. Data: 2007-09-29 16:56:21
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Przeczytaj odwroty wyciągów. Tam gdzie jest zwykle marketingowe siano.

    Których wyciągów? Tych papierowych, co ich nie dostaję? Bo w
    elektronicznych zestawieniach transakcji nie ma ani słowa.

    PG

  • 8. Data: 2007-09-29 16:57:47
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Może zawiadomić prokuraturę, bo to podchodzi IMHO pod próbe
    > wyłudzenia.

    Też tak sądzę. Problem w tym, że siedzę w Irlandii i nie ma bardzo mam
    jak włóczyć się po prokuraturach.

    PG

  • 9. Data: 2007-09-29 17:18:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 29 Sep 2007 17:57:47 +0100, Piotr Gralak
    <g...@g...pl> wrote:

    >Też tak sądzę. Problem w tym, że siedzę w Irlandii i nie ma bardzo mam
    >jak włóczyć się po prokuraturach.

    Nie musisz. Wysyłasz zawiadomienie i tyle.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 10. Data: 2007-09-29 17:24:30
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie musisz. Wysyłasz zawiadomienie i tyle.

    A potem mnie wezwą na przesłuchanie jako świadka i będę dymał 2000 km. I
    kto za to zapłaci? Społeczeństwo? :)

    PG