  • 1. Data: 2007-09-28 18:34:06
    Temat: TFI w mbanku - IDEA Protect odkupienie
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Wystąpiła dziwna dla mnie sytuacja.
    24-09 złożyłem zlecenie odkupienia jednostek IDEA Protect z datą wykonania
    25-09, czyli wnioskuję, że zlecenie zostało przyjęte przed godziną 7.00
    rano.
    Według tabeli mbanku zlecenie odkupienia w dniu D jest realizowane w ten sam
    dzień D, a potwierdzenie operacji następuję w D+1, a pieniądze powinny
    znaleźć się na rachunku w D+2.
    Niestety z niewiadomych mi przyczyn zlecenie zostało wykonane w D+1,
    potwierdzenie wyskoczyło w D+2, a dziś jest D+3 i pieniędzy na rachunku nie
    ma...
    Oczywiście wg statutu TFI ma 7 dni roboczych na oddanie kasy, ale tak się
    akurat składa, że jutro, tj. 29-09 mbank zmienia agenta transferowego dla
    funduszy IDEA.
    Ciekawe czy moje pieniądze się znajdą.
    Tak nawiasem mówiąc, mam sporo zainwestowanych środków w Supermarkecie TFI,
    ale nie próbowałem dotąd nic sprzedawać.
    Sytuacja po raz pierwszy mnie do tego zmusiła, a tu od razu ZONK :-(
    Czy ktoś z grupowiczów zlecał może odkupienie TFI IDEA w minionym tygodniu?
    Radek

  • 2. Data: 2007-10-01 08:01:23
    Temat: Re: TFI w mbanku - IDEA Protect odkupienie
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Radek pisze:
> [...]
    > Sytuacja po raz pierwszy mnie do tego zmusiła, a tu od razu ZONK :-(
    > Czy ktoś z grupowiczów zlecał może odkupienie TFI IDEA w minionym tygodniu?

    mam to samo. zanim mi sprzedali, to kilka złotych zdążyłem stracić.