  • 1. Data: 2002-09-24 08:26:25
    Temat: BZWBK - nowy nr r-ku karty kredytowej
    Od: Michal Rolka <m...@p...onet.pl>

    "Informujemy, iż od dnia 23 września zmianie uległ format numeracji
    rachunków kart kredytowych w systemie bankowym. Zmiana ta została
    podyktowana względami bezpieczeństwa obrotu kartowego - nowe numery
    rachunków nie składają się obecnie z numeru karty kredytowej.[...]"

    https://www1.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?ty
    p=13&LANG=pl

    Nareszcie!

    Michał

  • 2. Data: 2002-09-24 08:28:22
    Temat: Re: BZWBK - nowy nr r-ku karty kredytowej
    Od: "radmar" <k...@i...pl>

    a spróbuj ten numer wpisać w mbanku :-(
    wywali komunikat, że nie istnieje
    przynajmniej tak było wczoraj wieczorem

    Radek

  • 3. Data: 2002-09-24 08:35:45
    Od: p1w <w...@w...pl>

    Michal Rolka wrote:

> [...]
    > podyktowana względami bezpieczeństwa obrotu kartowego - nowe numery
    > rachunków nie składają się obecnie z numeru karty kredytowej.[...]"

    Nareszcie ! Wysyłanie zestawienia transakcji zwykłym listem z
    wykropkowanym numerem karty oraz UWAGA, poleceniem przelewu z pełnym
    numerem konta ( którego częścią był numer karty ) było DUŻĄ
    nieostrożnością. W końcu do tego dojrzeli.

  • 4. Data: 2002-09-24 08:50:42
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "p1w" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > numerem konta ( którego częścią był numer karty ) było DUŻĄ
    > nieostrożnością. W końcu do tego dojrzeli.

    No ladnie a ja jeszcze nie dostalem zestawienia z tego miesiaca a wydruk
    generuje mi sie zawsze 8 kazdgo miesiaca. Czy u was tez bylo takie
    opoznienie? Nawet nie wiem na jakie konto mam teraz wplacac pieniadze.

    PP

  • 5. Data: 2002-09-24 09:00:13
    Od: "Paweł Barut" <p...@N...gazeta.pl>

    Piotr Piotrowski <p...@p...pl> napisał(a):
    > No ladnie a ja jeszcze nie dostalem zestawienia z tego miesiaca a wydruk
    > generuje mi sie zawsze 8 kazdgo miesiaca. Czy u was tez bylo takie
    > opoznienie? Nawet nie wiem na jakie konto mam teraz wplacac pieniadze.

    Ja zestwaienie mam generowane 16-tegi i tez jeszcze nie mam.
    Oby zdazyli wyslac do 5-tego ;)

  • 6. Data: 2002-09-24 09:28:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Paweł Barut"
    > Ja zestwaienie mam generowane 16-tegi i tez jeszcze nie mam.
    > Oby zdazyli wyslac do 5-tego ;)

    a dlaczego nie macie obaj podgladu internetowego ?!
    ja wlasnie wszedlem, skopiowałem nowy numer i wkleiłem do zlecenia przelewu
    z przyszła datą w pl@net Fortisa (po uprzednim anulowaniu poprzedniego
    przelewu z przyszłą datą)
    Działa bez problemu, a podglad w BZWBK24 jest darmowy i szybki
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-09-24 09:42:20
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Piotr Piotrowski wrote:

> [...]
    > generuje mi sie zawsze 8 kazdgo miesiaca. Czy u was tez bylo takie
    > opoznienie? Nawet nie wiem na jakie konto mam teraz wplacac pieniadze.

    Przeczytaj uwaznie komunikat na ich www.
    Mozesz wplacic na stary numer konta.
    BTW. jak zauwazyl jeden z moich przedmowcow:
    aktywuj sobie kanal internetowy. Bedziesz miec
    dostep do wszystkich informacji o swoim koncie
    kiedy tylko zechcesz (no i bedziesz online;))

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 8. Data: 2002-09-24 10:14:29
    Od: "Paweł Barut" <p...@N...gazeta.pl>

    blad <b...@W...pl> napisał(a):
    > a dlaczego nie macie obaj podgladu internetowego ?!

    Alez oczywiscie, ze mam podglad. Tylko jakos nigdy nie zwrocilem uwagi,
    ze znajduje sie tam numer rachunku ;) Zwykle zwracalem uwage na wazniejsze
    informacje, czyli poziom zadluzenia i transakcje!

  • 9. Data: 2002-09-24 10:27:26
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj uwaznie komunikat na ich www.
    > Mozesz wplacic na stary numer konta.

    Ja nie mam konta w BZWBK, tylko sama karte. Na stronie pisza:

    "Spłaty zadłużenia dokonywane za pomocą usług elektronicznych będą
    realizowane przy użyciu nowego numeru rachunku karty kredytowej. Spłaty
    zadłużenia dokonane np. w placówkach Banku, urzędach pocztowych itp. na
    rachunki o numerach w dotychczasowym formacie będą w dalszym ciągu
    akceptowane przez Bank"

    Czyli wyraznie z tekstu wyzej wynika ze "kanalami elektronicznymi" czyli
    przelewem z innego banku mozna placic juz tylko na nowe konto. Chyba że źle
    rozumuje.

    > BTW. jak zauwazyl jeden z moich przedmowcow:
    > aktywuj sobie kanal internetowy. Bedziesz miec
    > dostep do wszystkich informacji o swoim koncie
    > kiedy tylko zechcesz (no i bedziesz online;))

    A jakos nigdy nie chcialo mi sie do tego zabrac. Karty BZWBK uzywam dosc
    sporadycznie i do tej pory podglad on-line nie byl mi potrzebny.

    PP

  • 10. Data: 2002-09-25 12:30:38
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Tue, 24 Sep 2002 10:50:42 +0200, "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>
    napisał(-a):

    >No ladnie a ja jeszcze nie dostalem zestawienia z tego miesiaca a wydruk
    >generuje mi sie zawsze 8 kazdgo miesiaca. Czy u was tez bylo takie
    >opoznienie? Nawet nie wiem na jakie konto mam teraz wplacac pieniadze.

    tak. Mi generują 8-ego, a dostałem dopiero wczoraj (24-go).

    Co ciekawe druczek jest ze starym numerem.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski