  • 1. Data: 2002-09-24 04:54:50
    Temat: Zamówiłem hasło jednorazowe..
    Od: "Savior" <s...@s...pl>

    i jak je teraz aktywować?

  • 2. Data: 2002-09-24 06:11:12
    Temat: Re: Zamówiłem hasło jednorazowe..
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>

    Savior wrote:
    > i jak je teraz aktywować?

    Nie obraz sie, ale wydaje mi sie, ze to troche za trudne dla Ciebie, moze
    lepiej zaloz sobie konto w PKO?

    Pzdr
    H.

  • 3. Data: 2002-09-24 06:38:43
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Savior" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > i jak je teraz aktywować?

    Jeśli chodzi o mBank, zadzwoń na mLinię

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-09-24 07:13:45
    Temat: Odp: Zamówiłem hasło jednorazowe..
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    Użytkownik Hubert Grzegorzewski <t...@w...p> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:amovs4$k0k$...@s...man.poznan.pl...

    > Nie obraz sie, ale wydaje mi sie, ze to troche za trudne dla Ciebie, moze
    > lepiej zaloz sobie konto w PKO?
    >
    > Pzdr
    > H.

    hmmmm. W PKO trzeba znac PESEL a to komplikuje sprawe. :)

  • 5. Data: 2002-09-24 08:30:51
    Od: "Nina" <n...@e...com.pl>

    Użytkownik Savior <s...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amor4q$p6i$...@n...tpi.pl...
    > i jak je teraz aktywować?
    >
    > a dostales juz liste hasel do domku? Jezeli tak, to podany jest tam numer
    Mlinii, gdzie dzwoni się, wybiera opratora (przez zero) i aktywuje. Cala
    instrukcja jest na liscie, trzeba tylko dobrze popatrzec.

    pozdrawiam

    Nina

  • 6. Data: 2002-09-24 10:12:33
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nina" <n...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > a dostales juz liste hasel do domku? Jezeli tak, to podany jest tam numer
    > Mlinii, gdzie dzwoni się, wybiera opratora (przez zero) i aktywuje. Cala
    > instrukcja jest na liscie, trzeba tylko dobrze popatrzec.

    w przypadku mBanku jest to ladnie opisane na liscie hasel.
    Mamy kolejny przyklad swiadczacy o wtornym analfabetyzmie spoleczenstwa.
    Jezeli nie ma obrazkow albo filmu to nikt juz tego nie przeczyta ;P

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-09-24 10:25:47
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "BUCKS"
    > Jezeli nie ma obrazkow albo filmu to nikt juz tego nie przeczyta ;P

    To jest pierwotny ;-)
    Wtórny to jest jak czyta a nie rozumie.

    Bogdan

  • 8. Data: 2002-09-24 14:33:12